... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

obchodna sekcia
 
lakyblue
Autor témy
Príspevky: 23
Registrovaný: 22.1.2010
Kraj: Zahraničie

e90/320dnepravidelný chod motora

Pondelok, 2. Augusta 2010, 14:28

zdravým. mam taký problem. z ničoho nič mi motor preplo do nudzoveho režimu, stratilo výkon ako keby islo na 3 valce. nemože to byť egr ventil? je v tomto motore egr ventil vobec? alebo žeby vstreky??
 
rideo83
Príspevky: 17
Registrovaný: 11.8.2010
Auto: BMW 320D, E90, 2007
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Presov

Re: e90/320dnepravidelný chod motora

Sobota, 14. Augusta 2010, 19:33

Pravdepodone ti už vypovedal filter pevných čatíc-DPF, ja si ho práve o týždeň idem dať odstrániť, lebo to je najväčšia k.k.tina, čo mohli dať do auta.
 
Užívateľov profilový obrázok
Kallon
Príspevky: 821
Registrovaný: 6.2.2008
Auto: VW Passat Variant
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Levice

Re: e90/320dnepravidelný chod motora

Nedeľa, 15. Augusta 2010, 17:22

v manuali je napisane toto:

V odlučovači pevných částic vznětového motoru budou shromažďovány částice sazí a pravidelne budou za vysokých teplot spalovány. Tento čistíci proces trvá několik minut. Poznáte jej, podle okolností, podle toho, že motor přechodně běží poněkud hlučněji a k dosažení obvyklého výkonu potřebuje poněkud vyšší otáčky. Kromě toho může dojít k hluku a menšímu výskytu kouře z výfuku také krátce po vypnutí motoru.

... casticovy filter by sa mal regenerovat automaticky.

http://sk.autolexicon.net/articles/dpf- ... ate-filter
VW Passat Variant, 140kW,´18
PEUGEOT 308 SW, 73kW,´16
LADA Granta Liftback, 72kW,´17
LADA Kalina SW, 72kW,´17

EX:
SKODA Octavia Combi, 110kW, ´17
PEUGEOT 301, 68kW,´14
ROVER 25, 63kW, ´00
CITROEN C3 Picasso, 68kW, ´13
SUZUKI SX4, 88kW, ´12
BMW E90 320D, 120kW, ´06
BMW E36/5 318ti, 103 kW, ´97
OPEL Ascona C, 1.6 SR, 55kW, ´82
ŠKODA 120LS, 40,5kW, ´86
 
rideo83
Príspevky: 17
Registrovaný: 11.8.2010
Auto: BMW 320D, E90, 2007
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Presov

Re: e90/320dnepravidelný chod motora

Nedeľa, 15. Augusta 2010, 18:56

Je to pravda, ale po presiahnutí určitej hranice už nieje DPF schopný sa samočistiť a je potrebné ho dať vyčistiť v servise, alebo vymeniť za nový, pričom cena nového sa pohybuje okolo 1500,-€ a viac. Ten DPF je úplná hlúposť, po 1. znižuje výkon, motor sa musí viac namáhať a po 2. zvyšuje spotrebu o minimálne 0,5l/100km.

Daj si ho odstrániť a máš pokoj, ja si ho dávam teraz vo štvrtok odtraňovať, stojí to 400,€, ale tie prachy neľutujem. Ale ak by si potreboval nový filter, tak mám môj na predaj, už mi iba leží v garáži.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných