... všetko o BMW ...
Moderátori: Hugino, SmartBastard
voMacK napísal:ked je rozpocet 10tis, tak na X5 zabudni
jararak napísal:ak e39, teraz mas v ponuke myslim dost tourov, kazdy z nich ma vela veci uz poriesenych na dlho, takze nemusi byt ani jeden z nich zlou volbou, uz si len vybrat
jararak napísal:no popravde od 10/2000 do konca produkcie vymenili iba radio, pridali par moznosti vybavy ktore aj tak nikto nema a domrvili svetla nerozpustnym tmelom,
jararak napísal:no popravde od 10/2000 do konca produkcie vymenili iba radio, pridali par moznosti vybavy ktore aj tak nikto nema a domrvili svetla nerozpustnym tmelom,
jararak napísal:daval sa len 135kw, popripade ten sw upgradovany 142kw, ale ano, vsetky co maju automat maju klapky (a slabsie ako v e60/1), taktiez niektore pozdnejsie manualy ich maju, napriklad ja ich nemam (presne 10/2000). vyhoda oproti e60 je ta ze mame liatinove zvody ktore nepraskaju oproti tym z e60 (inac pokial viem su zamenne)
tomikadze, od 10/2000 upravili iba jedno a to radio. nic ine nebolo urobene uz na tom, vtedy 7 rokov starom modely, vsetky chyby boli vychytane o ktorych vedeli a o ktorych nevedeli a prejavili sa neskor, srali na nich. nebolo az tak zle ako u e60 kde skratoval + kabel a tak mali zvolavacku.
ak kupis 2002 budes mat akurat bm54 radio (ak kupis s navi) ktore ma 2 tunery a mozno budes mat bluetooth (asi 1 zo 100, ked nie 1000), taktiez bm54 ma vyhodu v tom, ze mozes urobit aux in vstup
v 2003 bolo par edicii ktore za rovnake prachy ponukali vcelku naslahanu vybavu - napriklad lifestyle edition, sport edition a tak dalej, to sa vlastne deje stale v poslednom roku produkcie kedy napchaju vsetko co maju a predaju aby sa toho zbavili este aspon za nejku korunu.
brzdovy posilovac sa utopi rovnako na 96 ako 2003, taktiez rovnako sa lamu kable do 5.dvery, silenty zadnej napravey su stale tie iste a na dvere sa stale pouziva ten isty silikon, akurat svetla sa uz nedaju rozobrat, cize musis rozbit skla ked menis tycky na nastavovanie. prevodovky sa nemenili po facelifte a ani nijako nevyriesili kardan a upchavajuce sa odtokove kanaliky zo stresneho okna. ani vypadavajuce pixely neriesili nijako a ani v x5 ich nevyriesili.
snoo napísal:pokial nemas dost penazi na udrzbu tak si X5 nekupuj ! nieje to o tom, ze stoji par korun, ale ked ti nieco odide, osalis sa z tych cien. pre porovnanie. Poloosy 1000 eur, katalyzator, bezne ze odide jeden stoji 950eur bez DPH, alternator 2200 eur, ramena a pod. nieje to lacny spas. Treba brat do uvahy, ze tieto auta uz niesu nove a nikdy nevies co ti moze odist a ND niesu prave najlacnejsie, kedze X5 vlastnim a za posledne 3 mesiace som do servisu pustil 4tis eur viem o tom svojenestazujem sa, je to uzasne velke a pohodlne auto no tak ako som jeho fanusikom a zaroven milovnikom, mam tiez svoje vyhrady. Na zadnych sedadlach je proste citit vsetko a to myslim doslova. je to ako trestna lavica, cize to pani akosi nedomysleli. Dost trpi naprava na nasich cestach a gumy sa deru snad dvojnasobne rychlejsie ako pri beznom aute co je pochopitelne, kedze to ma svoju vahu. Dalsia vec su pneumatiky, taktiez nie lacna zalezitost. kdezto jedna letna sada ma vyjde na cenu starsieho jazdeneho vozidla tak ja si za to kupim akurat tak obutie na jednu sezonu. Radsej sa poobzeraj po niecom novsm, alebo zajdi do segmentu 5er kde bude mozno menej starosti a viac radosti
snoo napísal:...alternator 2200 eur...