A mame tu dalsi update.
Po prejdeni cca 10 000km (za cca rok) mi vyslo, ze motor si cucne cca liter oleja na 2000km, co je dost, takze prvy krok je vymena seperatora a uvidime ci pomoze aspon trochu. Taktiez kombik dostal Millers Nanodrive olej. A uz prisiel cas na tlmice, uz neboli take, ako maju byt, Ba cesty si vzali svoju dan, plus po tom ako som chytil asi jedinu jamu na D1 mezi Ba a Trnavou, mi vytiekol jeden zadny tlmic. Zrejme uz bol nacaty a toto bola jeho posledna jama.
Takze, robil sa vacsi servis, ktory trocha potrapil penazenku, a aby sa oplatil, bude si treba auto nechat aspon rok, dva
Olej+filter, a 5 litrov na pripadne dolievanie
Tlmice, dorazy a ulozenie - predne Sachs, zadne BMW (Sach sa nedaju zohnat), vsetky M-packet
Olejovy separator
Ostrekovanie zadneho okna (vytiahnuta hadicka pod spojlerom)
Vodicov reprak vymeneny, dali sme tam reprak z kupecka, z jedneho zo starych tapacirov a zatial ok
Vymenene tesnenia na vanose, plus na veku ventilov
Trochu tuzingu v podobe namontovania angel eyes a tachokruzkov
Pri servise sa zistilo, ze Disa klapka neplni svoju funkciu, kedze klapka bola odlomena z osky, takze sa objednala nova, a bude dalsie kolo servisu o cca 2 tyzdne, ked sa vratim zo sluzobky. Popri tom sa vymenia zadne silenty na napravach, ktore su uz nacate a spravi sa elektrika na ovladanie zadnych okien. Vsetky veci mam, len to bude treba nahodit. A ak to nezbudnem povedat servisakovi, mohla by sa pretesnit hmlovka.
Inak auticko poslucha, vsetko ako ma byt.