Sobota, 29. Decembra 2007, 00:16
alu napísal:To je akoze vazne co si sa ma teraz opytal,alebo si robis srandu?
1., Sak to je jasne ako ze mrtvola smrdi,ze ak chces vymenit motor za silnejsi,tak musis tym padom podporit aj ostatne veci na aute ako napriklad brzdy.
Ty si myslis ze mrzdy na 1.8 su zhodne s brzdami na 2,5???A to je iba jedna z vela poloziek.
nechcem ta sklamat v tvojich uvahach, ale e30 mala v pripade vetranych kotucov ROVNAKE brzdy na vsetkych motorizaciach, opakujem ROVNAKE a pre tvoje info - 260mm... takisto sa to tyka aj zadnej napravy.... 2.0 a 2.5 ma ROVNAKE chladice, ROVNAKE brzdove posilovace, ROVNAKE napravy, ROVNAKE spojkove lamely a zotrvacniky (rozdiel je len v tanieri), ROVNAKE diferaky, ROVNAKU kabelaz motoru (u plastaku) a vela vela spolocneho a to aj medzi R6 a R4... samozrejme, su ine skrine, ine dlzky pomocneho ramena radenia, ina ja samozrejme RJ motora, 2.5i ma v serii olejovy chladic,....
cakam na tvoje nazory

e23 732iA, e24 635CSiA, e24 628CSi, e30 325i, SV 1000 S