Moje "Nové" ďalšie TDS-ko. Vlastním ho od 6.11 2011. Osobne som si bol poň v Nemecku a vyrazil som ho kúpiť v ten deň ako som ho našiel na internete. Nasledovníka môjho vyhulákaného TDS-ka som hľadal 2-3 týždne, no tie 2-3 týždne som po automatoch ani nepozeral tak preto som si toto všimol až neskôr. 24 hodinovú cestu do Nemecka 900 km tam, 900 km späť nebudem ani opisovať, lebo to by bolo na dlho, ale ak by mi to nevyšlo a sklamal sa, tak by som šiel 1800 km naprázdno. Nemal som totiž vyhliadnuté žiadne iné... Všetky ostatné nevyhovovali mojim požiadavkám.
Jedná sa o BMW 525 TDS 9/1995 s Automatik-Getriebe, Cosmosschwarz - Metalic, s najazdenými 186 000 km pri kúpe.
Výbava - Niečo do výbavy som doplnil ja, tam kde je +
Kožený volant a madlo ručnej brzdy
Trojramenný volant - Sportlenkrad Airbag 2+
Vyhrievané a el. ovládané spätné zrkadlá
2x Airbag
ABS
Centrál a imobilizér
Látkové sedadlá SILBERGRAU
Polokožené sedadlá Sportsitze +
Sada diskov Cross-spoke styling (STYL.5) +
Sada diskov Flat star styling (STYL.16 8JX16 ET:20)
Sada diskov M System II (Styl.21 8JX17 ET:20) +
Strešné okno elektrické
4x elektrické okná
90 litrová nádrž
Smerovky v blatníkoch (kód S860A)
Velúrové koberčeky
Gumené rohože +
Vnútorné zrkadlo automaticky stmievateľné
Katalyzátor
US packet +
Vyhrievaný vodičov zámok a ostrekovače pred. okna
Výstražný trojuholník a spojovacia taška
Licht packet s osvetlením motora
Slnečná clona - zadná roletka
Vak na lyže
PDC - zadné parkovacie senzory +
Lakťové opierky
Regulácia sklonu svetlometov
Hmlovky
Prídavný zapaľovač / 12V +
Výškové reproduktory vo dverách +
Klimatizácia
Packet bielych smeroviek +
Radio Bavaria C Reserve
Diferenciál mit 25% sperre +
Bordcomputer OBC IV. +
Prevedenie z ušľachtilého dreva
Tempomat
Plastové kryty prahov (m-tech)
Strieborné nástupné kryty prahov
Ťažné zariadenie
Séria ZD
Dodatočné rozšírenie edície
Prevedenie Nemecko/Rakúsko
Pseudo allotment deletion-SA (kód A839A Netuším...)
"Tuning"
Vetrané brzdy z e34 540i = 302/28 a 300/20
Posilovač bŕzd z TDS Touring - na spôsom posilovača z V8
Prevodovka riadenia z V8
M5 stabilizátory = 25/18mm
Katalizátor a EGR preč
Vzpera medzi predné tlmiče
Postupne kde sa dá, nerezové šróby
Reproduktory SONY X-plod 4ks (sedeli úplne bez úprav) s rádiom Pioneer - CD/MP3, USB...