Dlhšie som sa neozval pretože ani to nemá význam auto poslúcha viac než dobré to znamená že trávime 95% času na cestách a 5 % v servise . Ale predsa po 84 000 km čo som od jazdil na LPG prišla rana pod pás . šiel som na výlet cca 125km tam a 125km na späť ako sme sa vracali domov cez pezinskú babu kúsok od BA prišiel problém auto odmietalo ísť na LPG motor zhasínal . Z tlačil som zázračný vypínač a z ťažkým srdcom som šiel domov cca 115km na benzín . Ked som prišiel domov vybral som všetky LPG vstreky vyčistil nahodil na späť a vyskúšal som LPG a bez problémov ale nebolo to na 100% bolo cítiť taký nepokoj jeden až dva valce . Na druhý deň som hned auto zaniesol do Zvolena chlapci si hravo poradili dal som ním inštrukcie približne kde bude pes zakopaný. Auto som ráno zaniesol do servisu a už o druhej poobede bolo hotové ,natankoval som dosť na píčx plyn pri Nitre žumpa benzínka nabudúce ked pôjdem okolo vyseriem sa ním pred hlavný vchod nech vedia

. Auto dostalo jeden nový LPG vstrek ,všetky LPG filtre , kvalitný plyn od Slovnaftu plus aditívum , kontrola nastavenia ,kontrola tesnosti ,a protokol že všetko je v 100% poriadku . Museli ešte vyčapovať z nádrže približné 35 L toho menej kvalitného plynu humus no proste som mál smolu .Po tomto servise vo Zvolene auto ide na plyn priam božský dovolím si tvrdiť že najlepšie do posial čo auto vlastním . Aj toto je maličký krok v pred pretože e38 je stále viac a viac dokonalá po technickej stránke .
