Ahoj páni
akurát som dokončil lokomotívu :)))) ale to je už minulosť
vymenil som ten vadný 6 tý vstrek ktorý tak vehementne tlačil palivo do prepadu
auto naskočilo takmer v momente (kým sa odvzdušnil system par krat pretočilo motorom)
nechal som trocha zohriať. aaaaaaaa

krásne štartuje motor pretočí raz a už aj chytá .
v žiadných otáčkach nevybruje motor žiadne pazvuky pri vytáčani. a žiadné EINSPRICENLAGE a chujoviny.
takže ponaučenie z celého
1. zdiagnostikovať vstreky softwarovo je len velmi orientačné niečo a kludne aj pri OK hodnotách môže tlačiť naftu do prepadu!
2. opať sa potvrdilo že sme takpovediac jedna rodinka vlastnikov BMW a radi si navzájom pomôžeme ako môžme.(velká vdaka chalani za rady)
3. pri zháňani vstrekovača som vždy dostal odpoved: áno máme použité neodskúšané ale funkčné za 130 EUR . Zrepasované za 200Eur
takže mačka vo vreci ale????? vzhladom nato že bývam 30kilometrov od Hungary hranic, tak prečo nie zistiť čo to stojí.
a na moje velké prekvapenie 40 kilometrov smerom na Budapešť som natrafil na profi firmu.
cena komplet repasu jedného vstrekovača CR do m57 ky je za 80EUR!!!!!
cena za pretesnenie a preskúšanie CR čerpadla je za 100EUR!!! ( vraj tie čerpadlá zriedkavo odchádzaju a najčastejšie ich pretesnia a frčí ďalej)
záruka samozrejmosťou.
tak ak mi najbližšie odíde vstrekovač tak to preverím a dám im ich spraviť.