... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
 presne ako si napisal ... najdolezitejsi je majitel, auto je dobre, to co sa z neho stane po par rokov ... o tom rozhoduje len ten majitel. Ako pises, treba tam mat taky cit na to, ci je to chuj alebo je to prijemny clovek a podobne ... Ked je niekto chuj na ludi, tazko bude dobrak k autu :)
  presne ako si napisal ... najdolezitejsi je majitel, auto je dobre, to co sa z neho stane po par rokov ... o tom rozhoduje len ten majitel. Ako pises, treba tam mat taky cit na to, ci je to chuj alebo je to prijemny clovek a podobne ... Ked je niekto chuj na ludi, tazko bude dobrak k autu :) pekny den
 pekny den )..ze boli jemne tuknute dvere ktore som ja nezbadal ...a plno veci naco by som sam nikdy nepirisel..takze lepsie ako nic..samozrejme planujem niekoho zobrat k obhliadke auta..len este neviem koho
 )..ze boli jemne tuknute dvere ktore som ja nezbadal ...a plno veci naco by som sam nikdy nepirisel..takze lepsie ako nic..samozrejme planujem niekoho zobrat k obhliadke auta..len este neviem koho  :D keby tu bol nejaky manik co sa vyzna tak zaplatim v pohode...pekny den
:D keby tu bol nejaky manik co sa vyzna tak zaplatim v pohode...pekny den Ked nie, tak viac menej tam najdu vsetko mozne, vsak chcu najst cim viac problemov, aby to mohli spravit :) resp. vymenit.
 Ked nie, tak viac menej tam najdu vsetko mozne, vsak chcu najst cim viac problemov, aby to mohli spravit :) resp. vymenit.
ľuboš123 napísal:Km nie sú dôležité. Základom je MAJITEĽ, MAJITEĽ, ešte raz: MAJITEĽ, či ex majiteľ. Ak kupuješ auto v takejto cenovej kategorii, tak OSOBNE sa vyhýbam autám, ktoré majú málo km a sú za OK cenu.... zatiaľ ma inštinkt nesklamal, teda, najprv som sa aj ja musel x krát popáliť, kým som na to prišiel, že áno, ale 20-50.000 km je NIČ, ak je kraksňa servisovaná a správne prevádzkovaná.
Ak auto nekupuješ priamo z leasingovky, či operat. leas., kde máš super kamoša....:), tak na km nepozeraj. Ono sa to nezdá, ale dať po kúpe do tip-top stavu také hebedo ako X5 je, dá zabrať peňaženke, teda, ak nejakých 4-5.000 eur na taký slušnejší servis a OK diely nepovažuješ za veľa peňazí.
Je LEPŠIE kupovať auto, ktoré vrká skoro denne, ako nejakú úloženku, lebo môže stáť kvôli tomu, že sa serká, môže byť, že majiteľ nemal na servis a phm, aj to sa stáva..., ale podľa km..... stačí si pozrieť mobile .de, na SVK sú často autá lacnejšie ako z vonku:), záhada.
obyčajné sedačky by som nebral, šmýka sa v nich a nemajú podložku pre kolená, niečo fantastické pre pohodlie, čierny interiér je menej háklivý na údržbu, béžový je zase viac luxusnejší.
Strešné okná sú už veľmi veľké, časom môžu púšťať vodu a v X5 je ako v š100, je vysoká kabína, nepáli tak ako v osobákoch, aj je kasňa pevnejšia.
Super je ski vak, mizerné sú hliníkové nášľapy, ak sú, dáš ich dole..., sú na h--o. Dôležité je, aj okolie a majiteľ, ked pôjdeš kupovať, či sa stretnete niekde na benzínke, alebo Ta pustí rovno do garáže, ešte aj z toho sa dá veľa usúdiť, ako Ti predvedie auto, či ho zohreje na mieste, alebo či sa Ti bude predvádzať...:).
Kúp dobre, nejakých 3-5.000 eur v tejto kategorii nehrá rolu!!!!!!
 za tu cenu mozes mat nieco s vybavou, dobrym stavom a 150.000km...co neni vobec na 5 rocne auto vela, to mas 30 rocne...co je na DE normalne cislo, ak SK kupene tak mas plus ze si vies preveris servis. Ako tu lubos pisal, km vobec neries, dolezity je stav...neviem kolko jazdis a ake trasy ale priemer rataj 10-11
 za tu cenu mozes mat nieco s vybavou, dobrym stavom a 150.000km...co neni vobec na 5 rocne auto vela, to mas 30 rocne...co je na DE normalne cislo, ak SK kupene tak mas plus ze si vies preveris servis. Ako tu lubos pisal, km vobec neries, dolezity je stav...neviem kolko jazdis a ake trasy ale priemer rataj 10-11  