... všetko o BMW ...

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Trickym
Príspevky: 132
Registrovaný: 7.5.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Ružinov

Piatok, 8. Júna 2007, 17:36

 
Užívateľov profilový obrázok
se_alpina
Príspevky: 119
Registrovaný: 12.8.2007
Auto: BMW E10, E21, E30
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Tirolia :)

Piatok, 14. Marca 2008, 19:00

SPARROW napísal:
:smile: neviem co to bolo ale bolo to tak pred 4-5 rokmi ale logo vyzeralo presne ako BMW len namiesto "B" bolo "E" a namiesto modrej bola cervena v logu, ale vazne neviem co to bolo ci predchodca alebo co


Takže EMW bola východonemecká verzia BMW :!: :!: :!:
BMW E21 - 323i v šádiu príprav na práce na aute
BMW E30 - 316i Touring Workcar
BMW E10 - 2002 Targa konečne kompletne
BMW E9 - 3,0 CSL - otec
BMW E9 - 2,8 CS v uprave CSL - otec
BMW E10 - 2002 - otec
 
Užívateľov profilový obrázok
SPARROW
Príspevky: 292
Registrovaný: 20.12.2006
Auto: E21 318is E36 318is
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Ruzomberok

Streda, 11. Júna 2008, 10:34

se_alpina napísal:
Takže EMW bola východonemecká verzia BMW :!: :!: :!:
:wink: vyrabalo sa to v Eisenachu nie?
:arrow: .... http://emw-r35.de/
Prílohy
logoKL.gif
logoKL.gif (10.29 KiB) 8829 zobrazení
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
BJS
Príspevky: 721
Registrovaný: 14.6.2007
Auto: 530d xdrive
Kraj: Košický
Bydlisko: Cassovia

Streda, 11. Júna 2008, 19:40

BMW malo továreň aj v Eisenachu. Myslím, že prvotne bola stavaná len na výrobu motocyklov, autá až neskôr.Po vojne a rozdelení záujmových sfér to pripadlo súdruhom, tí ešte chvíľu vyrábali EMW, ktoré v hojnej miere používala aj ŠTB. Potom v tomto závode začali vyrábať autá nám už lepšie známe a pomenované podľa neďalekého hradu Wartburg.
Aspoň takto to bolo popísané v jednom BMW revue.
Boh miluje ateistov, pretože ho nezaťažujú blbosťami.
Ex 525tds E34 calypsorott - EX po šmerci
Ex 330xdaT E46 oxfordgreen II -EX nie je ďaleko
Ex 530daT E39 titanstriebro
535dx GT F07-Gita (ancikrist)
530d xdrive F11-Lojzička
 
Užívateľov profilový obrázok
Max-Max
Príspevky: 1505
Registrovaný: 6.11.2007
Auto: niekoľko...
Kraj: Zahraničie

Streda, 11. Júna 2008, 20:11

BJS napísal:
BMW malo továreň aj v Eisenachu. Myslím, že prvotne bola stavaná len na výrobu motocyklov, autá až neskôr.Po vojne a rozdelení záujmových sfér to pripadlo súdruhom, tí ešte chvíľu vyrábali EMW, ktoré v hojnej miere používala aj ŠTB. Potom v tomto závode začali vyrábať autá nám už lepšie známe a pomenované podľa neďalekého hradu Wartburg.
Aspoň takto to bolo popísané v jednom BMW revue.


tak tak :wink:
e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S
 
Užívateľov profilový obrázok
rasto524
Príspevky: 595
Registrovaný: 7.3.2008
Auto: bmw e39 530i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Spojene VAŽECké emiráty

Štvrtok, 12. Júna 2008, 11:47

no ja som zas videl nieco taketo.........ze ABMW
Prílohy
Snímka023.jpg
Snímka023.jpg (269.98 KiB) 8790 zobrazení
bmw e39 530i "01
 
Kecal
Príspevky: 17
Registrovaný: 28.2.2010
Auto: BMW 525 d E39 2001
Kraj: Žilinský

Re: Alpina B7 Turbo

Sobota, 20. Marca 2010, 20:33

Aby som to uviedol na pravu mieru :D

Firma EMW (Eisenacher Motorenwerk) byla vytvořena z bývalých závodů BMW v Eisenachu. Po obsazení části Německa sovětskou armádou zůstal tento závod v ruské okupační zóně, ze které pak vznikla NDR. Továrna vyráběla od roku 1945 předválečné modely
BMW 321, později také BMW 327. V roce 1949 uvedla na trh nový sedan BMW 340. Po sporech s mnichovskou automobilkou BMW byla změněna značka východoněmeckých vozů v roce 1952 na EMW a firemní znak dostal místo
modré červenou barvu
. Vozy EMW se vyráběly do roku 1956. Závodní vozy, konstrukčně vycházející z vozů
BMW/EMW, nesly značku AWE (Automobil
Werk Eisenach). Po roce 1956 východoněmecká automobilka v Eisenachu vyráběla vozy Wartburg s dvoutaktními motory a od roku 1992 vozy Opel.

skopirovane z auta5p.eu
 
Užívateľov profilový obrázok
ROVBO
Príspevky: 8
Registrovaný: 29.8.2010
Auto: 635CSi,X5
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ZLATE MORAVCE

Re: Alpina B7 Turbo

Utorok, 9. Novembra 2010, 19:41

:bmwball: ...ALE STE SI ODSKOCILI OD TEMY... :smile:
Prílohy
466992559_802a1be896.jpg
466992559_802a1be896.jpg (192.36 KiB) 8624 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
ROVBO
Príspevky: 8
Registrovaný: 29.8.2010
Auto: 635CSi,X5
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: ZLATE MORAVCE

Re: Alpina B7 Turbo

Utorok, 9. Novembra 2010, 19:43

B7
Prílohy
B7_2009-10_3.jpg
B7_2009-10_3.jpg (96.88 KiB) 8624 zobrazení
b7e24_2.jpg
b7e24_2.jpg (146.31 KiB) 8624 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
steve e60
Príspevky: 75
Registrovaný: 13.1.2011
Auto: BMW 520i e60
Kraj: Košický

Re: Alpina B7 Turbo

Štvrtok, 1. Septembra 2011, 19:20

 
Maros635
Príspevky: 1
Registrovaný: 16.4.2012
Kraj: Trenčiansky

Re: Alpina B7 Turbo

Utorok, 17. Apríla 2012, 13:08

...jednym slovom...absolutna a definitivna krasa... ...635 jednoznacne najkrajsie auto vsetkych cias...
 
Makoshark
Príspevky: 1
Registrovaný: 18.4.2012
Auto: BMW Veteran Club BA
Kraj: Bratislavský

Re: Alpina B7 Turbo

Streda, 18. Apríla 2012, 20:56

Na margo BMW/EMW.
Eisenach bol len montovacou fabrikou BMW. V podstate len vyrabali a dodavali pre BMW diely. Pocas vojny sa vsak BMW dostalo do tazkej situacie, kedze vlastne auta nevyrabali a primat dostal dodavanie techniky pre armadu. Poslednym predvojnovym BMW bola najvacsi a najluxusnejsi model BMW 335 s 3,5 litrovym radovym sestvalcom. Vyrobilo sa z neho zhruba 400 kusov z coho je dnes dochovanych 34 kusov (4 dochovane 4-dverove kabriolety). Po vojne v dosledku financneho krachu BMW zacala fungovat fabrika v Eisenachu, ktorej na sklade ostalo dostatok dielov na montaz kompletneho vozidla. Tym padom prvym povojnovym vozidlom, ktore vzislo z pasov Eisenachu bol model EMW 327, ktory konstrukcne vychadzal z BMW 327 z predvojnoveho obdobia. EMW 327 vsak uz nieslo modernejsie prvky, teda smerovky sa presunuli pred zadny blatnik z povodneho miesta medzi kapotou a prednymi dverami. Druhym rozdielom bola celistva kapota, ktora sa dvihala rovnakym sposobom ako dnes na vacsine aut, na rozdiel od klasickej delenej kridlovej kapoty. A potom samozrejme par konstrukcnych uprav na podvozku. Dalsim modelom bol model 501 a 502, ktory ako prvy v historii niesol V8 oproti dovtedajsim radovym sestvalcom. BMW zachranila pred krachom rodina Quandtovcov (Varta), ktora kupila kontrolny balik akcii a prinavratila BMW zaslu slavu. Nasledoval model 700, ktory sa zacal masovo predavat, nasledoval vylepseny sportovy model 503 a to uz bola predzvest legendarneho a najkrajsieho BMW v historii - BMW 507.

btw. to auto co trci z garaze je BMW 328 ako tu bolo raz spomenute.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných