Pondelok, 22. Júla 2013, 22:49
Dik za rady, ono keď som nad tym tak uvažoval tak problem bude zo solenoidmy ak by som tam chcel dať bezvanos, takisto vanos motor ma 4 lambdy, bezvanos len 2 lambdy, vanos motor ma vodou chladený alternátor, bezvanos vzduchom, vanos má elektronicky ovládaný plynový pedál a tak isto aj elektronickú škrtiacu klapku, bezvanos má mechanickú takisto je iná RJ motora, kablovačka atď. Radšej uprednostním GO môjho motora tzn. Vanosy + rozvody, ono to nieje lacná záležitosť ale problém vidím v tom, že kto to vie spraviť nakoľko sa tu na klube spomínalo že len prípravky na repas toho vanosu stoja 400e, a to nehovorím o tom nájsť človeka čo to vie robiť. A na tom motore treba spraviť len tieto veci nakoľko veľa vecí spravil majiteľ ktorý mal auto predtým.