Česť. Veľmi dlho som nič nepridal. A stalo sa toho dosť. Ale pekne poporiadku...
1) Konečne sa vymenili sedačky nakomplet. Takže tapacíre dverí a fotelky sú už v úplne inom dekore ako auto vyšlo z výroby. Bočné lišty dverí som si prehodil z pôvodných, pretože sa mi páčili. Hlavným dôvodom pre výmenu bola zástavba sedačiek vyhrievaných - predtým výhrev nebol. S tým súvisela aj výmena modulu v stredovom paneli dole kvôli tlačidlám výhrevu. Viac-menej to bolo bezbolestné, k sedačkovým modulom sa musel dotiahnuť len K-CAN. Potom samozrejme správne nakódovanie a vybavené, všetko funguje.
2) Dorobil sa modul FLA - asistent diaľkových svetiel. Funguje ako má, nebolo to nič zložité. Ovšem tým, že je auto ešte predface, nezobrazuje sa ikonka asistenta na palubnej doske, len sa rozsvieti kontrolka zapnutých diaľkových svetiel. S tým neurobím nič, musel by som dať budíky z faceliftu, ale nejak ma to netrápi.
3) Vymenil sa MOTOR!!! Asi som blázon, drbol som tam M57D30TU, 306D2, 160kW. Pred zástavbou sa motor samozrejme rozobral, prezrel sa, vymenilo sa všetko čo bolo treba (guferá, komplet rozvody, tesnenia, atď atď, bolo toho veľa, hlavne drobnosti). Čisto nové turbo - 670€. Spojka a zotrvák sa nemenili, nakoľko boli pre tento motor vymenené už dávnejšie, čo sa teraz ukázalo ako výhoda - v čase, keď sa to menilo, neboli k zohnaniu spojka a zotrvák pre M57D25TU :) Riadiaca jednotka ostala, nakoľko je rovnaká, len sa nahral iný soft. Nič iné nebolo potreba, nakoľko pochádzala z toho istého auta. Auto pôjde na chip :) Aspoň trošku, minimálne odstavenie EGR a pridať nejakých 15-20kW. To bude úplne stačiť pre decentnosť.
4) Predné strmene a držiaky sa dali takisto z 530d, nakoľko pôvodné brzdy z 525d sú menšie a navyše - sú tragické dokonca aj pre pôvodné auto. Zadok ostal.
Tu sú foto z rozvodov pred a po, naozaj nepotrebujú koment...