O pár dní sa blížil ďalší tréning. Dovtedy som mala v nádrži tak 10l. Ráno v deň tréningu som si natankovala fullku a zrazu pozerám, že okolo tricky sa začína tvoriť mláka. Pozriem pod ňu a tam prúdom tiekol benzín. Na pumpe som spôsobila takú benzínovú katastrofu, že museli zavrieť ten stojan
. Nemala som v tej chvíli s tým čo urobiť, tak som pokračovala na pezinskú babu. Celú cestu v späťáku som pozorovala za sebou benzínovú stopu, bolo to ako keby som celú cestu len vyhadzovala z okna peniaze
. Na babe mi s tým chalani pomáhali, dali sme dole hadicu z hrdla nádrže, odpustili benzín do bandasiek a hľadali príčinu. Najprv sme si mysleli, že je len zle nasadená alebo nedotiahnutá hadica okolo hrdla. Trochu sme z nej odrezali a nasadili ju naspäť, spustili na zem ale stále tieklo. Potom sme si všimli, že okolo hrdla je deravá
. Muselo sa to stať tak, že keď sme menili ramená tak jeden šrób nešiel vybrať lebo sa dotýkal hrdla.. museli sme povoliť nápravnicu a bojovať s ním. Pri tom ako sa ho chalani snažili vypáčiť zatlačili na hrdlo od nádrže a tým sa to okolo neho natrhlo. Mohla som to ale čakať. Stihla som si pripraviť auto na tréning deň pred ním, žiadne dokončovačky ráno na poslednú chvíľu a všetko vyzeralo byť v poriadku. Ale už na tej pumpe tricka musela začať vymýšľať, veď predsa musí sa niečo stáť na poslednú chvíľu, aby som sa náhodou nenudila
. Zalepili sme to motorovým silikónom, nič iné sme nemali. Schlo to asi tak 20 minút. Viacej som nevydržala. Bolo mi to jedno, že stále tečie benzín, nech to auto aj zhorí, proste musela som sa ísť už voziť boky, veď keby niečo mám v aute hasák.