Štvrtok, 19. Augusta 2010, 05:52
to co pise mattyx a liborm je stopercentna pravda, auto je ako retaz , najslabsi clanok je limitujuci. Pokial auto nefunguje ako celok perfektne je to o nicom. Mat len silny motor bez dobreho prenosu vykonu je nanic. V prvom rade vaha prec. Lahke auto = lepsie zrychlenie, lepsie brzdy, mensie odstredive sily v zakrutach,... . Podvozok je vo vseobecnosti velmi podcenovany ale to je chyba. Ked je auto presne a spolahlivo drzi kontakt s cestou tak sa da aj pekne driftit. Skor pocitis neaku krizovku ktoru potom aj lepsie vies vyriesit. A co sa tyka motora: Na drift je asi najdolezitejsi priebeh a hodnota krutaku a tam jednoznacne bud preplnat ale to je na ukor zivotnosti alebo upgrade na velky objem (V8 - V10 ), kamarat teraz experimentuje s kitom pre M3 na objem do cca 3.5 l. Ten kit je z USA , stoji cca 8000 eur a volaju ho csl killer. Ma to mat potom neskutocny krutak ale otacky pojdu dole .Ostry atmo motor je zly na drift, krutak je uplne hore a to nechcete. Poctivy atmo motor upraveny z 321 ps na 440 kde budu zachovane vanosy takze bude aj priebeh vykonu aj vykon stoji cca 30000 eur ale to je motor ktory potrebuje aj seriozny pristup. Ohriat, strazit teploty a tlaky, caste revizie atd. Ale stale si myslim ze na drift je idalne transplantovat velky motor s velkym krutakom a dobrym priebehom v seriovom stave a ten Vam aj vydrzi. A hlavne je to o peniazoch ;-((( a tych je stale malo.
A este k teme, ja mam M3 3.0 odbrzdenych 339 ps a 360 NM
BMW R NINE T
BMW M4 GTS
BMW M3 E30 race car - new project
BMW M3 E30 2.3 - stage 2 progress...
BMW M3 E36 3,2 GTR - stage 9ff progress...
BMW M3 E46 CSL
BMW M3 E92 Clubsport
BMW 530D F10 - daily
BMW 2002 Pick Up
BMW 745i E23 Turbo 3.5
Mercedes 190 E 2,5-16V Evolution II
Mercedes E500 w124