... všetko o BMW ...

Moderátori: 100RM, BinKooL

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Lipi
Príspevky: 301
Registrovaný: 25.2.2010
Auto: BMW 530d Touring
Kraj: Bratislavský

Re: Rozdiel medzi 740i 4.0 l a 4,4 l

Utorok, 15. Októbra 2013, 23:44

Rozdiel neviem posudiť... kedisy som mal 740i .. hladal som už tu s novšou prevodovkou.. a rozumnou vybavou..
Vtedy som daval na dojem a stav.. (ta prevodovka len dojem.. že to vyzera lepšie :mrgreen: )
nakoniec som našiel Longa.. vo fakt dobrej vybavičke...
Bol som uživatel.. čiže servis som riešil ako 80% ludi čo ma auto.. a to je jediny ukon.. pohyb penaženkou z kapsy von.. :mrgreen:
Jazdil som dlhe trasy... auto som odpisoval.. na firmu.. a spatne mi preplacali PHM+amortizaciu... čiže si samo na seba zarabalo..
Raz som našiel denik jazd ... a taka suma ako 26t. za mesačne tankovanie bolo rutinou..

Ako išiel čas začal som sa viacej zaujimat o auta po tech. stranke nielen uživatelskej..
A možem potvrdit.. že je to jedno z naj. BMW...
A dnes skorej na ceste stretnut E38 je rarita..
65 alebo 66 stretneš skorej ako fabiu sedan.. :mrgreen:
Takže nerieš nejaky chip tuning.. ono emocie su jedno.. ale druhe je zdravy rozum..
Vyber auto z chladnou hlavou.. a hlavne vediet čo od toho očakavaš..
A hlavne sa začni zaujimat o auta pod tech. stranke .. neni su to zanovne jazdenky.. čiže to čo maš v popise bola bud E34 520i alebo e36 320i..
Servis neni zas tak nakladny.. ak nerataš 18ky gumy čo sa minali zarovno benzinu v nadrži.. :mrgreen:
Ale v dnešnej dobe ta može vyjst drahšie na servis hocijaky passsat 2.0tdi...
"Audi si kupujú preto ako vyzerá, BMW preto ako jazdi.."

BMW 530d Touring /// 2001 - M5 -styl. 82 (e39)
Volvo V70 II 2.0T /// 2001 - M5
 
Užívateľov profilový obrázok
hyde21
Príspevky: 245
Registrovaný: 4.6.2009
Kraj: Bratislavský

Re: Rozdiel medzi 740i 4.0 l a 4,4 l

Štvrtok, 31. Októbra 2013, 11:34

eko.fresh napísal:
Ked bol v MMracingu dyno day tak 4,4ky bez vanosove co som tam bol mali okolo 300ps na brzde E39ky

ViktorDDD napísal:
videl som viac grafov M62B44 a výsledky 300ps+-

VaNoS napísal:
Môžem len potvrdiť, aj po 300000+km je tam stále okolo 290 až 300PS, čiže nové mohlo mať 315/320PS.


Takto po rokoch uz naozaj vsetko zalezi hlavne od toho, v akom stave je motor (tesnost valcov, ojnicne loziska, ...) a klucove komponenty/faktory ktore chod motora priamo ovplyvnuju tj. vaha vzduchu, lambdy, cidla vacky a kluky, vstreky, tesnost sania atd.

-> M60B40
V dobrej kondicii (takych je uz zial pomenej) by mal dosiahnut 300ps, max krutiaci moment a jeho priebeh je polozeny o nieco nizsie ako M62B44.

-> M62B44
Poznam cloveka, ktory ma jednu z uplne prvych "ranych" E39 540i/6 (02/96) este so 265mm spojkou a M62B44 nikasil motorom, auto ma realnych 180tisic KM a odbrzdilo bez katov 325ps/455Nm.
Moja M62B44 odbrzdila 311ps/427Nm - auto malo vtedy cez 300tisic KM.
Tiez som ale uz videl dve zdrete M62B44, ktore odbrzdili ledva 270PS/400Nm.

-> M62TUB44
V dobrom stave zo seba vyda vacsinou tolko co pise vyrobca tj ~290ps/440Nm. Po montazi M60B40/M62B44 sania a M62/S62 vyfukovych zvodov treba hlavne tomu prisluchajuc optimalizovat mapy ECU, inak bude vysledkom chudobna zmes (skoda casu/penazi/motora).
Pri spravnom naladeni a optimalnom zvysku vyfuku sa da ocakavat priblizne toto : http://www10.pic-upload.de/06.04.13/u5buaaioqxz.jpg

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných