Nedeľa, 8. Marca 2020, 18:00
Po dlhšej dobe opäť drobnejší servis na Dorotke. Keďže došli tie správne kilometre, tak sa menil olej, filtre, a konečne došiel rad aj na brzdy - komplet ATE, kotúče aj platničky, plus pakne ručnej a doštelovanie. Cca. 750€. Čo už...
Čo ma ale dostalo najviac, tak to bol druhý deň, keď som si išiel pre auto do servisu. Tak si v pohode vykračujem do Badína, dôjdem k chalanom, auto preberiem, vyplatím a fičím domov. Medzi ZH a ZC lejak jak sviňa (3.3.), stierače v automate makali naplno, zrazu prásk - rana, buchoty, smrad, a stierače ostali v strede okna zaseknuté... Domov cez Veľké Pole ešte furt ostávalo nejakých 80km, bol som úplne bezradný. Skúsil som ich vrátiť rukou, aby som aspoň dačo videl, ale hovno hovno zlatá rybka... Ledva som sa pri všetkej opatrnosti dotrepal domov... Tie nadávky by ste počuť nechceli...:) Ešte aj jeden kamión ma dobre ostriekal vodou, keď som sa na diaľnici na kraji pokúšal s nimi niečo urobiť. No nič, opäť telefonát chalanom, že teda čo sa dá s tým robiť - na druhý deň som totiž potreboval zasa ísť do 24-ky, a znova malo pršať... Na moju smolu, náhrada sa ževraj nevyrába, takže som vysolil 475€ za komplet celý stieračový pantograf aj s motorom. Do práce som išiel na manželkinom VW POLO :) ale účel splnilo. V piatok bol nový mechanizmus nahodený - tiež trochu pôrod, a už to fachčí ako má. Zhrnuté a podčiarknuté - za cca. 2 dni som zasa do auta nasypal cez 1200€... Holt, kto chce opicu, musí mať na banány...:) A ešte aj tak to musím minimálne trochu rozobrať, lebo potrebujem vymeniť to plastové torpédo pod sklom... Toto staré už má najlepšie roky za sebou.
Ešte by som sa chcel opýtať - vie niekto, kde sa dajú objednať dobré autokáble?? 0.5-ky, rôznych farieb a dĺžok... potrebujem to na tú redukciu z LM2 do AHL konektora. Vopred vďaka.
Retrofity svetiel, interiérov a zástavby CIC pre E60/61