Štvrtok, 24. Februára 2011, 22:05
Nie že by so bol zástancom Slovnaftu, ale vždy keď je nejaký problém s naftou, a keď sa tankuje na Slovnafte tak je vždy na vine Slovnaft. Nevravím že to nemôže byť, ale ja si skôr myslím že chyba je inde. Ja osobne tankujem stále na Slovnafte, lebo máme ich karty, máme vo firme 4 autá, niektoré majú najazdené cez 400000 a keby bol problém z naftou, určite by sa to niekedy prejavilo. Problém je, že pri veľkých výkyvoch počasia, sa Ti orosujú steny v nádrži z dôvodu teplotných rozdielov. Tomu sa nevyhneš, veď predsa sa ti orosujú aj okná v aute. A čím je teplotný rozdiel väčší, tým viacej sa Ti dostáva voda do nafty. Takže ju máš v nádrži aj bez tankovania, čím menej máš paliva v nádrži, tým viac vody sa Ti vytvorí, preto sa odporúča mať vždy čo najviac natankované v takomto období. Potom prídu väčšie mrazy, nafta, či skôr voda čiastočky v nafte zamrznú, vytvorí sa parafín v nafte, ktorý poškodí niekedy viac, niekedy menej palivový filter. Aj po rozmrazení, už palivový filter nie je OK. Neobstojí ani argument, že je na ňom najazdené iba pár km. Nehovorím že je to Tvoj problém. Skôr ako ho dáš do servisu, daj ho do teplej garáži, a uvidíš. V noci sú predsa teraz riadne zimy, možno to pomôže. Keď ho dáš do servisu, a bude to naozaj zamrznutá nafta, tak sa budú robiť múdry, že bohvie čo ti vymenili na aute, že Ti ho "opravili", a naúčtujú si za "opravu" nekresťanské peniaze. Ale môže to byť naozaj aj tým že si natankoval nejaký bodrel, alebo nejaká závada na aute, veď sú to predsa iba stroje, aj keď je to BMW.
BMW X5 E70 3.0sd, M paket, 21" 128, - 40 mm, H&R podložky, ku LOGIC7 sub JL Audio 13w7, GZPA16000d, GZBP12.3500, TV tuner, DVD menič, LCD monitor, Eisenmann, LUX H8 v3, ...
príbehBMW 3 E92 335d
ex Nissan 350z kabrio
ex Mazda 6 2.3i
ex Mazda 323F 1.8i