Piatok, 26. Apríla 2019, 15:50
MPower: M2 je lahsia ako M2C cca 50kg. Moja M3 vsak bola najlahsie "holatko" co sa dalo vyskladat (okrem audia H&K). Najvatsi podiel ma na tom naraste hmotnosti M>M2C asi vyfuk s dvomi vetvami potrubia (S55 ma de turba) a obrovsky zadny tlmic plus GPF navyse. No a si zober ze M4 2014-2017 je este o 23kg lahsia od M3 F80 (mas tam ale M-DCT, takze to je zas cca +25kg proti manualu). M4 sucastna (od 06/18) je uz tazssia kvoli ocelovemu kardanu a GPF. Inak ista vyhoda M2 je hlavne vo velkosti preco posobi inak. M3/M4 je uz trochu prerastena
Dovody som uz niekde pisal a v podstate aj v tom dlhom prispevku.
Doteraz som len podnikal a aj vdaka tomu som s tym moc nechodil mestom (cca 3km od domu kancel), mal som vzdy komfortne a vcelku bezpecne parkovanie aby mi to nikto neobuchal a nechodil som ani denne s tym, lebo som robieval aj z domu. Taktiez som vtedy maval cas aj cez tyzden si ist zajazdit a planoval s tym chodit na okruh, kde by to auto bolo excelentne. Budem vsak teraz denne chodit cca 10-11km celym mestom a nebude urcite cas cez tyzden ist na okruh (cez vikendy sa venujem rodine). Takze na drncanie do prace mestom je CTR uplne k nicomu, aj ked ma v komforte super podvozok, je to dost velke auto s 20" diskami a aj dost na tento ucel drahe. Taktiez tam neni nic moc audio a v nizkych rychlostiach a otackach to nema ani moc zaujimavy zvuk v kabine ani po vymene catbacku (tieto dve veci ma Fiesta znacne lepsie). Fiesta je navyse hrava a fun aj v nizkych rychlostiach a CTR je zaujimave az ked sa s nim ide rychlo. Fiesta ma navyse viac informacii od riadenia co je pre mna dost klucove a nove auta to nemaju (ani M3 nemala tolko informacii od riadenia aj ked bola na tom ovela lepsie ako ostatne nove non M BMW) V tomto smere je najvatsia zabava v malych rychlostiach so zadokolkou, kde sa da bavit powerslidmi. Ale tymto sme si uz ako daily presli a momentalne to neni aktualne a od istej hranice je to uz stale rovnake. Skor zas uvazujem sa casom vratit k vikendovke, kde by to bolo urcite so zadnym nahonom a asi skor nieco starsie alebo nieco z lahkych novych aut