... všetko o BMW ...
Inlajnsixbenzin napísal:Ak ma byt ten drot namotany tak ako sa patri ak ma fungovat ako zaistovaci, tak k tomu treba pripravok, a to mi proste pride byt zbytocne, a navyse neuhladne. Loctite 270 ma daleko sirsie vyuzitie, vydrzi ti roky a je to ozaj funkcna vec. Akurat to s nim netreba prehanat.S tym cerpadlom a strihnutím osky ma rapidwinner pravdu vo všetkom, len ma zaujima prečo nearetovať matku drôtom? Chcem to robiť na mojej 2.5i ( áno viem že tie rázy spôsobuje kľuka B30 a iné objemy na to moc netrpeli, ale ajtak ). Je lepšie použiť loctite? Je ale pravda že Americká ZHP verzia ktorá točila 6800 mala z fabriky matku s nanesenou vrstvou lepidla na závity.
06A 115 130 B a jeho ekvivalentyFuha akoze rozdiel, aleze moc zretelny, tak toto ozaj dorobim, este mi prosim posli nejake cislo dielu alebo nieco nech to zozeniem, ked sa na tom bude robit, lebo neviem, ci to budem robit ja... ak bude mat kamarat zdvihak volny, alebo to niekomu dam, co by som sakra nerad, lebo ja mechanikom velmi neverim co mi tam porobia v tom aute[img=15x15]https://www.bmwklub.sk/images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]. Mate este nejake vychytavky/zlepsenia na M54?[img=15x15]https://www.bmwklub.sk/images/smilies/icon_biggrin.gif[/img][img=15x15]https://www.bmwklub.sk/images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
A chlapci este stale som neprekrocil sumu 10000 Eur ak neratam kupu auta
rapidwinner napísal:Ak ma byt ten drot namotany tak ako sa patri ak ma fungovat ako zaistovaci, tak k tomu treba pripravok, a to mi proste pride byt zbytocne, a navyse neuhladne. Loctite 270 ma daleko sirsie vyuzitie, vydrzi ti roky a je to ozaj funkcna vec. Akurat to s nim netreba prehanat.
Inak niekto to tu maticu este k ozubenemu kolesu a rotoru aj boduje zvarackou, za toto uz snad len nasrat do ruk
06A 115 130 B a jeho ekvivalenty
Niekto dava kruzky z M52TU, co ja viem ci to je dobry napad. Mozno ano, ak vies presne co robis a si schopny doladit vole. Taketo motory sa po rozobrati daju ladit k dokonalosti donekonecna, stravit nad tym stovky hodin a tisice eur - vyvazit hmotnost piestov, ojnic, dynamicky kluka so vsetkym co je na nu prisrubovane a rotuje. Z fabriky to neni perfektne a su tam vcelku nevyvahy, hlavne na kluke a pritlacnom tanieri. Sam musis vediet ci ti to treba a co od toho chces, kedze v serii to zas ako celok nefunguje vobec zle.
boldenone napísal:Sere ta to preco, ked nemas ani jednu?Radsej sypat peniaze do vydojenej m3, jak ich sypat do 330i
rapidwinner napísal:Sere ta to preco, ked nemas ani jednu?
boldenone napísal:Radsej sypat peniaze do vydojenej m3, jak ich sypat do 330i
cayman napísal:Sypat do M3 je radovo niekde uplne inde ako sypat do 330i. GO na M54 spravis do 3k€, GO S54 si rad ak sa dostanes pod 10k€. Kamarat prave dokoncil GO svojej M3 a skoncilo v nej 15k€ a to sa okrem motora len refreshol diff a vymenili platnicky.
!Martin! napísal:Ide o to, ze zatialco na bezne motory kupis velmi vela veci v aftermarkete, tak na M vpodstate vsetko iba original.No tak dakujem pekne. Tak takyto rozdiel som ani necekal, cakal som dvojnasobok, ale nie patnasobok
.
rapidwinner napísal:Ide o to, ze zatialco na bezne motory kupis velmi vela veci v aftermarkete, tak na M vpodstate vsetko iba original.
Sa hovori, ze ked mas nejake peniaze, tak si kupis nove BMW. Ale ak si naozaj bohaty, tak vlastnis stare Mko