Pondelok, 26. Marca 2018, 15:08
ako som uz pisal, “okrem nespravne pohananej napravy...”
-odpal z miesta ma ani za mak netrapi. To ma netrapilo ani s M3. Na odpal s miesta by som si kupil stvorkolku s automazom, alebo este ked tak zadokolku s auto atomatom. Povazujem to vsak za bohapustu nudu cakat na tlak v sedacke. Muselo by to mat aspn 3s na 100-ku a aj tak by ma to nebavilo, fakt neviem kto na tom co vidi. To sa podpa mna rychlo “preje” a konov a trakcie potom neni nikdy dost. Kto to robi sutu s manualom tak je u mna vylizanec lebo ho na svetlach rozslape cokolvek 4x4 nakonovane s lepsim automatom.
-predokolka co nema dobre rieseny samosvor je v zakrute aj pre mna nuda. samozrejme niektorr predokolky vedia ist aj bokom a da sa to sj s CTR (prist k zakrute prestrelenov rychlostou, ubrat plyn a zalomit to). Nepozadujem to u predokolky a na tento druh zabavy je jadnoznacne top silna zadokolka. 4-kolka az na vynimky len na klzkom povrchu. Inak je v najazde vacsina tych zaplatitelnych nedotacava a treba mat gule a v najazde to prehnat s najazdovou rychlostou, ubrat plyn zalomit-hodit to tam a vcas dat zas plyn. Viac ma pre tuto zabavu uspokojuje zadokolka
Dobra predokolka je zabavna tym ze ma citlive a strme riadenie ako CTR (uplne top spomedzi vsetkych predokoliek) dokonca cit a strmost je vacsia ako u M3 (ma 2,11 ot turn to turn).
No a potom zvladnut trakciu v zakrute-to ma spomedzi sucastnych (ale aj tych mynulych) top prave CTR a i30N.
No a potom je to o nezmyselnych rychlostiach ktorymi mozes jazdit (hlavne zakruty) s mensim rizikom ako s prekonovanou zadokolkou. Zistil som ze ma to stale bavi:-)
No a nie v poslednom rade ako posobi auto ked v tom clovek sedi-zakladom je nizky posed, vyborne drziace sedacky, ergonomia pracoviska vodica a radenie. V tomto CTR prevalcovalo i30N aj ostatnu konkurenciu (Leon, predchadzajuci MRS 3, FoFo RS (kde sa sedi priserne vysoko)...