Cafte…
Tak ako Korado vo svojom pribehu pise, ze to tu trosku zanedbava, tak som na tom rovnako…dalej pokracuje ze auto viac stoji ako jazdi a tam uz sa nezhodneme…takze nakoniec dobre ze som skoncil pri starej M57, pretoze spotreba dlhodobo 7.0-7.2l (realna) a kilometre mega pribudaju…za posledne dva tyzdne to bude cca 4000km…najvyssi cas to poslat znova do servisu
Nie ze by tomu cosi bolo, ale uz by sa pytal vymenit olej a pri tych km a castych navstevach cerpaciek ma faaaakt serie to tankovanie, lebo kym sa mi podari do toho dostat plnku, mal by som snad dvakrat nabitu teslu
Co sa tyka prevodovky tak naozaj spokojnost, preplach pomohol a celkovo najlepsia investicia (nakolko poslednou dobou travim viac casu v e38 ako kdekolvek inde) boli comfort seats od Korada…
Su fakt tip top a po 700km nevypadnem z auta chromy
Posledny aktualny update je, ze neviem ci som spominal, ale styl 37 co mam letne som daval pocas sezony rovnat a dostal som info, ze jeden disk je na vyhodenie, kedze nejaky (akotouznaslovenskubyva) expert namiesto vyrovnania vysustruzil disk dorovna
a nevadilo mu ze teda niekde namiesto 6mm materialu zostali 3mm…
Tolko k mojmu stastiu, takze som zohnal 2kusovky…asi sa pytate preco dve, ked je jeden disk zly…
No, pretoze moje styl 37 su z e39 a zohnat sa dali iba e38, ktore maju ine ET
Tak mam 6ks styl 37, jeden schopny, vhodny na e39 bude na predaj a pripadne aj druhy za “vsimne” ak by ho chcel niekto na stenu, stolik a pod, kedze mne bude len zavadzat…vsetky disky su aktualne u cloveka, ktory ich bude trpezlivo laskat a vrati mi ich v stave novych tesne pred sezonou…tak sa celkom tesim
Asi tolko k aktualnemu dianiu, ak ma este nieco napadne doplnim…