... všetko o BMW ...
//MPower napísal:nodopici :-O tak ty si to jazdil uz? pokial nie, tak by ma zaujimalo jak si na to prisiel ze je cisty fail..Určite lepšia voľba ako nový Megane RS (ten je za mňa čistý fail..), Type R je jeden s naj hothatch súčasnosti, bude zaujímavé opäť osedlať hothatch čo blesk? teším sa na porovnanie :)
blesk napísal:Gti-Performance je este nudnejsie nez Cupra to fakt neee.
Spicka je naozaj 1. Civic Type R a i30N. Na MRS sa mi nechcelo cakat aj preto ze vsetci su nadseni z Meganu GT a ja som bol plny ocakavni vcelku sklamany. Vadi mi jednak ta EDC prevodovka (aj ked to stale vylepsuju hlavne softwerovo-stale je pomala) a este viac nelinearne sa spravajuce sa natacanie zadnej napravy. Neni to nuda ako Golf Gti ale je to dost horsie ako i30N a na mile daleko CTR. Plus MRS v specifikacii Cup s manualom je jedina spravna volba a ten manual tam je zas ten isty ako v 3.generacii a ten bol trochu slabinou zial
RudyJames napísal:to je sice fajn, ale megane gt kope uplne inu ligu jak RS alebo TYPE-R.. a zadna naprava je tiez inac naladena ked dobre viemPekny vyber.. ano, je to o osobnom pocite v aute..
Ja som tieto auta riesil pred takmer rokom, ked som hladal nahradu za STI, ktoreho bola pri mojej prevadzke mozno 80% casu dochadzania do prace skoda..
GTI je nuda, Leon mi absolutne nesedi, Hyundaiu neverim a CTR mi nesadlo interierom, posedom a je az prilis podobne STI..
Ja som siel do Megane GT a mne ta natacacia naprava sedi, do mesta je to super a na sportovu jazdu to rusi nevyhodu predokolky a auto je krasne pretacave, navyse ma najlepsie sedacky, navyse slusna vybava, ktorej sa nevyrovnalo ani jedno z vyssie spomenutych.. ano, EDC obcas zblbne, tempomat ma nanic ovladanie, keyless skoro zamyka auto a tie zimne Matadory, co som k autu dostal su nanic, ale inak je to velmi slusne auto a za 25k nema vela konkurencie..
Som zvedavy na RS