Štvrtok, 14. Septembra 2017, 20:58
No teraz som počúval 2 dni chrochtanie R4 a je mi z toho nie moc dobre,alebo ako sa výkon rýchlo zvyká.
haraburda bola v servise tak som vyfasoval 320 GT xd social s automatom.
1) motor - auto malo podľa papierov 135kw, neviem či som už taký rozmlsaný alebo čvô ale výkonová rezerva žiadna a obiehanie s plánovaním :) samozrejme v porovnaní s 235i.Aj tak som väčšinu jázd robil v režime SPORT (sport+ nie je v ponuke) lebo ináč by ma asi pepka klepla z tej ležérnej odozvy. Na to by si človek ale možno aj zvykol a určite bo sme jazdievali aj na 37kW autách :-),čo ma ale najviac trápilo bolo chrochtanie 20d "endžínu". Studený štart a pomalá jazda po meste - katastrofa, okresky - furt ho počuť a až rýchlejšia a svižnejšia jazda troška umravnila zvuk.S kľudným svedomím môžem povedať že 2.2hdi čo mám v Pežote je lepšia a hlavne tichšia.
2) interier - keď je prémiovka v social výbave,tak si myslím že v porovnateľnej cene je "mejnstrím" daleko lepší vo vnútry. Plastový volant až odpudivý.Takýto holobyt som nevidel dlho,ale park kamera musí byť.Ku kamere musím podotknúť,že má veľmi dobré rozlíšenie,keď to porovnám napr s Galaxy čo je doma.
3) podvozok - neviem čo tam boli za pneu,ale hvízdli si v hociakej zákrute a až cesta cez Makov ma troška umravnila a povedala mi že je to predsa len GT. Auto celkom pohodlné a od podvozku nebolo ani moc hlučné.
Toľko pár postrehov.
Keď som išiel vrátiť to auto,tak som rozmýšlal prečo by som mal dať prednosť tomuto pred nejakým lepšie vybaveným Passatom,Supom,Insigniou (majú super ceny) ,Pežotom 508 či niečím podobným.
Táák a teraz všetci do mňa,že som si dovolil kritizovať.