... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
nnoorrbbii
Autor témy
Príspevky: 524
Registrovaný: 18.11.2009
Auto: E36 320i,E91 325i
Kraj: Košický

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Streda, 30. Mája 2012, 10:22

Samuel Pitvorec napísal:
No moja volba bude urcite KW a preco nie Bilstein?Pocul som,cital udajne je velky problem nieco u nich vyreklamovat nap.vyteceny tlmic co pri KW je bez problemov.Aj ked Bilstein je urcite spicka. Skus si niekde pozret zn.Vogtland cital som porovnavaci test Bilstein B14 PSS-Vogtland-Supersport a ten Vogtland dopadol len o malo horsie ako Bilstein porovnavali to na 335i cabrio.Aj taky Weitec bi mohol bit fajn mala bi to bit pobocka f.KW.


ano weitec je dcerska firma KWka, cize aspon o triedu nizsie su tie podvozky, ale urcite nie su najhorsie.

o lowtecu neviem co si mam mysliet, niekto ma na to nahovara, iny ma zas odhovaraju, alebo dosetrime na KW a ten uz bude urcite v pohodicke.
 
Užívateľov profilový obrázok
depressman
Príspevky: 546
Registrovaný: 25.3.2010
Auto: BMW E39 530i
Kraj: Košický

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Streda, 30. Mája 2012, 13:06

nnoorrbbii napísal:

ano weitec je dcerska firma KWka, cize aspon o triedu nizsie su tie podvozky, ale urcite nie su najhorsie.

o lowtecu neviem co si mam mysliet, niekto ma na to nahovara, iny ma zas odhovaraju, alebo dosetrime na KW a ten uz bude urcite v pohodicke.


odpoved mas uz davno o par riadkov vyssie 8)
BMW E39 530i, 5/2001 M-Packet
 
Užívateľov profilový obrázok
nnoorrbbii
Autor témy
Príspevky: 524
Registrovaný: 18.11.2009
Auto: E36 320i,E91 325i
Kraj: Košický

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Streda, 30. Mája 2012, 13:16

ano momentalne som s tym tak ze trosku dosetrim a pojdem do toho KW, a mam postarane o podvozok ktory sa da nazvat slusnym v ramci moznosti :)
 
Užívateľov profilový obrázok
depressman
Príspevky: 546
Registrovaný: 25.3.2010
Auto: BMW E39 530i
Kraj: Košický

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Streda, 30. Mája 2012, 13:27

=D>
nnoorrbbii napísal:
ano momentalne som s tym tak ze trosku dosetrim a pojdem do toho KW, a mam postarane o podvozok ktory sa da nazvat slusnym v ramci moznosti :)


=D> =D>
BMW E39 530i, 5/2001 M-Packet
 
Užívateľov profilový obrázok
depressman
Príspevky: 546
Registrovaný: 25.3.2010
Auto: BMW E39 530i
Kraj: Košický

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Streda, 30. Mája 2012, 13:29

NIe nahodou teba som stretol pred Motokarovou halo par tyzdnov dozadu, bol som tam s kamosom na E60 M5 a sa mi zdalo ze je tam nejaka cierna E30 :mrgreen:
BMW E39 530i, 5/2001 M-Packet
 
Užívateľov profilový obrázok
nnoorrbbii
Autor témy
Príspevky: 524
Registrovaný: 18.11.2009
Auto: E36 320i,E91 325i
Kraj: Košický

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Streda, 30. Mája 2012, 14:48

je to mozne, jeden vecer sme tam boli trosku sa ponahanat.
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Štvrtok, 31. Mája 2012, 12:07

Ja som sa rozhodol ze kupim Bilstein. Teraz tam mam este stale povodny podvozok ktory uz je KO.
Mam tam H&R -35/-10 tak neviem ci by tam bol vhodny B6 alebo uz B8?

Viem ze vlastostami by mali byt B6 a B8 rovnake, akurat B8 su skratene pre znizene pruziny. Akurat ze neviem od akeho znizenia pouzit ktore.

Viete mi pls v tomto poradit?
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
depressman
Príspevky: 546
Registrovaný: 25.3.2010
Auto: BMW E39 530i
Kraj: Košický

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Štvrtok, 31. Mája 2012, 12:20

dymone napísal:
Ja som sa rozhodol ze kupim Bilstein. Teraz tam mam este stale povodny podvozok ktory uz je KO.
Mam tam H&R -35/-10 tak neviem ci by tam bol vhodny B6 alebo uz B8?

Viem ze vlastostami by mali byt B6 a B8 rovnake, akurat B8 su skratene pre znizene pruziny. Akurat ze neviem od akeho znizenia pouzit ktore.

Viete mi pls v tomto poradit?


dopredu B8 dozadu B4 alebo B6 nemas problem
BMW E39 530i, 5/2001 M-Packet
 
 
Užívateľov profilový obrázok
TomNR
Príspevky: 784
Registrovaný: 26.10.2008
Auto: BMW 318ti
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NR/BA

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Piatok, 15. Júna 2012, 22:02

chcem sa len spytat, lebo som nasiel znizenie, uz neviem ci weitec alebo eibach, ale... 40/40... co tam je vhodnejsie? B6 alebo B8?
BMW 318ti M44B19 5/1997

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Piatok, 15. Júna 2012, 22:27

b6
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
Dragon2311
Príspevky: 405
Registrovaný: 15.2.2011
Auto: E61 535d
Kraj: Bratislavský

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Nedeľa, 17. Júna 2012, 19:16

A co hovorite na Vmaxx? lebo tiez rozmyslam nad podvozkom na 330d E46 nieco okolo 500-600€
OO(III)(III)OO
 
Užívateľov profilový obrázok
dymone
Príspevky: 162
Registrovaný: 15.12.2011
Auto: G31 530dX
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Štvrtok, 21. Júna 2012, 15:17

michaltt napísal:
b6


preco? ved co ja viem, tak prave pre znizene podvozky je vhodnejsi skrateny podvozok B8 nie?
M52TUB28 + M54B30 intake manifold + EU2 | H&R Cup Kit | H&R Stabilisators kit | SS headers | M3 front brakes | Meyle HD RSM's + Z3 r.p. | M3 RTAB's + limiters | Subframe: reinforcement & Powerflex | Eonon D5150 | 18" VMR VB3
 
Užívateľov profilový obrázok
depressman
Príspevky: 546
Registrovaný: 25.3.2010
Auto: BMW E39 530i
Kraj: Košický

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Štvrtok, 21. Júna 2012, 15:17

Dragon2311 napísal:
A co hovorite na Vmaxx? lebo tiez rozmyslam nad podvozkom na 330d E46 nieco okolo 500-600€


Vmaxx je shit
BMW E39 530i, 5/2001 M-Packet
 
Užívateľov profilový obrázok
TomNR
Príspevky: 784
Registrovaný: 26.10.2008
Auto: BMW 318ti
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: NR/BA

Re: Volba sportoveho podvozku - od TA-technix po Bilstein

Štvrtok, 21. Júna 2012, 20:28

dymone napísal:

preco? ved co ja viem, tak prave pre znizene podvozky je vhodnejsi skrateny podvozok B8 nie?


b8 ma skratenu piestnicu, tak nech to zas nebucha na hornych dorazoch neustale... ci zle vravim? .)
BMW 318ti M44B19 5/1997

Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 20 neregistrovaných