... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11998
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: BMW F32 420d Coupe - Stage 2 str 26

Sobota, 6. Mája 2017, 18:30

fred: tak ked robis podomoveho predajcu tak sa necudujem :-D :-D
moja napln prace ale, je stale z domu.. takze toto je najazdene vpodstate prevazne cez vikendy :-D

p.s. ked das citovat prispevok, tak daj enter dpc. aby sme nemuseli lustit ze kde si co napisal :-D
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: BMW F32 420d Coupe - Stage 2 str 26

Sobota, 6. Mája 2017, 19:09

escort servis :-)
keď ja ti to s PC moc neviem,doma najlepšia mašina didaktik gama.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11998
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: BMW F32 420d Coupe - Stage 2 str 26

Sobota, 6. Mája 2017, 19:27

:-D :-D :-D escort servis :-D skoro som trafil no :-D didaktik, takze pan je gurman :-D
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11998
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: BMW F32 420d Coupe - Stage 2 str 26

Piatok, 12. Mája 2017, 19:21

prijemny nicim neruseny pekny dobry vecer vospolok. :-D
sa tu chcem troska vygrcat z pocitov, dnes som sa zucastnil opat na dalsom bmw evente, a musim povedat ze to bol po m days najlepsi, kvoli autam samozrejme.. volalo sa to myslim ze BMW Pure Driving Experience, a experience to teda bola :-O
IMG_0432.JPG


takyto nejaky bol lineup.. cele to bolo do troch casti rozdelene, jedna bola predstavenie iPerformance, ktore by ma mozno aj zaujimalo, ale auta neboli na odskusanie, takze som bol velmi rad, ze som bol v skupine ktora to mala na koniec a mohla odist skor teda, a necakat tam medzi dvoma jazdami este hodinu kym tretia skupina odjazdi.. dalsia cast boli skusobne jazdy na G30, ktoru uz mam odskusanu, ale vobec mi to nevadilo, kedze som si aspon odskusal dalsie dve motorizacie, a posledna bola mperformance, kde boli performanky :-D
takze zacalo sa s 5kami, jedna bola luxury line, ostatne vsetky v mpakete a jedna dokonca s mperformance a v bielej :-O co bolo presne podla mojej predstavy a nazivo to vyzera neskutocne neskutocne kruto, fakt sa im to velmi podarilo.. :-O zacal som ale skumat ake motorizacie mame, aby som si mohol uchmatnut nejaku ktora by ma zaujimala a pravdupovediac najviac ma zaujimala 540i, kedze to je motorizacia nad ktorou by som v buducnosti uvazoval, ale vdaka dnesku som si to rozmyslel :-O shocking! :-)
kazdopadne iPerformance 5ka ktora tam bola mala presne ten interier ktory som si naklikal do G31 a musim povedat ze som sikovny, lebo bol absolutne famozny, vyzeral velmi luxusne a bol velmi prakticky.. takze toto by bolo pre mna, aj ked zena mala iny nazor :-D
IMG_0433.JPG


dalsi intros ktory ma zaujal bol v F33, zvonka bola v brutalnej limetkovej farbe a interier takyto svetly oranzovy, vyzeralo to fakt popici, hlavne so strechou dolu, pekne zladenie farieb..
IMG_0442.JPG


ale konec koncov vsetky auta mali paradne zladene interiery s exteriermi, vsetko bolo v mpakete zvonka, takze to dizajnovo posobilo velmi velmi agresivne a luxusne a proste tak jak bmw ma posobit :-)

takze po kratkom predslove prisli na radu jazdy, a prve kolo som isiel s G30kami.. nastastie sa mi podarilo uchmatnut 540i, takze som bol nadseny a mal som dost velke ocakavania, bol som zvedavy kedze som mal stale v pamati jak jazdila 530d.. a ked mam pravdu povedat, tak som trocha ostal sklamany, lebo som cakal viac z tych 335 koni ci kolko to ma, troska silnejsi zatah, mal som tam aj dva rozbehy z nuly, a oproti 530d (bez launch controlu), to bolo take citelne slabsie aj napriek tomu ze 530d je slabsia a pomalsia, ale ta mi lamala krk, nevedel som sa odlepit od sedacky, toto bolo take dost civilne.. dalsia vec bol zvuk. velmi prekvapujuco, strasne mi tam chybal zvuk motora, vonku aj vnutri, viem ze to je 5er, ale v 530d ten zvuk dizla vyladili neuveritelne dobre, clovek by ani nepovedal ze to je dizel, ma to silu, ma to "basy", je to super, v 540i neviem.. cakal som ze aspon troska bude praskat vyfuk, a bude pocut tych 6valcov vnutri o dost viac, aspon v sport rezime, ale nic take neprislo.. co sa mi ale pacilo bolo, ze v sport rezime prevodovka stale kope pri manualnom radeni jak pri F30/32, myslel som si ze to zrusia kedze reprezentativny sedan, ale nechali, co sa pocita ;-) no a spotreba, netusim, lebo maximum ten palubak ukazoval 20 litrov a to tam svietilo furt :-D ale urcite to bolo viac.. kedze nikto s tym nesiel uplne kludne..


dalsia G30 cestou naspat sa mi dostala do ruky prave krasavica v bielej s mperformance, ale bol to najslabsi motor v ponuke a teda 20d.. povedal som si ze nevadi, aspon to mozem porovnat s mojim.. prve obrovske prekvapenie nastalo ked som pridal plyn, a bol to zvuk :-O to co sa im podarilo je az neuveritelne :-D a myslim si ze to krasne dokazuje jak je paradne odhlucnena G30, lebo ten zvuk toho rapkaca ktory mi troska leze na nervy pri mojom aute, tuto vobec neni :-D predpokladam ze z reprakov, ide skoro benzinovy zvuk, a vobec nieje neprijemny, je to uplne v poriadku a vobec by som sa necudoval keby 520d mala najvyssie predaje v tejto generacii.. vykonovo, je to celkom vpohode tiez, vdaka tomu odlahceniu je to dostatocne svizne, ale je to pomalsie jak moja 420d a uz ta mi prestava stacit, takze toto by nebolo pre mna :-) a dokaz ze sa s tymi autami nejazdi jak v perinke bola priemerna spotreba 9.7 :-D :-D to cislo som nevidel nikdy na mojich budikoch :-D
ani jedna z tychto dvoch G30 nemala comforty obidve mali sportsitze, a zas musim konstatovat ze v dalsom aute potrebujem comforty :-D ktore su v Gckach neskutocne podarene..
ale je to strasna fesanda.. este v kombiku keby bola :-O
IMG_0437.JPG

IMG_0438.JPG

IMG_0440.JPG

proste dokonalost.

potom sme sa vratili naspat, a uz som ledva cakal ze co bude, lebo hned jak som prisiel tak mi udrela do oci jedna nadherna biela matna G12, ale potom som zistil ze to bola 750Ld.. ale povedal som si nevadi, je to Gckova sedma, chcel som si ju vyskusat uz rok a pol odkedy som ju prvykrat videl, a bude to urcite popici.
intermezzo: prekvapenie ked sme prisli z prveho kola, tak sa jednej ucastnicke podarilo chytit kovovy stlp (s ktorym malo aj vela chlapov na pocudovanie problemy) okolo ktoreho sa vchadzalo do arealu :-D skoda ze si vybrala jedine matne auto v lineupe, a teda polovica boku na lak, kedze tuto dostrek neexistuje :-D no.. indywidual :-D
IMG_0441.JPG


ale isli sme si dat fajnove obcerstvenie, a kym sme vysli von, tak pristavili aj dalsiu krasavicu, ktora jednoznacne pritahovala najviac ludi, a mna polozila do kolien, lebo som necakal ze sa dostanem k tomu autu najblizsich 10 rokov :-D takze takto nejak..
IMG_0431.JPG

IMG_0430.JPG


tiez mala fantasticky interier.. ktory moja polovicka povedala ze v dalsom aute musi byt :-D
IMG_0435.JPG


aj ked mne sa ovela viac paci ten z dizlovej sedmy, ktory mal rovnaku kombinaciu jak ta G30 iPerformance, tusim ze mokka sa vola ta koza.. ale tu je to vdaka hlinikovym veciam este luxusnejsie jak v G30..
IMG_0434.JPG


dabelskeee
IMG_0439.JPG


tak to su asi vsetky fotky co mam.. :-D kazdopadne jak som zaparkoval 520, tak som sa postavil k tej V12ke a proste som sa od nej nepohol. bol som determinovany jak nejaka nakupna maniacka vo vypredaji, ale jebat. je to V12, to sa nejazdi kazdy den. a dobre som spravil.. uz po nastartovani clovek citi ze tu "nieco nieje v poriadku", v normalnom rezime skoro nic nepocut, ale je tu to sevelenie motora, ktore je predsalen ine jak pri V8, alebo R6 benzine.. hned som si zapol sport rezim, a okno soferove bolo otvorene cely cas, nech sa tie tony valia dovnutra co najviac :-) uz na 30tich metroch na parkovisku pred kastielom som mal usmev od ucha k uchu, lebo toto mi jednoducho vyrazilo dych neskutocnym sposobom a presne toto som cakal od 540i, ze ten zvuk z vyfukov a motora je proste neuveritelne pocut, dovnutra aj z vonka, ma to strasne gule uz ked to ide krokom na parkovisku.. potom sme sa dostali ale na cestu, v obci, ale nevadi, prve slapnutie na plyn a ja som sa nedokazal prestat smiat, jeden dovod bol, ze nechapem jak taketo obrovske auto moze mat takyto nehorazny odpich z miesta, a druhy dovod, ten zvuuuuuuk!!! toto som naozaj pri sedmicke necakal, absolutne nikdy :-D proste wau! a treti dovod na usmev bol, ked som dal dolu nohu z plynu, to auto prdi do vyfuku! jak nejaky barovy bitkar typu M3/M4 competition :-D nie tak nahlas, ale stale to bolo pocut vsade a urcite to poculi ti co isli minimalne za mnou, a vsetci co isli po chodniku sa obzerali.. sedmicka? prdi do vyfuku? WTF!!! uzasne :-D toto chcem :-) vysli sme z obce, ale samozrejme ze sme chytili pomaly nakladak a este pomalsi pickup nejaky rozjebany, ale nevadi, aspon bol dovod predbiehat :-D a toto auto.. ja neviem, stroj casu :-D tomu zatahu sa nechytala ani 530d so slusne nalozenym krutakom (a ani ta 750Ld ked uz sme pri tom), a hlavne isiel asi od 2500 otacok ked prisiel kopanec a tlacilo a revalo to az po 7 ci 8 tisic ci kolko to toci, v tych fofroch som si to nestihal vsimat, ale bolo to nieco neuveritelne proste..ale zaujimave bolo, ze ku koncu spektra tomu dochadzal tah, ale nieje problem, staci potiahnut packu pod volantom, zaradena 4ka (zas vylepsili tu prevodovku, lebo prisaham ze to radi rychlejsie jak moja), okamzite je tam, a zacina to cele od znova, kludne od 4-5 tisic otacok, a zase ultra brutalny tah, az dokym clovek chce :-D a este neuveritelnejsie bolo, jakym sposobom sa im dokazalo naladit podvozok, lebo v tom aute som sa citil minimalne jak v tej 5ke, ktora je mensia a lahsia, a uz G30 jazdi velmi svizne a je velmi vrtka v zakrutach.. ale toto??? z kazdej rychlosti to vystrelilo okamzite, a v zakrute som mohol tlacit plyn kolko som chcel, stale to malo trakciu a stale to tlacilo, absolutna besnota, ale ze taka aku som v zivote nezazil. a ten zvukovy doprovod k tomu, jednoducho neviem, po takejto kratkej chvili za volantom by clovek nemal vyslovovat take nazory, ale pre mna to je najlepsie bmw ake kedy bolo vyrobene :-D neviem si predstavit co by clovek viac chcel alebo potreboval, a nesmierne lutujem ze sa k nemu asi nikdy nedostanem, lebo toto by bolo nieco co by som velmi rad jazdil kazdy den. :-D aj ked na druhej strane, asi je to troska priliz, a bud by som sa zabil, alebo by som prisiel o vodicak :-D aj ked clovek si dovoli, pusti to auto do zakruty rychlejsie, brzdi neskor, slape na plyn aj tam kde by s beznym autom neslapal, lebo vie ze ho podrzi a vytiahne.. musim ale povedat ze mozno vela z toho robi xdrive, co by som teda nikdy nechcel priznat, a osobne by som si odskusal zadokolku predtym ako by som to kupil, ked sa to vobec da objednat, ale na druhej strane by mi nevadilo vobec keby sa nedalo. :-D takze sen splneny. dojmy a zazitky su neuveritelne, wau.
ale vdaka tomu ze som si uchmatol tuto, a predomnou isla 750Ld, tak som presadal prave do nej (kedze presadame do auta pred nami :-D) a teda som mal vpodstate hodinu za volantom s dvoma motormi v G12. kazdopadne 750d mi pride ako dost zbytocna motorizacia, verim tomu ze pocitovo by podobne chodila 730d (sudim podla 530d), a komu by nestacilo, tak 740d by stacila urcite.. lebo to auto je urcite rychle, ale stale to nema spicku jak V8 nedajboze V12 :-D na druhej strane som bol priliz rozruseny a nabombovany z V12ky, takze som tomu az taku pozornost nevenoval, ale par rozdielov som predsalen nasiel.. v prvom rade, dost zaujimave bolo, aky rozdiel je v naladeni podvozku, lebo dizlofka bola aj v sport rezime citelne plavnejsia v zakrutach aj pod brzdami, nebola tak sustredena jak 760, takze ten performance balik verim ze robi dost, nieje to len marketing.. dalsi rozdiel bol v brzdach, neviem aky velky je rozdiel vahovy medzi tymito dvoma motorizaciami, ale performance brzdy kopu inu ligu, ale uplne inu ligu a doteraz lutujem ze som si ich nedal aj na 4ku..
v tejto verzii som si ale vyskusal aj comfort a je to velmi velmi dobre, ale ani v comforte to nieje uplne jak blato, stale sa s tym daju ist vpohode zakruty, a zas naopak v sporte nieje citit kazdy kamienok jak napriklad v 4ke mojej.. musim ale povedat, ze to auto neni pomale, a zvukovo sa im to podarilo krasne vyladit tiez, na to ze to je dizel, uplne bez problemov. akurat moja volba by bola jednoznacne 730d. popripade 740d.. co sa im ale uplne paradne podarilo, tak je spotreba. toto som nepochopil, kedze 520d mala skoro 10 litrov, tak toto ked som vysadal, tak malo 12,4 :-D co je neuveritelne cislo pri tych nakladackach co dostavala cely cas..

takze to su moje pojmy a dojmy, over and out.
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Piatok, 12. Mája 2017, 19:57

Super teaser, vdaka.... vyzera to na dalsi velmi slisny event.....
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Piatok, 12. Mája 2017, 20:03

nečítal som to celé,ale ja mám opačnú skúsenosť ako ty "d vs i ". Ked som mal haraburdu v service tak som si zabúkoval od nich novú 335d tour a celkom ma obťažovalo to rachatanie,vo vyšších rýchlostiach OK. Nemal som ale pocit že by to bolo nieco extra aj ked 4.9s na 100 je fantastické na d. Asi som mal väčšie očakávania. Auto samo o sebe perfektne,ale troska bolo cítiť vo volante pohon aj predku keď som troska šliapol na plyn
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11998
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Piatok, 12. Mája 2017, 20:24

ty nemas vobec opacnu skusenost jak ja :-D lebo 335d (neni nova 340d?), je 3ka a navyse odchadzajuca generacia, ktora ma uz svoje roky.. a toto je uplne ina galaxia.. a celkovo je to mensie a sviznejsie auto, tam sa ten benzin asi skor hodi, ale 5ka je predsa vacsie auto a celkovo ten mohutny krutak tomu sedi viac.. treba si to vyskusat proste.. kazdopadne to su moje zavery no. :-D
a spotreba je len taky bonus, ze sice s 540i vies jazdit pod 10, ale s 530d vies jazdit za 6.5.. a nemusis sa az tak snazit jak pri i..
pri tej G30 ide o to ze to paradne odhlucnili, a pustili dovnutra len tie zvuky ktore sa im hodili a tie zosilnili potom..
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Piatok, 12. Mája 2017, 21:08

Fuxxo parádne čítanie :thumbup: Tak si ma naladil že som hneď teraz potvrdil účasť BMW na tej akcii :)) A to som si hovoril že už jebem na to :D
PS: do 5er jednoznačne diesel! Nie že je to lepšia voľba od 540i ale je priam bezkonkurenčná. Malo kto si uvedomuje že aj 30d je silnejší motor od 40i. Silu motora udáva krútiaci moment. Nič viac. Preto je tam lepšie pružne zrýchlenie aj zatah celkovo v dostupnejších otáčkach čo 5er sedí ďaleko viac a aj pri ostrejšej jazde nevyskočí tak razantne spotreba ako na benzíne. Aj spotreba celkovo je úplne inde.. O zvuku že to rapoce už nemôže byt ani reč, to povie len úplne zaujatý človek. Proste benzín už len do športovo orientovaného auta :)
 
Užívateľov profilový obrázok
runder
Príspevky: 2801
Registrovaný: 7.8.2011
Auto: ropak
Kraj: Prešovský

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Piatok, 12. Mája 2017, 21:31

speedfred napísal:
nečítal som to celé,ale ja mám opačnú skúsenosť ako ty "d vs i ". Ked som mal haraburdu v service tak som si zabúkoval od nich novú 335d tour a celkom ma obťažovalo to rachatanie,vo vyšších rýchlostiach OK. Nemal som ale pocit že by to bolo nieco extra aj ked 4.9s na 100 je fantastické na d. Asi som mal väčšie očakávania. Auto samo o sebe perfektne,ale troska bolo cítiť vo volante pohon aj predku keď som troska šliapol na plyn

vyhodiť z fora :mrgreen:
BMW F01 740d
ex: BMW e92 335d
ex: Nissan 350z
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4115
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Sobota, 13. Mája 2017, 05:34

Tak ja neviem, ten kruťak pocitovo dosť klame, mne v m3 povedal spolujazdec, že v chipnutom superbe ho viac tlačilo do sedačky, a keď pozrel na budíky sa mu nechcelo veriť, ako ide ručička na tachometri hore. Proste benzín vie pracovať vo väčšom spektre otáčok, tak pocitovo to tak "netlačí"
E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11998
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Sobota, 13. Mája 2017, 07:46

pistacik mas pravdu, aj som to pisal, benzin bude urcite rychlejsi, a pravdepodobne aj v pruznom zrychleni lebo nemusi radit tak skoro.. ale pocitovo sa lepsie jazdi v tom dizli :-) teda, ked mas rad ten tlak do sedacky :-)

runder nebudme taki radikalni zas.. :-D

mpower :thumbup:

ale stale mam tu V12 v hlave kurva.. :-D neuveritelne nieco.. a doteraz nechapem jak to mohlo tak jazdit, hadzal som to do zakrut skoro jak 4ku, a nic.. ani raz mi nebliklo dsc, trakcia brutalna a tah neuveritelny za kazdych podmienok.. ach jaj :-D
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
bruno75
Príspevky: 2379
Registrovaný: 21.2.2007
Kraj: Trenčiansky

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Sobota, 13. Mája 2017, 08:51

dufam, ze ten V12 gral bude aj na dalsich staciach tejto roadshow, uz som dostal 2 pozvanky od dvoch predajcov.... len si vybrat... :mrgreen:
to viete, mistery shopperov si predchadzaju.... :wink: :lol:

a pokial ide o odveky spor d vs. i, tak ja do daily kary preferujem urcite chrochtadlo, moderne diesle su v mnohych ohladoch lepsie nez benziny a u BMW to v poslednych rokoch plati dvojnasobne...
samozrejme do sportaku patri benzin...
coupe alebo kabro s chrochtom vyzera....divne.... sorry, fuxxo... inak si myslim, ze tvoje auto je naozaj velmi pekne :mrgreen:
 
Užívateľov profilový obrázok
runder
Príspevky: 2801
Registrovaný: 7.8.2011
Auto: ropak
Kraj: Prešovský

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Sobota, 13. Mája 2017, 09:39

bruno75 napísal:
dufam, ze ten V12 gral bude aj na dalsich staciach tejto roadshow, uz som dostal 2 pozvanky od dvoch predajcov.... len si vybrat... :mrgreen:
to viete, mistery shopperov si predchadzaju.... :wink: :lol:

a pokial ide o odveky spor d vs. i, tak ja do daily kary preferujem urcite chrochtadlo, moderne diesle su v mnohych ohladoch lepsie nez benziny a u BMW to v poslednych rokoch plati dvojnasobne...
samozrejme do sportaku patri benzin...
coupe alebo kabro s chrochtom vyzera....divne.... sorry, fuxxo... inak si myslim, ze tvoje auto je naozaj velmi pekne :mrgreen:


aj bruna vyhodiť :mrgreen:
BMW F01 740d
ex: BMW e92 335d
ex: Nissan 350z
 
blesk
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Sobota, 13. Mája 2017, 13:08

chlapci a dievcata. Je to prachsprosta fyzika nic viac. Dizel ma strmsi narast krutaku. Cize za kratsi cas je na svojom maxime. Tym sa udeje zrychlenie a protireakcia tela za kratsi cas. Alebo inak vytvori to vacsi tlak do sedacky. Udeje sa to rychlo a intenzivne. Pre to aby to hned aj neskoncilo su dobre moderne viacstupnove automaty. V silnom dizly si nema ani pre pre mna zaujateho manualofila zmysel nahovarat ze tam chcem manual.

Avsak kto skusi silny elektromibil a ma rad tlak do sedacky silnych dizlov, tak bude chciet silnu elktricku. Jazdil som Teslu S 90 a napriek tomu ze to papierovo neni rychlejsie ako M-ko, tak pocitovo to pri rozbehu urcite tlaci viac do sedacky a taktiez. viac ako akykolek seriovy dizel. Tam je teoreticky max krutak od nula otacok, takze ten prvy moment je fakt impozantny. Ten koho trapi najviac toto, tak bude mat prechod na elektromibily nielenze bezproblemovy, ale este sa v podstate na to moze tesit.
Naposledy upravil/-a blesk v Nedeľa, 14. Mája 2017, 12:44, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Autor témy
Príspevky: 11998
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: BMW F32 420d Coupe - Long story long. 29

Sobota, 13. Mája 2017, 18:18

presne si to napisal flash :-D a veru, s tym 8kvaltom tie auta pridu este rychlejsie kedze to hadze kvalty tak rychlo a ten krutak je tam furt dokola..
elektromobil som inak neskusal este, ale to by ma zaujimalo lebo vela ludi hovori ze to je uplne ine jak vsetko ostatne.. :-O

bruno pekny nazor, nabuduce ked si budes vyberat v tejto triede auto FUNGEL nove tak sa ozvi a uvidime jak to dopadne :-P zobrat slabsi a pomalsi benzin alebo rychlejsi a uspornejsi dizel? to je hlavna otazka. kedze som nevolil dvojrocnu jazdenku ale dal som prednost novemu, tak som si nemohol dovolit silnejsi motor.. a aj tak by som nevybral benzin :-P a navyse, neviem ci si si vsimol, ale ja to mam ako daily, takze co by si vyberal? pri 40-50 tisic km rocne? benzin? to hovor vies komu. :-D ale naco to tu pisem vlastne, ja sa obhajovat teda rozhodne nemusim :-P
a dalsia vec, neviem ci si si vsimol, ale mam v garazi odstavenu V8micku s benzinom v kupecku. takze o com su tieto komentare? :-D

ale furt mam v hlave tu 760ku.. este ma napadlo, ze ten parkovaci system kde je vidiet cele auto je uplne neuveritelny, a vyskusal som si aj ten kluc s parkovanim, a v dalsom aute to chcem :-D
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných