Tákže voda z auta ČIASTOČNE vypustená, kvôli prístupu k vypúšťacej skrutke chladiča musel dolů intercooler - u toho som sa aspoň uistil, že v ňom nie je žiadny olej. Takže, vrchnák expanzky dole, vypúšťacia skrutka von, niečo vytieklo. Dal sa dole termostat, z bloku tiež niečo vytieklo. Naštartovalo sa bez vody a intercooleru (turbo krásne pištilo) - niečo zase vytieklo.
Do nádobky sa podarilo zozbierať tak 3,2L, a ešte zhruba tak liter vytiekol do jamy.
.
.
.
.
Kde je zbytok?
Je ešte nejaká vypúšťacia skrutka na bloku motoru?
Inak asi sa našla príčina búchania zadku - uvoľnený tepelný štít výfuku - štít od 4 skrutiek úplne odtrhnutý, 3 som spravil, ku štvrtému už bol blbý prístup. Nejak sa mi nezdá, že by ten štít tak búchal, ale pozícia sedí (vľavo vzadu) a predtým to nebolo takto uvoľnené, tak uvidíme zajtra na skúšobnej jazde.
#M41D17(ex) #M52B20(ex) #M43B19(ex) #M47TUD20(kompot) #M57D30TÜ2TOP(E92) #M57D30TÜ(X3)