... všetko o BMW ...
Zeky3 napísal:Dik je to fain ,opravy budú to bez toho nejde ,radosť vždy sadnúť za volant stále je niečo lepšie a lepšie ,zároveň o to viac spoľahlivé ...Pekne, pekne. Postupne opravuješ čo treba, vylepšuješ. Tak to má byť.
Pri tom veku auta je stále čo robiť, moja E46 je na tom vekovo podobne takže to poznám
e38flight napísal:Tak to mas stastie, ze si poriadne a aspon relativne vykonne auto este nesoferoval, ked ti 135kw v e53 pride dost.IMG_20230118_120958[1].jpg
ešte nové predné tlmiče a nové auto ,som úplne z toho mimo 2.2 tony a jak to nádherné jazdí z tým 135kw mám pocit ako keby idem teraz z benzínovým motorom ...
voMacK napísal:Auto plný účel je na robotu ,primárne som kupoval práve pre skveli posed a ťažné zariadenie ... vláčim zo sebou dá sa povedať stále vozík kde vozím čokoľvek ohľadne rekonštrukcie striech ..Tak to mas stastie, ze si poriadne a aspon relativne vykonne auto este nesoferoval, ked ti 135kw v e53 pride dost.
S tym motorom je to auto mrtve jak Kotlebove preferencie.
Pilifo napísal:Jj, si šťastný človek, keď ti postačuje 135 kW výkon na aute, ktoré váži cez 2 tony. No a ešte v kombinácii s tým starým 5-stupňovým GM automatom to musí byť totálne mŕtve.
Keď som si do kalkulačky teraz hodil parametre ženinej Octavii 2.0 TDI, tak aj toto auto má lepší pomer váha/výkon ako 135 kW E53. No a to rozhodne Octaviu 2.0 TDI nepovažujem za nijako športové auto
Abyssko napísal:Dlhšie som ta tu nevidel pán majster ,,,Mno nech je sranda čo z tým ropakom ,treba motor držať pri optimálnom životeMna bavia strašne tie tvoje komentáre, len tak ďalej, lokomotíva 😀