... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Piatok, 29. Marca 2019, 22:12

ano ten navrat k malemu gulatemu airbagu. To je pekne a sportliche (resp vtedy tam bag nebol)
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Štvrtok, 4. Apríla 2019, 18:05

ma dnes prekvapilo to auto celkom, som bol v tom ze pri mojej nohe a style jazdy to robi tak 6.5-7 priemerku, ale ocividne auto prestalo zrat naftu alebo co :-D
asi budem musiet premysliet ten benzinovy daily kar do buducnosti :-|

a este to vypisuje 60km dojazd..

IMG_7087.jpeg
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Štvrtok, 4. Apríla 2019, 18:28

Daily diesel a na víkend 100 oktán :D
Inak staré Octavie 1.9 dokázali jazdiť za 3.5 :) To bol iný luxus :D
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Štvrtok, 4. Apríla 2019, 18:31

s tou oktaviou pri tom tempe by som pod 5 nesiel urcite tiez..
sak to ze daily asi dizel no.. len cloveka to omrzi potom, je otazka ci radsej priplatit na benzine a mat popripade aj nejake decentne prdy a strelbu z vyfuku, alebo zobrat 6valcovy dizel a moc s tym jazdit hocijakym tempom do 8 litrov.. :-|
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Štvrtok, 4. Apríla 2019, 18:44

Tak 6 valcový diesel podľa mna bude jazdiť citeľne lepšie ako oturbeny 4 valec benzín + spotreba bude dosť dobrá aj keď budeš jazdiť na hulváta. Keď benzín tak potom ideálne M40i nech už stoho ma človek radosť poriadnu. Keď jazdiš ročne 60tis KM tak diesel je jasná voľba. Alebo potom to neriešiť a vychutnávať si ten čas v aute na maximum a ísť do F80 M3. V tom aute to stojí za každú kvapku benzínu :) a že ho bude neustále treba (aj keď to dokáže jazdiť pod 10) je viac ako iste lebo to auto ta každú sekundu provokuje aby si mu jebol, v dieseli máš aspoň kľud a nič ta nedráždi, a nebudú ta na pumpe brať už ako doma :)
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Štvrtok, 4. Apríla 2019, 19:03

tak F80 M3 sem ani motat nebudeme, to bude priliz stare v dobe kupy, a hlavne to bude musiet byt kombik, takze to vylucuje vsetky Mka.. ideal by asi bol M340i, minuly vikend som jazdil novu X3 M40i a to auto je fakt popici, nechcem si predstavit co to pohonne ustrojenstvo bude robit v G21.. len tam je otazka ceny no, uvidime ako sa budu hybat za 1-2 roky tie auta, 60 tisic ale nejazdim, jazdim okolo 40+-, a to uz je taky level, ze dizel je uplne ideal ale benzin sa stale da uzivit ked si petrolhead a nesadas do auta s nechutou (jak ked mas sluzobnu ochcavku alebo tak :-D).. ale uvidime asi cas musi ukazat, a hlavne ked vymenim vikendovku za inu, tak podla toho sa asi budem orientovat
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2314
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Štvrtok, 4. Apríla 2019, 20:21

Aká náhrada bude za 6er?
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Piatok, 5. Apríla 2019, 10:43

to este nebudem hovorit radsej :-D ale bude to projekt ktory tiez na sk nema nikto, v ramci stance sceny :-)
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
Abyssko
Príspevky: 4186
Registrovaný: 12.8.2018
Auto: E60 535d, e91 330xd
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Piatok, 5. Apríla 2019, 11:14

Co Chápeme pod pojmom stance scena
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Piatok, 5. Apríla 2019, 11:28

to musim vysvetlovat? :-D sak vzduch, stelovak, natiahnute gumy, perfektny fitment atd.
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
Abyssko
Príspevky: 4186
Registrovaný: 12.8.2018
Auto: E60 535d, e91 330xd
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Piatok, 5. Apríla 2019, 11:29

na toto by som nikdy neprisiel sam .... hold som tu kratko
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Piatok, 5. Apríla 2019, 11:30

Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Streda, 17. Apríla 2019, 20:30

tak dnes som sa konecne dostal na velky servis s autom do bmv, mame cca 91500km nakrutenych, tento rok to ide pomensi..
kazdopadne prekvapilo ma troska, ze brzdy maju 7mm :-D nechapem ludi ktori menia brzdy po 30-40 tisic :-| a to pomaly nejazdim ani nahodou..
vycitali nejake chyby, jedine co tam bolo, ze nejaky problem so zhavicom na prvom valci, ale ze nijak sa to neprejavovalo, ziadny problem tam nebol, takze ktovie co to bolo. ja som tiez problem so startami vobec neregistroval, takze asi nejaky glitch.

kazdopadne konecne sme sa zoznamili osobne s G20 :-) a teda klobuk dolu, ale interier je o dva levely vyssie kvalitovo jak F3x.. hlavne co sa tyka tovarenskeho zmontovania, mozem povedat, ze sa to teraz vyrovna G30. a vsetky tie veci co ked na F30 potlacim, stredovy panel z boku, tapacire dverne, panel okolo klimy, to tam pri potlaceni vrzga, tak v G20 je vsetko absolutne pevne, naozaj mi to pripomina E46, jediny kus ktory je troska slabsi je ten plast s tlacitkami okolo idrivu, a je to skoda, lebo tam sa toho clovek dotyka najcastejsie, narozdiel od tych ostatnych veci.. posed perfektny jak vzdy, akurat mi prislo ze je miesto pre laket na dverach trocha viac dovnutra ako pri F32, a ked som zavrel dvere a dal si tam laket tak mi to prislo uzsie jak v mojom aute, ale to bude pravdepodobne tym, ze mam coupe a tam je viac priestoru jak v sedane. navyse volant v sportline je celkom fajn tiez, som sa cudoval, nieje taky paradny jak mpaketovy, ale je stale velmi dobry.
displeje su uplne bombasticke, to cele sa mi lubilo velmi, aj vrchne svetielka jak su spravene v style G30/G11 s tymi dizajnovymi svetlami, ovladanie klimy tiez super, celkovo dojem z kabiny je famozny, toto sa im velmi podarilo.
jediny problem nastal, ked som si presadol do G30 v pakete, aj ked co sa tyka technologie / displejov tak to posobi trocha starsie, na druhej strane je to este vyssi level v tom aute aj co sa tyka clenenia a rozvrhnutia palubovky, osvetlenia interieroveho, a vo finale hlavne priestornosti interieru.. takze momentalne som este viac prikloneny G31, hlavne ked budu G20 drzat take ceny jake drzia :-D 320xd sportline s tymi velkymi displejmi a laserovymi svetlami, v akcii za 54 tisic ci tak nejak bola.. to asi nie
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Piatok, 10. Mája 2019, 11:51

Serus,

tak updejt ziadny, ale utorok som sa zucastnil na Pure drive experience v NR.. tak nejake pocity z toho celeho, par srackovych fotiek
co ma hned na zaciatku prekvapilo, po prichode v salone bola aj private room, nevedel som najprv co tam bude, lebo som nemal vedomost o tom ake auto by mohli mat este nepredstavene a tesne pred vyrobou, ale potom som zistil, 8 series Gran Coupe.
par zaujimavosti o tomto kusku, je myslim ze o 24cm dlhsi jak coupecko, a je aj vyssie to auto, vnutri vzadu o dost viac miesta, mam necelych 180cm a sadol som si sam za seba bez problemov, s tym ze tak 10-12cm pred kolenami este priestor.. fakt paradne pre 4 ludi. a co ma najviac zaujalo, cenovka je nizsia oproti coupecku, ma zacinat okolo 94k.

takze dve skupinky boli, v prvej 3er, Z4 a X5
IMG_7228.jpeg


v druhej 7er LCi, X7 a 8
IMG_7227.jpeg


prva skupinka sa mi podarila, kedze v prvom rade som na tuto akciu isiel aby som si vyskusal G20 v benzine :-O ale najprv som isiel G05 40i

IMG_7234.jpeg

co sa tyka X5ky, auto je fantasticke, obrovsky pokrok oproti tomu ako jazdila F15, na priecnych nerovnostiach ked clovek ide napriklad do alebo z kruhaca ktory ma vyjazdene kolaje, tak auto sa nenaklana jak sikma veza v pize, ale je relativne kludne a nehadze to s vami vnutri, co bolo pre mna velke prekvapenie, lebo toto ziadne SUV doteraz nevedelo. posed za volantom paradny, interier absolutna spicka, perfektne zmontovany, kazdy milimeter mi pripadal ze je pevny bez vrzgania aj ked som to potlacil na roznych miestach.. co sa tyka mtora, 40i v tom aute nieje rozhodne pomaly, ale nieje to ani ziadna strela, prejav ma taky dost tlmeny, v sport rezime by som cakal trocha viac aspon z tych reprakov, vyfuk uplne ticho. co sa podla mna ale vymyka standardu je ten vzduchovy podvozok, toto fakt odladili neskutocne, v zakrutach to drzi paradne, celkom slusne to maskuje vahu a netaha to po predku tak ako napriklad aj F95, a s kolegom ktory isiel so mnou a potom druhu polovicu trate, sme sa akurat bavili ze tam budu asi max 19" obute, lebo v sport rezime to bolo cely cas a fakt to posobilo velmi pohodlne (takze comfort som ani neskusal, ale bude urcite este pohodlnejsi), a prekvapko ked som vystupil, na aute obute najvacsie 22"ky :-D takze toto by bola kombinacia ktoru by som urcite riesil, vzduch + 22" funguje a funguje vyborne aj na nasich cestach. a este k vzhladu, auto vyzera naozaj paradne, agresivne, a v spataku je to cisty netvor a clovek sa snazi utiect alebo sa uhnut ked ho zbada :-)

IMG_7235.jpeg

no a potom prislo to, kvoli comu som tu bol :-) G20 330i,auto bolo v msport vybave a predpokladam ze s adaptivnym msport podvozkom. prislo par prijemnych prekvapeni, ale aj par sklamani.. K tym sklamaniam patri zvuk.. absolutne nepocut vyfuk v tom aute, kazdopadne toto sa da vyriesit jednoducho s mperformance koncakom a vsetko bude vybavene. dalsie sklamanie bolo, netusim preco to spravili, ale auto vobec nekope pri manualnom radeni v sport rezime (ani v X5), co sa mi zda velka skoda lebo aspon mne sa to velmi pacilo a posobilo to auto trocha agresivnejsie, ale asi si to setria pre mperformance modely mam ten pocit.. a este jedno finalne sklamanie, rovnako ako pocit ktory som mal ked som v tom sedel v salone pred dvoma tyzdnami, je to vnutri uzsie ako F32, ale iba zo strany dveri, cize to bude pravdepodobne zato, ze F32 ma dlhe dvere a je tam viac miesta do sirky kedze tam nemusi byt B stlpik. kazdopadne toto bude asi rozhodovaci bod u mna pri kupe dalsieho auta, a v G3x sa mi proste sedi ovela ovela lepsie :-) co ale sklamanie nebolo, skor prekvapenie, je, ze jak to auto s tym motorom chodi.. :-O v prvom rade, s G05 40i som proste nestihal za nim ani s podlahou a vytocenymi rychlostami, vzdy mi seriozne utekal na vyjazdoch (isiel predomnou), plus ked som isiel ja, tak predomnou bola Z4 M40i a ta zase az tak neutekala jak by som cakal.. mam pocit ze to auto je o troska rychlejsie a ma o troska viac koni jak prezentuje bmw :-) co sa mi tiez velmi pacilo je zvuk motora v kabine, troska az priliz hlucny ale vyborny, fakt k tomu celemu dojmu uz chyba len strelba z vyfuku a tie prdy pri preradeni a je dojem absolutne perfektny. Po presadnuti z G05 sa clovek citi jak v motokare, este aj tym priestorom trocha mensim, volant perfektny, interier je velmi velmi kvalitny a o dva levely vyssie jak F30, nova radiaca paka o hodne lepsia jak povodna, toto sa im podarilo a bude v kazdom modeli a som rad, stara uz vyzerala staro :-) no a co sa tyka jazdy, absolutne paradne, ten adaptivny podvozok jazdi famozne, drzi to v zakrutach jak priklincovane ale filtruje nerovnosti nehoraznym sposobom, rovnaky podvozok mam v 4ke, akurat o generaciu starsi a je tam obrovsky pokrok v pohodli, hlavne na priecnych nerovnostiach a na tych flakoch na cestach co su opravovane slovenskymi cestarmi.. dialnicu sme neskusali, ale aj ten hluk od kolies som mal pocit ze je mensi.. co sa mi ale extremne nepacilo (rovnako to bolo aj v G05) je asistent jazdy v pruhoch.. ten kokot takym sposobom zasahoval do riadenia ze som myslel ze pridem o nervy, z jednej aj druhej strany to vracia samo volant do vasho pruhu a bijete sa s elektronikou, takto si pomocnika nepredstavujem. hlavne naco to robi ked som v sport rezime?? ked idem dochodcovsky v comforte, tak nech sa lubi. ale nie v sport, ked si to uzivam a on mi to cele kurvi.. takze odporucam to mat zapnute IBA na dialnici. nikde inde to aspon pre mna nefunguje, na tych nasich okreskach rozhodne nie. mensi problem som mal s digi kokpitom, lebo niesom v nom vobec zorientovany, takze som si nepozrel spotrebu.. tiez sa mi nepaci ze v sport displeji aky maly je ukazovatel rychlostneho stupna, aj v manualnom rezime, musel som to hladat a bolo to schovane niekde pri otackomeri :-/ v strede ani neviem co bolo, ale nieco o dost menej podstatne ako ktoru rychlost mam zaradenu.. aby som to uzavrel, G20 je famozne auto, konkurencia to bude mat velmi tazke, jazdi to perfektne, interier je fakt vysoka kvalita, uz len tapaciry a stropnica co na mojom aute ked potlacim tak sa ohne, tuto je to pevne a mozem sa na to aj postavit a drzi to tvar a nevrzga.. motor uz v F3x boli tie motory super, takze tam nieje co riesit, je to lahsie, takze aj dynamickejsie a uspornejsie a hlavne necitit a nevidiet tu usporu vahy nikde v interieri. skoda len ze to nieje o kus sirsie :-D ale to by liezlo velmi do zeli G30ke..

dalsi "turnus" nebol taky uspesny, velmi som si chcel skusit M850i (ktora bola mimochodom jediny benzinak z tejto partie, co som celkom nepochopil preco, ale asi luxusnejsim zakaznikom sa snazia potlacit dizle.. kedze tam boli ludia ktori utekali k autam jak splaseni a ja to teda rozhodne nebudem robit, tak som sa nedostal ani do jednej osmicky :-/
jazdil som teda G11 LCi a G07.

IMG_7242.jpeg

prva bola G11 730d, o ktorej velmi nemam co pisat, kedze som odjazdil dost motorizacii vratane V12, akurat k tomu tolko, ze po presadnuti z tej 40i a hlavne 330i mi prisla velmi leniva :-D idealny motor asi bude 740d v tom aute.. a co sa tyka vzhladu, bola tam 740d v brutalnej kombinacii a podla mna to auto vyzera absolutne famozne a dokonca by som zasiel tak daleko, ze pre mna lepsia jak predfacelift. zadok rozhodne, ten pasik cez cely kufor je uplne bombasticky a tie pasiky zerem aj na porsche alebo audi.. dufam ze ich bude v bmw viac. takto nakonfigurovane to vyzera fakt strasidelne nazivo, a vzbudzuje to velky respekt :-)
IMG_7232.jpeg

IMG_7233.jpeg


IMG_7243.jpeg

no a vo finale G07 M50d. v prvom rade ma velmi prekvapilo po presadnuti, ze uz bola znicena soferova sedacka, ale predpokladam ze to bol nejaky kokotko s octaviou ktory netusi ze stehnova opierka sa v comfortsitze vytahuje tlacitkom na boku sedaciek a nie rucne do kokota. takze cela ta spodna predna cast vankusika na ktorom mate stehna bola vytrhnuta von.. :-| ale nemyslim si ze to bola chyba auta. Co sa tyka auta ako takeho, nazivo je to este viac honosnejsie a mohutnejsie jak G05, co je logicke kedze je to vyssia rada, kazdopadne vnutorny priestor pre sofera a spolujazdca velmi vacsi nebol, co sa mi ale nepacilo bola pozicia za volantom, citil som sa jak keby som sedel v kuchyni za stolom nie v aute, nohy som mal skoro rovno dolu, oproti X5 to bolo ovela menej sportove a ovela viac "sedim na aute, nie v aute".. Prekvapenie nastalo ked som nastartoval a rozbehol sa, ten zvukovy prejav vyladili extremne zaujimavo a necakal som ze z dizloveho bmw vyleze takyto zvuk :-O pri nizkych otackach v pomalych rychlostiach to ma zvuk jak V8, a islo to z vyfuku nie z reprakov.. neznelo to kazdopadne jak ten smiesny MIDI reprak v tlmici v audi, z ktoreho sa musim len smiat ked to pocujem.. co sa tyka jazdy, tu sa mi potvrdilo co dufam ze nebude pravda, prevodovka v M performance verzii kope pri preradeni :-| auto s tym motorom chodi celkom slusne, podvozok je ale ovela plavnejsie naladeny jak pri G05, a celkovo to auto nieje vpodstate vobec sportove, nehovorim ze nezvlada zakruty, ale nieje v nich az tak doma a citit z neho trocha tu vahu a velkost a tazkopadnost. ale to bol asi ciel bmw, a kazdy si teraz moze vybrat co chce..

takze asi tolko v skratke :-D mrzi ma len to ze som sa nedostal do tej 850ky :-| ale co uz, nabuduce :-)
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
fritolko
Príspevky: 1322
Registrovaný: 7.10.2012
Auto: X3 E83
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Dolný Kubín

Re: [F32 420d Coupe] The Private Collection

Piatok, 10. Mája 2019, 13:06

Fuxxo napísal:
kedze tam boli ludia ktori utekali k autam jak splaseni a ja to teda rozhodne nebudem robit, tak som sa nedostal ani do jednej osmicky :-/
Tieto drive experience niekedy pripominaju Le Mans ked kazdy uteka do auta. Vyskytuju sa tam zaujimavý jediny ako uspesni podnikatelia (OVB, ZKP, PG), katalogovi experti ale aj par nomralnych ludi s ktorymi sa aj da pokecat. Ale ako je zname ze ludom jebe a na tieto akcie koli negativnym skusenostiam uz asi radsej nepojdem :D Radsej si zajednat predvadzaciu jazdu.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 24 neregistrovaných