... všetko o BMW ...

Moderátori: voMacK, alfi666

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7487
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Sobota, 13. Apríla 2013, 00:35

MAX 38 napísal:
Keby som vedel aspon trochu nemecky a nezdalo sa mi to take zlozite,tak by som kupu auta riesil tiez cez nemecko.Takze mi ostava len dlhy :^o ,alebo sa spolahnut na nase Slovensko,plne"OBCHODNIKOV" s autami :( .

staci mat kamarata hovoriaceho po nemecky, pri vacsich bazaroch si vystacis iba s anglictinou... co sa tyka tych ostatnych veci nie je to az take zlozite, na nete je mnoho info... len teraz to dojebali tou ficodanou :( kkti...
 
MAX 38
Autor témy
Príspevky: 49
Registrovaný: 25.3.2013
Auto: BMW E91 320d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Povazska Bystrica

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Sobota, 13. Apríla 2013, 10:02

 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7487
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Nedeľa, 14. Apríla 2013, 09:41

MAX 38 napísal:
http://www.autorubik.sk/legislativa/nove-registracne-poplatky-pri-prihlaseni-vozidla/ -dakujem za vsetkych,pan premier ](*,) .

ja som platil tych 957... a skoro mesiac bez auta... ale u tychto novsich aut to nie je az taka palka a za ten stav to stale stoji.... plus zo zahranicia mozes na firmu kupit bez DPH
 
MAX 38
Autor témy
Príspevky: 49
Registrovaný: 25.3.2013
Auto: BMW E91 320d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Povazska Bystrica

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Nedeľa, 14. Apríla 2013, 12:51

Zas na druhej strane za tych,dajme tomu 1300e-1400e co ma bude stat dovezenie a prihlasenie auta mozem mat napr.:chipnuty motor(MM racing)+3vrstvovo vylestenu karoseriu+kompletny repas interieru+vymenene niektore ramena(capy)+geometriu(predok,zadok)+vymena oleja,vsetkych filtrov+diagnostika a este mi ostane aj na dialnicnu znamku,plnu nadrz+vonavy stromcek :D :D :D .
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Nedeľa, 14. Apríla 2013, 19:51

MAX 38 napísal:
Zas na druhej strane za tych,dajme tomu 1300e-1400e co ma bude stat dovezenie a prihlasenie auta mozem mat napr.:chipnuty motor(MM racing)+3vrstvovo vylestenu karoseriu+kompletny repas interieru+vymenene niektore ramena(capy)+geometriu(predok,zadok)+vymena oleja,vsetkych filtrov+diagnostika a este mi ostane aj na dialnicnu znamku,plnu nadrz+vonavy stromcek :D :D :D .


pri tom lesteni karoserie si treba uvedomit, ze ad.1, karoseriu mohol kvoly predaju nikto vylestit skor, ad.2, hrubka laku nedovoluje mnohonasobne prelestenie karoserie, ad.3, volenie kokota fica nam oddaluje moznost vozit sa na normalnych autach, ktore su inde v europe bezne ...
 
MAX 38
Autor témy
Príspevky: 49
Registrovaný: 25.3.2013
Auto: BMW E91 320d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Povazska Bystrica

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Nedeľa, 14. Apríla 2013, 21:52

S prvym a tretim bodom naprosto suhlasim,ale co sa tyka druheho bodu,tam si dovolim trosicku oponovat,kedze som tak trochu zaskoleny na lestenie karoserii.Lak na aute(ale zalezi aj na znacke,no bavime sa tu o BMW) vydrzi urcite 2-3 cykly lestenia,kde jeden cyklus sa rovna trom bruseniam s tromi roznymi pastami s rozne silnym ucinkom.Samozrejme zalezi aj na tom v akom je stave karoseria,aku namerame hrubku farby s lakom ale hlavne zalezi na tom aky zrucny a skuseny je detailer, ktory to robi. No ale to je uz fakt na inu temu. :wink:
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Nedeľa, 14. Apríla 2013, 22:05

MAX 38 napísal:
S prvym a tretim bodom naprosto suhlasim,ale co sa tyka druheho bodu,tam si dovolim trosicku oponovat,kedze som tak trochu zaskoleny na lestenie karoserii.Lak na aute(ale zalezi aj na znacke,no bavime sa tu o BMW) vydrzi urcite 2-3 cykly lestenia,kde jeden cyklus sa rovna trom bruseniam s tromi roznymi pastami s rozne silnym ucinkom.Samozrejme zalezi aj na tom v akom je stave karoseria,aku namerame hrubku farby s lakom ale hlavne zalezi na tom aky zrucny a skuseny je detailer, ktory to robi. No ale to je uz fakt na inu temu. :wink:


samozrejme, ak je leštič profík, tak jasné, aj viac cyklov, ale pred predajom to väčšina naleští na efekt ... tzn, kašlú na hrúbku laku čo tam ostane ... preto treba byť pri kúpe lesknúceho sa vozu, hlavne ak má 6,7,8 a viac rokov obzvlášť opatrný...
 
MAX 38
Autor témy
Príspevky: 49
Registrovaný: 25.3.2013
Auto: BMW E91 320d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Povazska Bystrica

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Nedeľa, 14. Apríla 2013, 22:52

Presne ako hovoris.Na 100% s tym suhlasim.
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7487
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Pondelok, 15. Apríla 2013, 12:01

MAX 38 napísal:
Zas na druhej strane za tych,dajme tomu 1300e-1400e co ma bude stat dovezenie a prihlasenie auta mozem mat napr.:chipnuty motor(MM racing)+3vrstvovo vylestenu karoseriu+kompletny repas interieru+vymenene niektore ramena(capy)+geometriu(predok,zadok)+vymena oleja,vsetkych filtrov+diagnostika a este mi ostane aj na dialnicnu znamku,plnu nadrz+vonavy stromcek :D :D :D .


a potom ti mozu tie prachy chybat na repas prevodovky, nove turbo, vstreky a ine...

a tie ostatne veci by si zase riesit nemusel :) (nemecke cesty)
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Pondelok, 15. Apríla 2013, 12:12

PeqpeK napísal:

a potom ti mozu tie prachy chybat na repas prevodovky, nove turbo, vstreky a ine...

a tie ostatne veci by si zase riesit nemusel :) (nemecke cesty)


Taktiez si treba uvedomit, ze v zapadnej europe su kvalitnejsie paliva a oleje ... ked sa otovri motor co behal na zapade, je pekne cistucky, otvor slovensky motor co si tu odmakal ccca 150 tis km .... cely bude od karbonu ...
 
mihal.to
Príspevky: 54
Registrovaný: 4.8.2010
Auto: 530aD 05/2008
Kraj: Trenčiansky

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Utorok, 16. Apríla 2013, 10:26

Neviem ci je informacia o kvalite paliva v nemecku presna.
Nakolko tam davaju az 7% bio nafty, zaujimal by ma fundovany nazor na pouzivanie tohoto paliva.

Osobne ale davam na Aralke Diesel Ultimate ktory neobsahuje bio-zlozku.
 
Užívateľov profilový obrázok
coWon
Príspevky: 2646
Registrovaný: 21.5.2008
Auto: F48 20xd, G30 530xd
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Utorok, 16. Apríla 2013, 11:59

a ved aral uz nieje na slovensku, kupilo ich omv
opravte ma ak sa mylim
 
MAX 38
Autor témy
Príspevky: 49
Registrovaný: 25.3.2013
Auto: BMW E91 320d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Povazska Bystrica

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Utorok, 16. Apríla 2013, 15:06

A bio zlozka je zla :?: :?: :?:
 
vladoslavo
Príspevky: 747
Registrovaný: 8.11.2012
Auto: E61, 525 d, LCI
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: BA

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Utorok, 16. Apríla 2013, 15:14

ja tankujem len na serióznych pumpách a vždy do nafty pridávam aditívum ...
 
MAX 38
Autor témy
Príspevky: 49
Registrovaný: 25.3.2013
Auto: BMW E91 320d
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Povazska Bystrica

Re: Spolahlivost motorov v E60 520d LCI vs 530d(525d) LCI

Utorok, 16. Apríla 2013, 23:47

No ale ved ja mam na viecku od nadrze preciarknute ADDITIVE
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných