Niečo aj ja napíšem, keď už ten polrok prešiel.
Auto dnes atakovalo hranicu 260 000km, jazdí sa vcelku dosť, od robenia motora je to možno už aj 25 000km. Jazdiť jazdí, ako každá E39 hrdzavie ďalej atď. Od posledného update-u som menil veľký chladič, keďže mi ruplo uchytenie hadice k výmenníku automatu, dával som Nissens + rovno aj novú OEM hadicu chladič/výmenník. Ďalej mi rupol Okružok na olej filtri a spod dekla sa mi valil olej jedna radosť. Rovno sa dal nový olej Mobil 1 5W50 + filter MANN (predtým tam bol Meyle aj s okružkom a teda dlho nevydržal). Nedávno mi prestali svietiť AE, tak som tam vymenil žiarovky, strašná robota, ruky dorezané, ale svieti. Taktiež som vyhodil blbé LEDky z osvetlenia ŠPZ, bolo to síce pekné, ale začali blikať a umreli, tak som kúpil obyčajné sulfitky v Tesku za 1,20€ a problem solved. A ešte mi jeden záujemca utrhol lanko kapoty, naštastie pri tej páčke, takže momentálne otváram kapotu kliešťami

Čo sa týka predaja, bolo pozrieť pár ľudí, milión väčšinou nezmyselných ponúk na výmenu atď. Posledný si dal tour de Slovensko na hon E39 V8, tak som zvedavý.....
Ešte nejaké foto na dôkaz, že to ešte jazdí


