... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
Roland85 napísal:
dnes som ho demontoval...a teda skusil fuknut a uplne bez odporu som cez neho dokazal fuknut...a to bol urcite studeny...lebo dva dni som na aute nesiel...takze je v pici....co?
jimi napísal:
na 100%
môj bol tiež bez odporu a nový origo z BMW sa už nedal prefuknuť....
kosti123 napísal:jezismaria. uzavrety znamena uzavrety a nema cez neho prudit nic, zo ziadnej strany. vymen ho.
kosti123 napísal:jezismaria. uzavrety znamena uzavrety a nema cez neho prudit nic, zo ziadnej strany. vymen ho.
TT-SIMIK napísal:dufam,že si mal pri odvzdušnovaní pustené kurenie na 32st. inak,by sa to nemuselo dobre odvzdušniť.....otazka, máš original termostaty????
Roland85 napísal:caute...takze vcera som vymenil egr termostat...isiel som sa previest do kopca...motor som kludnou jazdou zohrial az na pracovnu teplotu...potom som sa isiel dolu kopcom na rychlosti...pocas toho som aj kuril asi polovica otacok ventilatora...teplota na 21.5 stupna...a motor po asi 3km sa zacal ochladzovat...klesla rucicka asi o 3mm na stred medzi prvu palicku a stred...potom uz skoncil kopec a zacal som ist po rovine kde sa opat zohrial...je to normalne? podla mna nie...lebo nikdy predtym my to auto nerobilo...co moze byt este problem?termostat aj egr termostat je novy...moze byt zavdusneny system?ci ka pica...ako ovzdusnit? je pravda ze je to omnoho lepsie po vymene egr termostatu...lebo predtym sa motor ochladzoval aj na rovine...ked som pustil kurenie...teraz drzi...len dolu kopcom klesa...a to je do pice vonku len -5...co bude ked bude -20...dik za rady...
Flu5ky napísal:mal by si tam mat 4 odvzdusnovacie miesta - vsetky si otvor. ja ak si dobre pamatam tak som mal teplotu na max a otacky ventilatora na min. Najprv sa auto nechalo trochu pobezat aby sa cely okruh otvoril a doliala sa chladiaca zmes na max. Potom sa auto vyplo - nechalo posatat 3 minutky - vicko chladiacej sa zavrelo a nastartovalo. a postupne ako zacali jednotlive odvzusnovaky "pretekat" tak sa pozatvarali - od najnizsieho k najvyssiemu (logicky).
Inak si skus pohladat pdf Jak na to - BMW e46 - tam najdes vsetko co potrebujes.
Flu5ky napísal:otvaral som aj na egr termostate, aj na hadici pri webaste(u mna len predhrev), aj na pravo na hadici a jeden bol niekde blizko pri otvore kam nalievas chladiacu. Mne sa zda ze najvyssi bol prave na egr termostate....ale opravte ma ak sa mylim...
proste boli pootvarane a postupne cez ne zacala vytekat chladiaca, a posledny bol asi na egr termosatate - auto som mal ale na najazdoch, takze bol predok hore.
viacmenej ak odvzdusnis vsetky nemas co pokazit.