takže prišla zima -25 a podpisalo sa to aj na kvalite materialu meyle HD tyčky stabika nejako to nezvladli...( jedna sa o tyčky stabilizatora z peugeot 406 all motor rv. 2002 zadné...pasuju na znížený podvozok e46 ako predne tyčky stabika )
kedže nasnežilo boli sme sa trochu povoziť a kedže tam je štelovák a auto je dole tak si to odniesol narazdnik podblatnik a tak ale pohoda už to je zašite
...všetko to začalo tým že auto pri štarte za studena išlo na 4-5 valce až pokial sa trošku nezohrialo potom už chytio pekne volnobeh a aj 6 valce...na diagnostike vypisalo chyby ktore sme dali vymazať (auto už potom neštrtovalo vobec ) tak sme sa rozhodli otvoriť kapotu po potiahnuti pačky ( jeeeb )sa nič neudialo okrem toho že sa roztrhlo lanko na strane kapoty nie na strane interieru ( fatality deadmach ) ...nasledoval dlhy boj ako otvoriť kapotu ( komplet všetky navody ako nato uvedene na youtube,google a rozne bmw kluby roznych krajin nepomahali ) po dlhom boji sa to konečne podarilo aj ked sme rozbili oba zamky...tak sme sa rozhodli dat ,,china components HQ D1" po otvorení kapoty som pochopil čo znamená pojem ,,kvitne mi auto"
dnes mi prišla opravna sada na double vanos tak v blizkej dobe sa do toho snad pustime uvidime ako budu €...kedže mi TAfuckinx vytiekol a na BC nemam peniaze tak som sa rozhodol ist do MTS ktorý je vylepšeny o eibach pružiny + nove westlake pneu a dalšie dočasne kolesa :)