Streda, 6. Februára 2013, 19:15
...varianty chladicov mas viac... najlepsie je samozrejme pouzit origo b30 alebo b40 ...predok aj tak prerabas-opravujes tak na tvojom mieste by som tam asi dopasoval ten origo v8...alebo mozes dumat,,,,chladic e30 324td ma vecsi prietok,,, kedze diesel pracuje na vyssej teplote a tiez pri montazi netreba upravovat kasnu,,,lenze na v8 je maly,,casto nedostacujuci s ktorym mozes mas neskor problemi s prehrievanim...ak ho prehrejes,si skoncil! ..potom e28 m30 chladic,,,,ale s tym mozes mat tiez problemi s udrzanim teploty hlavne v lete...a dalsia pomerne vhodna varianta e36 m3, z3m chladic...na facelifta ti sadne presne a ma dobry prietok,velkost,hrubku...popripade v celohliniku maju kvalitne chladice az do cca 20% lepsiu funkciu chladenia...
pribehy-nasich-aut/wide-load-t70494.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bmw e46 Touring 330d manual 6 speed ???ps
Bmw e30 3
40i V8 m60b40 5 speed ???ps
Citroen Saxo 1.6 16V VT
S 141ps
EX: VW Lupo 1.4TD
I 108ps