Piatok, 30. Septembra 2011, 10:20
Ja mám 320d 100kw, ventilátor tam mám len jeden. Sahara je uchytená o karosériu len jedným plastovým klipom a jedným šrobom, demontáž trvá pár minút.Keď to vymontuješ, RJ už nájdeš lahko, je hneď pri vrtuli. Neviem ti presne poradiť ako presne to otestuješ, tu nechcem moc radiť lebo do elektriky sa moc nerozumiem. Ale ja som to skúšal pripojiť priamo na starú baterku čo mám v garáži, so starou RJ sa vrtula neroztoči, s novou(druhou) áno. Keď máš nejakého kamaráta s diagnostikou dá sa fukcia ventilátora skontrolovať aj cez ňu. V prípade že už máš náplň újdenú celú von, tak ti vrtula nezopne, takže na aute to asi ani nevyskúšaš
Po stlačení ventilu aj mne syčalo a vyzeralo, že tlak tam je a pritom zo 740gramovej náplne som tam mal ledva 100g. A aj i pri úplnom odsatí obsahu, mi pri demontáži hadice z kompresora div nevyletela z ruky aký tam bol ešte tlak.
To že pod UV lampou nič nevidiš, može byť aj tým,že kontrastnú látku v náplni nemáš, tú tam pri napĺňaní klímy dávaju za príplatok, ja som tam túto látku nemal a myslím,že mi ju tam ani teraz nedal. Keď už ti klíma nechladí, dal bych najprv odsať ten zbytok čo tam je a tá mašina na plnenie klímy vie urobiť aj test tesnosti, tak bych si ho dal spraviť, či nie je niekde nejaká netesnosť, alebo dierka.Ten test stojí pár eur