
caute chcem sa spytat skusenejsich resp. ci sa niekto stretol s podobnym problemom ....a riesil ho....
takze k veci nakolko jazdim hlavne dlhe trasy prievidza-hamburg pri poslednej jazde v prahe v kolone dym spod kapoty a po cca pol minute sa zacal dymit aj z vyfukov az tak ze za mnou nebolo ani vydiet ....samozrejme hned na prve parkovisko a opticka kontrola co sa deje pod kapotou ....spodne turbo zatecene komplet od oleja dovod dymu spod kapoty dymenie z vyfukov som naivne pripisoval ze sa spustila regeneracia dpf-ka....
riskol som to a dosiel som na tom domov....olej sa netratil tieto problemy sa vyskytli iba na volnobeh ked bolo male turbo v otackach akonahle som prekrocil cca 1500/1700 otaciek ziadny dym auto islo bez problemov ako ma ani v nizkych otackach nebola ziadna strata vykonu ide uplne ako keby bolo vsetko oki....spravil som cca 1000km bez straty oleja akurat to statie na krizovatkach=sprijemnenie ovzdusia nasich spoluobcanov
nasledovalo rozobratie v servise ...kedze sme dali turbiny von dal som ich rovno na repas ,separator je plnepriechodny ,atd nove filtre.....
problem je v tom ze po nahodeny sa objavila znova chyba a to jest ze znova tlaci olej medzi turbinamy presnejsie na mieste kde je uchytena spodna turbina na zvodoch....
cize sa objavila presne ta ista chyba ako pred opravou a to podotykam ze turba boli obe na repase ....
ked otvorim vicko oleja neskace po motore ale vydiet ze ide z neho dym a zapach ako ked sa pali olej.....momentalne si neviem dat rady ako pokracovat a kde hladat chybu ...nakoniec asi ostava len otvorit motor

.......
separator je plnepriechodny ,prepady turb a vsetky pripoje do turb tak isto vycistene .....dakujem za kazdu radu kde hladat problem ....