... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
tomikelly napísal:Tak uz jedine to rele alebo senzor... ... on sa tiez pripaja pomocou konektoru tak ho mozes skusit odpojit co to povie...
ice.blade napísal:ten konektor je steker na el.saharu a nieje tam nic okrem staleho 12V, zeme a signaloveho kablu... ak chalan vymenil celu el.saharu za inu, funkcnu tak je najskor poskodeny nejaky senzor... kludne mozes skusit multimetrom zmerat napatie ake ti ide do toho stekra na signalovy kabel voci zemi... el.sahra je regulovana cez PWM ale nieco nameras aj voltmetrom... porovnaj si ci to iste nameras pri vypnutom motore (0V), pri zapnutom (3-5V) a pocas 15tich minut chodu motora (pod 1.5V)... udaje napati co som pisal su len orientacne a nemusia byt pravdive
ice.blade napísal:nieje to robene cez rele... ako by potom menili otacky el.sahary? rychlym spinanim rele?proste je signalovy kabel ktory riadi RJ el.sahary ktora je priamo na nej... ak to nerobi RJ el.sahary tak to robi nieco predtym... odporucal by som ist z autom na diagnostiku