Utorok, 20. Novembra 2012, 19:00
Hovorí sa, že olej v prevodovke sa meniť nemusí, ale....
Mne tiež blblo na E90tke 320d zaradzovanie 1. rýchlostného stupňa pri rozbehu, na jednotke to robí preto, lebo sa najčastejšie používa, čiže najskôr sa opotrebuje synchrón. Dá sa to ešte zachrániť vymenením oleja v prevodovke, ale nie vždy to pomôže, potom už jedine vymeniť synchrón a ten som zase menil na golfe 4, no kupovať ho na Slovensku je žalostné, jedno poj.bané ozubené kolečko (synchrón) za 120 Eur, išiel som do Noweho Targu a originál vo VW predajni som ho kúpil za 60 Eur. Podobne to bude určite aj v BMW u nás a v Poľsku.
Takže aj teraz na mojej novej E91tke, ktorú som si doviezol v sobotu, mením komplet všetky náplne vrátane oleja v prevodovke.