... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

bmwtt.sk
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 07:58

mam objednany Megane RS Trophy
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 09:04

uuu este kym sa da kupit co? dobra volba, aj ked ja by som pozeral na i30n performance, hlavne kvoli tomu zvukovemu prejavu :-D
inak fiesta vyzera velice pekne
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 09:53

z velkej casti si to Fuxxo vystihol. Dakujem, Fiesta keby som nemal chtic po MRS Trophy, tak by zostala na dlhsie, velmi som stale spokojny.
i30N bola ako druha volba, ale uz prve usadnutie neurobilo ten wau moment na mna a to som od pofejsu cakal, ze sa tak stane, lebo dost veci vylepsili. Ale Trophy dava take to zvysenie tepu viacej uz nizssim usadenim sa do fantastickych Recar (oni tie sedacky proste v Recaro robit vedia a v pravej Alcantare to je este umocnene) cez to ze mas pocit ze mas viac miesta okolo seba, ze su mnohe detajly lepsie vyriesene (posuvna stredova laktova opierka v alcantare v MRS a hnusoba pevna kozenkova v i30N), tvrde hnusne lacne plasty v i30N (lista napriec palubovkou, klucky dveri, stredova vypln dveri…) Proste v i30N mam az na par detajlov pocit ze sedim v lacnejsom aute ako je Fiesta ST. Ano par veci je fajn u i30N aj v interieri-novy infotainmet je uz konecne ok (skleneny a skoro bezramikovy) a nie hnusny lacny Cinsky “televizor”, budiky zostali stale dobre ako boli aj predtym, tlacitka ovladania rezimov na volante su tiez pekna funkcna vec). Taktiez si treba rozhodne priplatit za tie “skrupinove” sedacky. Tie su spracovane solidne - vcelku slusna makka koza na sedacej casti, o triedu lepsia kozenka po bokoch ako na tych obyc, makceny nevrzgavy plastovy cover zozadu, dobry tvar o nieco malo nizssie ako standardne, aj ked stale vysoko. Zbytok interieru posobi o triedu lacnejsie ako ten v MRS Trophy s Recarami a MRS zas hodne pomohol novy o galaxiu lepsi infotainment so sklenenym displayom, nove plne virtualne budiky a vylepsene ovladanie klimy. No a co sa tyka jazdy tak MRS Trophy s EDC ma pekny brumlavy nevtieravy sound, pri preradovani to pekne uveritelne striela do vyfuku. Jazdne je uz od prvych metrov v Trophy podla mna lepsie riadenie ktore dava viac spatnej vazby, EDC vie radit rychlo v manual mode (neodradi samo) a v automatickom sa da nechat plne na automatiku.
V manual mode vie pod zatazou davat aj efektne kopance obdobne ako DCT u predchadzajucej generacie M-iek. Trophy ma lepsie brzdy a objadnal som si ho s kovanymi diskami s vybornymi Potenza S007RS
Taktiez sa mi paci praca podvozku s hydraulickymi dorazmi. i30N mam stale pocit ako by malo moc kratke tvrde struny a makke tlmice a stabilizatory a nepomaha tomu ani nastavitelne pruzenie. Proti Trophy na nerovnostiach dokmitava a v najazdoch predok pada viac na vonkajsie predne koleso….
Vo finale ked som si to uvedomil mi vymena Fiesty za i30N nedava zmysel, kedze v niecom sa mi i30N paci aj menej ako Fiesta a v jazdnom prejave je i30N taka trochu rychlejsia, hlucnejsia a prerastenejsia a tazssia Fiesta s horsku odozvou riadenia. Trophy ma obdobne vyborny (trochu tuhsi) podvozok ako Fiesta, ale vyborne naladeny, kedy aj pri nakladacke na Babe nebucha od podvozku na nerovnostiach ako napr nova Audi S3 (v komfort mode to sice viac plave cez nerovnosti, stale to bucha, ale nebezpecne odskakuju kolesa aj cele auto). Ma rychlost TypeR a pritom ma o dost viac charakteru aj v nizssich rychlostiach. Tiez odozva riadenia patri s Fiestou k tomu najlepsiemu co ponukaju sucasne hot hatche.
Naposledy upravil/-a blesk v Štvrtok, 18. Novembra 2021, 18:43, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 14:31

diki za porovnacku :-) nejazdil som ani v jednom, ale akurat som predvcerom pozeral na topspeed recenzie na. i30n a aj na toho megana, a su to paradne auta obidve, aj ked marosov nazor sa zhoduje vpodstate s tvojim. nepochybujem ze megane rs bude lepsie auto, robia to x rokov, a vedia to vpodstate skoro ako nikto v tej triede.
objednal si to aj s 4 control? :-O to by som tam urcite zaklikol :-)
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
Užívateľov profilový obrázok
pistacik11
Príspevky: 4114
Registrovaný: 5.12.2009
Auto: 4 kolesa ma
Kraj: Zahraničie

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 14:46

Pekná porovnavačka, vidno, že hyundai tie auta ešte tak dlho nerobí, Renault má predsa len v tomto segmente dlhšiu tradíciu, to sa musí niekde odzrkadliť. Popravde ja by som sa v tomto segmente asi rozhodol rovnako. Tak nech Renaultik slúži, a uži si to, keďže už to viac vyrábať neplánujú, čo je škoda. Aspoň podľa toho, čo som postrehol na internetoch
E65 745i pribehy-nasich-aut/e39-523i-winterauto-pohrebak-t110983.html
e36 M3 EVO http://www.bmwklub.sk/pribehy-nasich-au ... 52201.html
E46 330d ex
E39 523i touring ex
e36 325i coupe ex
e36 325i sedan ex
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 14:56

Fuxxo: 4Control je v zaklade.
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 4538
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 15:06

fuh, ale celkom kostovka, som to tipoval tak na 32 zaklad rs a 35 trophy, a ono to je 40, a kovane kolesa plus recaro dalsie 4, ale tak zas golf R by si pytal 50.
aku farbu si dal?
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 15:18

Recaro, Sirius Yelow, Fuji kovane disky s Potenza S007RS, RS monitor
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 19:29

no, preto ten hyundai sa predava jak saleny, lebo performance verzia 36K a neni velmi co priplacat.. :-O
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 19:59

Tak ono staci sedliacky rozum. Co su najpredavanejsie auta na Slovensku? Asi 20r je to az na nejake drobne prerusenia stale Fabia. Cena zakladneho modelu tesne na hranici 9tis Eur. To sa ale zrejme coskoro zmeni kedze cena novrho modelu zacina na vyse 11tis Eur.
i30N ale nie je vobec spatne auto, ja osobne by som si ho kupil radsej ako (sofersky nudny) Golf Gti alebo namiesto Octavie RS, co podla mna cast ludi aj tak urobila
 
Užívateľov profilový obrázok
spekillant
Príspevky: 467
Registrovaný: 10.8.2021
Kraj: Trnavský

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 21:24

Ahoj, mozno hlupa otazka, ale nerozmyslal si namiesto dalsieho HH nad novou Toyotou GR86? Recenzie viacmenej vyzdvihuju tu soferskost a lahkost, ktoru aj ty spominas, zaroven by to bolo aj v zodpovedajucej cenovej kategorii (teda odhadujem, este som nevidel europske ceny GR86ky ale tipujem 30-35teur).
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 21:37

rozmyslal ale len kratku hypoteticku chvilu. Je to daily a potrebujem pouzitelne zadne sedacky a tie v GR86 su nepouzitelne. Skusal som (aj jazdil) predchadzajucu generaciu GT86 a dozadu som sa nasukal len do absolutne absurdnej polohy - nohy obkrocmo, kolena pod bradou a hlava zohnuta na hrud, lebo inak sa buchala o zadne sklo. Pritom mam 175cm a 75kg , vpredu som mal nastavene na seba do polohy, ze este sa dalo soferovat, ale sam by som suˇiel asi tak min 5cm dozadu. Soferujem pritom na “kratke ruky”. Ked som si dal polohu sedacky normalne, ako by som jazdil, tak dozadu sa nedalo ani nasadnut. To je pre mna neprijatelne. Novy model je v podstate na chlp rovnako rozmerovo rieseny, mam to uz preverene.
Naposledy upravil/-a blesk v Nedeľa, 5. Septembra 2021, 22:41, upravené celkom 2 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
boborjelotor
Príspevky: 4538
Registrovaný: 24.4.2019
Kraj: Trenčiansky

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 21:46

plus by si musel aj pri ceste do kauflandu navliekat kozene rukavice... aspon teda som nevidel sofera brz/86, co by si ich ostentativne zubami netahal z paprce vzdy ked vystupi z tej JDM pychy a obzera sa ci ho vsetci na parkovisku sleduju.
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk-neM3

Nedeľa, 5. Septembra 2021, 22:44

bobor si pobavil:-) Niektori to asi trochu moc prezivaju, ako v japonskom filme o hrdinnych samurajoch za volantom
 
Užívateľov profilový obrázok
Fuxxo
Príspevky: 11989
Registrovaný: 25.1.2011
Auto: M340i / E38 / E53
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: TNV

Re: blesk-neM3

Pondelok, 6. Septembra 2021, 08:18

aj ja nosim kozene rukavice :-(
ale len v g20 :-D a je to zato ze chcem zachranit volant
Obrázok
IG: @fuxxo_works_garage
YT: TheFuxxoWorksGarage

G20 M340i 2020 275kW
E38 735i 1999 175kW
E53 X5 30d 2002 135kW
ex: F32 420d Coupe 2016 140kW
ex: E63 650i Coupe 2006 270kW
ex: E34 520i Touring 1994 142kW
ex: E39 530d 2001 142kW
ex: E46 330da Touring 150kW

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných