... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
tvaroh
Príspevky: 1912
Registrovaný: 9.8.2012
Auto: Audi R8 quattro perf
Kraj: Bratislavský

Re: [E36 M3 3.0] blesk - moja M3, novy prirastok X1 x18d, nove - M3 F80

Pondelok, 22. Mája 2017, 22:42

Mne sa Skorej zdalo že to od 5000 Umiera hore. Čo zas 35i tam začína práve ťahať. Ale osobne mi Napr chyba silnejší ťah v nízkych otáčkach ktorý mala 335i biturbo to bolo ideál do premávky a na predbiehanie
KÓDOVANIE F a G modelov v BA
Diagnostika a reset servisnych intervalov BMW Motorrad 2017+

U11 plugin
G02 BMW X4 EX
G31 BMW 5 tourig EX
BMW S1000r dynamic+sport paket EX
F48 BMW X1 xdrive EX
F15 BMW X5 xdrive EX
F22 BMW M235i M-performance EX PRÍBEH review str.45
F10 BMW 520d Mpaket EX PRÍBEH
E92 BMW M3 LCI akrapovic evolution exhaust PRÍBEH
E92 BMW 335i Xdrive LCI Mperformance EX PRÍBEH
E91 330xd EX
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: [E36 M3 3.0] blesk - moja M3, novy prirastok X1 x18d, nove - M3 F80

Pondelok, 22. Mája 2017, 22:55

Tiež som mal pocit akoby ten motor isiel viac otáčok - viac výkonu a pred obmedzovačom gradoval
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: [E36 M3 3.0] blesk - moja M3, novy prirastok X1 x18d, nove - M3 F80

Pondelok, 22. Mája 2017, 23:10

vsetko je to skor o mapach ako o konstrukcii motora. mod eficient a comfort ma vyrazne pozvolnejsi nabeh vykonu a krutaku ako Sport plus ci uz u S55, N55 alebo B58. Takze tazko dnes porovnavat. Nastastie BMW motory a ich mapovanie nema oneskrenie na plyn ako vela konkurencie. Mne samotnemu tie moznosti zmeny mapovania vyhovuju. Pre ostrejsiu jazdu je plynula gradacia vykonu. a krutaku ziaduca
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: [E36 M3 3.0] blesk - moja M3, novy prirastok X1 x18d, nove - M3 F80

Utorok, 23. Mája 2017, 07:17

Blesk tu E36 M3 si z názvu topicu už môžeš vymazať a aktualizovať na F80 M3 :)
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk M3 F80

Utorok, 23. Mája 2017, 08:58

upravene
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk M3 F80

Štvrtok, 25. Mája 2017, 14:35

dalsia podarena akcia s nazvom M-Drive tour za nami. Aj touto cestou dakujem za pozvanie Auto Palace Vajnorska BA.

Konecne som mal moznost porovnat na okruhu M3 a M2.
Nazory boli vacsinou take ze M3/M4 jednoznacne lepsie. Ja to vidim tak ze M2 je milsia pritulnejsia a tym ze je mensia dava pocit obratnosti.
M3 posobi ostrejsie, ma viac gripu a v zakrutach, hlavne tiahlych, mam pocit vacsej istoty (menej sa M3 naklana). M2 ma o nieco lahsie riadenie, cim budi dojem lahkosti a obratnosti hlavne v nizssich rychlostiach. Vo vyssich rychlostiach som sa citil naopak lepsie v M3. Vsetky auta mali ako vzdy M-DCT prevodovky a musim povedat ze nech sa snazim si zvykat jak sa snazim, stale mi to moc s nimi nesedi. Tym ze stupnov je pomerne dost a motor je oturbeny, tak sa neda riadit podla zvuku a pocitu tahu ale treba pozerat na head up (alebo v pripade M2 len do kaplicky) co mam zaradene.
Poobede nasa skupina jazdila na klznej ploche s M2 (tam by som tu dvojspojku odtial vyslovene vykusal - asi polku nepodarenych bokov malo na svedomi to ze som tam mal o stupen vyssie alebo nizssie ako som potreboval a ked mate poriadne vytocene kolesa tak sa uz blbo hmatka a preraduje)
Nasledne sme jazdili X5M a novu M760iL
Jazdilo sa sprint asi na 200m a brzdenie do plnych brzd na presnost zastavenia. Neviem preco ale lepsie sa mi davkovali brzdy v X5M-tu som vzdy presne zastavil.
Inak V12 je velmi prijemna, exterier aj interier sa velmi vydaril a pekne zrychluje. Ale pre mna ta plavajuca limuzina proste neni. Ocenujem este vynikajucu manevrovatelnost vdaka natacaniu zadnej napravy, ktore funguje vskutku vyborne.

Vyborna akcia s vynikajucimi autami, okruh kedykolvek mozem a aj catering a organizacia boli velmi dobre.
Naposledy upravil/-a blesk v Štvrtok, 25. Mája 2017, 21:58, upravené celkom 1 krát.
 
speedfred
Príspevky: 1993
Registrovaný: 3.8.2006
Auto: KTM XBow
Kraj: Žilinský
Bydlisko: EU

Re: blesk M3 F80

Štvrtok, 25. Mája 2017, 21:26

:thumbup: pekne si to zhrnul,ale hlavne si rozlúskol rébus M2 vs M3/4 a rozdiel medzi nimi.
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk M3 F80

Nedeľa, 28. Mája 2017, 14:47

dojmy som zavesil aj sem:

http://autofans.sk/fansblog
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: blesk M3 F80

Nedeľa, 28. Mája 2017, 17:22

Dobre nedeľné čítanie blesk :) Vďaka tebe mám teraz akurát depku čo som už dávno nekúpil M4, ako začínajú tieto krásne slnečné dni je to pre mna čím ďalej horšie :mrgreen:
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk M3 F80

Nedeľa, 28. Mája 2017, 17:35

no tak je ten spravny cas na take auto asi:-)
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: blesk M3 F80

Nedeľa, 28. Mája 2017, 17:49

No už včera bolo neskoro :) Inak stym radením súhlasím. Aj mne sa pár krát stalo že som "zabudol" preradiť lebo podľa zvuku sa v M3/M4 ľahko stratíš v akom si pásme a pár krát ma nečakane zabrzdil obmedzovač, potom som mal dosť tendenciu sledovať HUD kvôli tomu. To je ta výhoda M-DTC že v automatickom režime nemusíš sledovať otáčky :)
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk M3 F80

Pondelok, 29. Mája 2017, 13:52

Mal som par dni 440i resp pozicanych uz viac aut s 8st automatom a musim konstatovat ze na bezne jazdenie pohodlne a prijemne a vie to packami aj svizne radit. V automatickom rezime vsak ked sa vojde do zakruty tak by som to silno neodporucil pre ostrejsiu jazdu. Proste si to v strede zakruty kludne preradi a autom cukne zaskobrtne no proste spatnost.
M-DCT neviem ako sa ma spravat v automatickom rezime, lebo som sa ju snazil vzdy prepnut na manualne radenie - teda az na to ze kto vymyslel tu chujovinu ze jedno tuknutie doprava je manual a dve tuknutia je mod D ktory radi chujovo co chce, tak by si zasluzil metal za blbost. Aretovana poloha pre kazdy rezim zvlast (napr ako ma 8st automat) by bola daleko rozumnejsia, lebo ked sa to robi v rychlosti a neni kedy pozerat do kaplicky ci tam svieti "D" alebo zaradeny stupen, tak som si tam proste viac krat omylom dal D-cko a to bolo na okruhu a este viac na klznej ploche uplne nahovno
 
Užívateľov profilový obrázok
//MPower
Príspevky: 3991
Registrovaný: 29.4.2010
Auto: BMW F82 ///M4
Kraj: Bratislavský

Re: blesk M3 F80

Utorok, 30. Mája 2017, 20:57

Daj nejaké foto 440i :-) A nebolo by od veci aj porovnanie motora M2 vs 440i pre zaujímavosť
 
blesk
Autor témy
Príspevky: 2724
Registrovaný: 15.7.2010
Auto: x1 18xd (2015)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: blesk M3 F80

Utorok, 30. Mája 2017, 23:52

Prejav M2 sa velmi neda zrovnavat v nicom s 440i. 440i je vo vsetkom elegantna, jemna, vlacna proste take velmi prijemne GT. Vie samozrejme velmi pekne zrychlovat, ale ma velmi odizolovany podvozok od vodica. Zvukovo je tiez taka skor elegantna. V tomto smere neviem ci uz BMW nezaslo pridalako s komfortnostou, aspon teda pre mna. Ked urobis manever zlava doprava, tak auto sa aj v sport plus mode citelne naklana a riadenie nema moc citu a je preposilovane. Uz druhy den ked som s nou bol na okreskach som sa zabudal ako az rychlo idem, ale chybalo tomu vrusenie a nenuti to auto sa tak sustredit na jazdu. Na druhej strane to na kazdodenne jazdenie po meste krasne relaxacne zehli nerovnosti (bolo to na 19" runflatoch s adaptivnym podvozkom). Urcite by som si na to zvykol a ak by som netuzil po ficurkach novej 5-ky tak by mi to ako komfortne velmi svizne vozenie bohate stacilo. Cize ak niekto uvazuje ze vsak vykon sa da upravit a bude to este tychlejsie ako M2 alebo sa to vyrovna M3/M4 tak ano v zrychleni a ak sa tam da M-Performance vyfuk potom to ma aj naozaj brutalne dobry rejsovy zvuk. V nicom inom sa to s M-kami zrovnavat neda. Uz to neni sko za cias M3 E36 kde rozdielov M3 3,0 vs 328 nebol az tak priepastne velky ako je dnes medzi 340i vs M3 a 440 vs M4 resp aj v porovnani s M2
Prílohy
IMG_8170.JPG
Naposledy upravil/-a blesk v Streda, 31. Mája 2017, 06:16, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Hugino
Príspevky: 4077
Registrovaný: 5.3.2012
Auto: E61&E70
Kraj: Bratislavský

Re: blesk M3 F80

Streda, 31. Mája 2017, 00:46

Úplne presne takýto pocit som mal z 340i, ktorú som bol skúšať a uvažoval som o jej kúpe (čisté zatmenie mozgu, keď som si to prerátal :mrgreen:) proste daily auto, ktoré vie byť aj vcelku drsné (bez Performance paketu by som ho určite nechcel)
E70 X5 4.8i
E61 530d LCi
Ex E39 540iA Touring " Alles unter acht zylinder ist sozial..."

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných