Utorok, 6. Apríla 2010, 17:08
Ahojte. Dal som si do sedmičky namontovať imobilizér s vlastným kódovaním carlock. Imobilizér fachčí, ale odvtedy mi pri vložení kľúča do skrinky vypisuje chybové hlásenie "restraint system rear rihgt, rear left faulty" a svieti mi aj žltá koncovka airbagu. išiel som teda za kamošom, ktorý má diagnostiku a napojili sme to. Nevypisovalo žiadnu chybu, len to, že bolo odpojené palivové čerpadlo. Skontroloval všetky riadiace jednotky na airbagy a všetky boli ok. Niekam však musel odísť, tak sme to nepresondovali všetko. Vtedy som však ešte nevedel, že chlap ktorý montoval imobilizér mal niečo odpojené pod zadnou sedačkou a v prekladači mi "restraint systém" preložilo ako zadržiavací systém. Chcem sa opýtať, či sú súčasťou tohoto systému aj pyrotechnické napínače pásov a či aj tie idú cez riadiacu jednotku pod zadnou sedačkou a či pri ich odpojení a následnom zapojení systém hlási chybu a vypne ich. Môj laický názor je, že by to mohlo byť ono, pretože ak by to hlásilo chybu nejakého airbagu, tak by asi vypísalo, že ktorého (veď vzadu sú tušim štyri). A to hlásenie samo o sebe hlási, že je porucha niečoho vzadu a vľavo aj vpravo. Čiže chyba dvoch vecí a tie pyronapínače sú tam akurát dva..... Neviete mi niekto poradiť, že na čo sa mám zamerať? Ešte čakám, až kamoš s diagnostikou zavolá, že má čas a znovu to napojíme. Len ma zaráža to, že po napojení na diagnostiku mu to tam žiadnu chybu pyrotechniky (až na to hlásenie o odpojení toho palivového čerpadla) neukazovalo..... ďakujem