Felci napísal:Zdravím , som tu noví. Chcem ako prvé zložiť poklonu greedyrider za ukážkovú starostlivosť o autičko. Ja som to svoje kúpil pred necelým mesiacom 24.10. Jedná sa o bmw 320d 100kw 2001 r.v. Taktiež ako aj tebe aj mne pri zhasnutí motora zatrasie celým autom a mám pocit že ide motor vyskočiť spod kapoty. Keď budu financie určite vymením silenty motora , som zvedavý či sa niečo zmení. Nateraz ma ale zaujimá subík do kufra. Da sa napojiť na orig rádio alebo musím dať iné ?

Nerád by som ho menil pretože s ami páči a je aj na cd :).
Serus. Rád Ťa tu vítam. Všetci sme boli raz nový + gratulujem k autu. Dúfam, že Ťa bude poslúchať jak sa na správne auto patrí :) ... a zároveň ďakujem za pochvalu. Poviem Ti s odstupom pár dní že to zhasíňanie motora sa koniec koncov zlepšilo len naozaj minimálne. Stále to tak zatrase s motorom akurát čo sa to do introšu až tak nedostane tá nepríjemná vibrácia skrz nové silenti. Ale čo musím uznať je úplne iné chovanie počas rozbiehania, preraďovania, podraďovania proste ten motor sa správa neporovnateľne kultivovanejšie fakt jak keby je to benzín. Celkovo som si uvedomil s odstupom času aj to že na voľnobeh do auta vôbec necítiť že motor beží fakt som veľmi spokojný a stálo to za to a dokonca taký detailík keď som šiel naozaj ostro do ľavotočivej zátačky tak mi klepotal výfuk kdesi a to bolo skrz tie silenti motora že motor pod kapotou pravdepodobne uhol do strany skrz tie rozbité silenti a výfuk sa oprel kdesi o nejaký krycí plech. Uzavrel by som to tak že proste už nezatrase celým autom ale len motorom. Môj názor, keďže som už menil komplet spojku aj s dvojhmotou SACHS a teraz aj tieto silenti a nepomohlo to ku kľudnejšiemu zadúšaniu motora tak si myslím že dosť sú na vine swirl flaps teda po našom výrivé klapky v saní ktoré moje auto má vyoperované z bezpečnostných dôvodov ktoré každý poznáme. Myslím si že na voľnobeh sú proste zatvorené lebo netreba toľko vzduchu do sania lebo oni vlastne polku sania uzatvárajú a keď v takomto stave auto človek zhasne tak vlastne tým otočením kľúča vlastne DDE povie vstrekovačom koniec vstrekovania nafty jak to mám tak laicky povedať ale vzduchu nemá kto kde ako povedať dosť už nesaj

No a keďže tam ja tie klapky nemám tak je tam viacej vzduchu ktorý pri zhasnutí na okamih vytvorí situáciu že príliž mnoho vzduchu ku príliž málo nafty a vznikne niečo ako detonačné horenie. Toto je moje absolútne laické uvažovanie len a inák si to za tie dva roky neviem proste vysvetliť

...a ani nikto mi to doteraz nevedel vysvetliť. Toľko k silentom no a čo sa týka hudby tak to Ti naozaj neviem poradiť ja lebo ja som s hudbou v mojom aute nepohol prstom keďže síce mám kazeťák ale vzadu je CD menič pre 6x CD a hudbu mám od výroby Harman-kardon a úplne mi to stačí. Nie som z tých čo potrebujú robiť bordel všade kde prídem ... len tak decent ale hlavne kvalitne

Nech už urobíš hudbu akúkoľvek tak osobne som zástancom nekaziť dojem krásneho ineriéru nejakým tuctovým rádiom takže dúfam že Ti to vydrží že to rádio tam chceš nechať
