Neviem ako na BMW,ale na ostatných motocykloch radiť dole ide aj bez spojky.Akurát to nemusí radiť hladko ale natvrdo.Hore by sa teoreticky dalo tiež,akurát treba trafiť správne otáčky A prečo vlastne chceš radiť bez spojky?
Šak skús Mne sa čosi zdá,že kedysi dávno sa mi roztrhlo spojkové lanko na Honde CBR a došiel som domov vcelku v pohode.Akurát som musel radiť pri správnych otáčkach.Ale to bol núdzový stav,inak vždy radím so spojkou...
určite áno . ale zapotreby to vidím len pri 8000 otáčok na zadnom kolese v 1 rýchlostnom stupni a šup do druhého bez spojky aby nemali cas klesnuť otáčky japoncom to až tak neškodí , ale škodí prevodovke to je isté.
Da sa. Ale neskusaj pri plnej palbe a urcite nie pri 1ke a 2ke. Skusal som z 3ky na 4ku a potom na 5ku a 6ku vzdy pri nizkych otackach. Ale povodna prevodovka K1200R aj pri setrnom ovladani, saltovani cez spojku zacina mat casom problem s 2kou a 5kou, hlavne pri palbe. Rychlosti zacnu vypadavat do "mrtveho" neutralu z dovodu ohnutych vydliciek - tolko podla slov servisaka. Cize ide to ale nerobil som to a ja to tiez nerobim. Ci ma vyznam quick-shifter pre K1200R - podla mna nie.