... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14
bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4113
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Pondelok, 3. Apríla 2017, 12:25

rapidwinner napísal:
A marš do fuksoveho vlakna s tym! Tu štanc nema sancu :D

:thumbup: oceňujem prístup k origo ú(o)pravam
E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex
 
rapidwinner
Autor témy
Príspevky: 834
Registrovaný: 19.1.2016
Kraj: Prešovský

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Pondelok, 3. Apríla 2017, 12:48

.
Naposledy upravil/-a rapidwinner v Sobota, 1. Februára 2020, 15:02, upravené celkom 1 krát.
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Pondelok, 3. Apríla 2017, 16:05

velmi chvalim pristup - zachovanie co najpovodnejsieho stavu vcitane velkosti a typu kolies. Je paradoxne ze este su taka Skoda da uchyluje k uprave fotografickych materialov tym ze auta znizuje (dokonca to na sutosalon znizovali stiahnutim S-ka pskami cez pruziny). Vibec tym nechcem hejtovat konkretne Skodovku kebo to e obecny trend - vsetko musi mat minimalne medzery medzi blatnikmi, maximalne velke disky a co najnizsssiu gumu. Pritom ked sa pozrieme na funkcne zavidne auta (GT3 napr) tak tie auta maju medzery medzi blatnikom vacsie ako mnohe SUV kedze tam ide v prvom rade o funkcnost. Dlhy zdvih je zarukou gripu aj v extremnych situaciach (skoky cez obrubniky napr).

krasna studia rozsahu poohybu kolies je dobove video M3 E36 a jazda Jacka Liffite-ho
https://youtu.be/16I5N_fPmNY
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4113
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Pondelok, 3. Apríla 2017, 18:22

Blesk niesom špecialista, ale nechcem povedať, že pri nižšom ale dajme tomu tuhšom podvozku by nemal šofér menej práce s kynetikou auta? Napr. niečo pred 3- tou minútou čo ho pretocilo mi príde, že na tuhšom podvozku by váha ostala viac rozložená na celom aute a neustrelil by zadok, a tých prípadov tam bolo viac kde by pri menšom naklone sa dalo auto efektivnesie riadiť. Mne tiež keď som sa naháňal na okreske z motorkarmi jeden čo šiel za mnou povedal, že mi pri prejazde po rozbitej ceste v zákrute podskocil zadok a len stačilo mierne zakontrovať a išiel som pod plynom ďalej
E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex
 
rapidwinner
Autor témy
Príspevky: 834
Registrovaný: 19.1.2016
Kraj: Prešovský

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Pondelok, 3. Apríla 2017, 19:25

.
Naposledy upravil/-a rapidwinner v Sobota, 1. Februára 2020, 15:02, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
M3 lover
Príspevky: 1496
Registrovaný: 25.11.2008
Auto: E30
Kraj: Zahraničie

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Pondelok, 3. Apríla 2017, 20:01

Fuxxo napísal:
vysoko.

Slovami Andera.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ander.jpg
Ander.jpg (17.19 KiB) 1857 zobrazení

kedy už si konečne uvedomíš, že šuchat gumou o blatnik je štylove na E46ke (ideal na 318i :mrgreen:) nie na starej 6ke preboha. Ak to chce do originál stavu, každá takáto úprava mu to len celé dojebe a výsledný efekt bude že všetko bude origo, a podvozok + kola budú kolotoče...
a schovávať sa za akože "vylepšovanie jazdných vlastností" prosím hlavne to nie u takéhoto auta
Agelias© by migo
///MARKETING
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11974
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Pondelok, 3. Apríla 2017, 20:41

M3 lover napísal:
Slovami Andera.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ander.jpg
kedy už si konečne uvedomíš, že šuchat gumou o blatnik je štylove na E46ke (ideal na 318i :mrgreen:) nie na starej 6ke preboha. Ak to chce do originál stavu, každá takáto úprava mu to len celé dojebe a výsledný efekt bude že všetko bude origo, a podvozok + kola budú kolotoče...
a schovávať sa za akože "vylepšovanie jazdných vlastností" prosím hlavne to nie u takéhoto auta

ty si taky curak az to boli. uz inac to napisat neviem. s borisom som v dennodennom kontakte a presne viem aky ma zamer s tym autom a co robi. takze specialne pre teba tam budem pisat "SARCASM ON/OFF" aby si pochopil.
a ked sa raz dopracujem k svojej vysnivanej 635CSi, tak bude vyzerat skor ako ta co napster pridal. a rozhodne nebudem tvrdit ze som vylepsil podvozok, ale ze to vyzera trilionkrat lepsie, a o nic ine by mne osobne neslo, cely den by som sa na to auto pozeral v garazi. :-P

blesk napísal:
velmi chvalim pristup - zachovanie co najpovodnejsieho stavu vcitane velkosti a typu kolies. Je paradoxne ze este su taka Skoda da uchyluje k uprave fotografickych materialov tym ze auta znizuje (dokonca to na sutosalon znizovali stiahnutim S-ka pskami cez pruziny). Vibec tym nechcem hejtovat konkretne Skodovku kebo to e obecny trend - vsetko musi mat minimalne medzery medzi blatnikmi, maximalne velke disky a co najnizsssiu gumu. Pritom ked sa pozrieme na funkcne zavidne auta (GT3 napr) tak tie auta maju medzery medzi blatnikom vacsie ako mnohe SUV kedze tam ide v prvom rade o funkcnost. Dlhy zdvih je zarukou gripu aj v extremnych situaciach (skoky cez obrubniky napr).

krasna studia rozsahu poohybu kolies je dobove video M3 E36 a jazda Jacka Liffite-ho
https://youtu.be/16I5N_fPmNY

s tymto suhlasim inac.. stens sa ocividne dostava do vsetkych sfer, ale co si pisal s tymi paskami (dokonca neviem ci nemali tie stahovaky na pruziny), tak to som pocul len o skodovke..
kazdopadne doba sa posuva, a auta su nizsie ci chcete alebo nie :-D ked si blesk pozries seriovu M3 E46 a porovnas rimgapy s F80, tak prideme na to, ze tam je taky rozdiel ze E46 by musela byt na pruzinach znizena aby si dostal rovnake fugy jak na F80. a tak isto to mam ked si to porovnam u seba len, F32 vs E63.. E63 po znizeni pruzinami ma rovnake medzery jak seriova F32 s tym podvozkom co tam mam.. :-O

ale ja chvalim borisa tiez, za mna uplne popici robotka, krasne auto, velmi zavidim :-) tym jednym slovickom som chcel len troska vyvolat flame, a vidim ze odbornici typu m3sofer sa chytili :-D
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Napster050
Príspevky: 1710
Registrovaný: 30.7.2014
Auto: E39, E92, 1000MB
Kraj: Žilinský

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Pondelok, 3. Apríla 2017, 20:57

Fuxxo, ak máš zbytočných pár korún, môže byť hneď a zaraz tvoja... :)
https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtw ... 196091393/
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11974
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Pondelok, 3. Apríla 2017, 21:09

keby som mal, tak uz je davno nejaka na dvore :-)
henta je nadherna, uz som ju niekde registroval, ale pre mna to musi byt urcite manual.
aj ked boris ma vcera prekvapil s tym ze ako radi ten 4kvaltovy automat :-O ale pri tomto aute by som chcel urcite manual, viem jaka radost je to na E34, a E24 musi byt uplne inde este..
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
rapidwinner
Autor témy
Príspevky: 834
Registrovaný: 19.1.2016
Kraj: Prešovský

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Pondelok, 24. Apríla 2017, 14:26

.
Naposledy upravil/-a rapidwinner v Sobota, 1. Februára 2020, 15:02, upravené celkom 1 krát.
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Utorok, 25. Apríla 2017, 06:44

setri, setri, nech vidime/pocujeme
 
Speed320i
Príspevky: 275
Registrovaný: 3.5.2012
Kraj: Košický

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Utorok, 25. Apríla 2017, 10:37

O 635csi sa mi začína snívať čoraz častejšie.. Jedna naaaaaaadhera.. Tiež som za zachovanie origo stavu, ale už keď úpravy, tak také ktoré sa dajú vrátiť do origo za pár minút..
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Utorok, 25. Apríla 2017, 11:47

to jednoduché,dofúkaš mechy na podvozku :^o,však fuxino :lol:
 
rapidwinner
Autor témy
Príspevky: 834
Registrovaný: 19.1.2016
Kraj: Prešovský

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Utorok, 25. Apríla 2017, 13:26

.
Naposledy upravil/-a rapidwinner v Sobota, 1. Februára 2020, 15:02, upravené celkom 1 krát.
 
Speed320i
Príspevky: 275
Registrovaný: 3.5.2012
Kraj: Košický

Re: [E24 635 CSi] Opravy pokracuju.

Utorok, 25. Apríla 2017, 15:29

rapidwinner napísal:
Vďaka za reakcie. Originalita je na poriadku dňa :)
Je však možné, že na leto obujem nejake iné kolečka, zatiaľčo originály odložím do garáže. Uvidíme.
Naaaaaaadhera (musím ešte raz podotknúť) :thumbup:

Vidieť e24 na fotke je jedna vec, ale vidieť ju naživo je niečo úplne ine!! Potom je sedadlo spolujazca a o šoférovaní ani radšej nehovorím :bmwball:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných