... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

reklamne predmety bmwklub.sk
 
matko4785
Autor témy
Príspevky: 23
Registrovaný: 26.12.2008

E46 320d strata vykonu

Piatok, 7. Mája 2010, 14:40

ahojte.mam problem so stratou vykonu.mam100 kw.citam tu kade co ale nikto nemal taky pripad ako ja.nenasiel som to tu.bol som na pc a chlapik povedal ze turbo malo tlaci ze mam sa pozret na tu tycku co ide do turba ci nejde velmi tazko.no funguje bo aj ked som pozeral tak pekne chodila von dnu ked som pridaval.auto sa mi sprava nasledovne.pri 1500 ho pritlacim tak ide ako nenormalne.krasny tah.a ked sa to blizi ku 2500-3000 otacok zrazu prestava mat taky tah a potom uz nic.a to mi robi skoro stale.len par krat sa mi stalo ze to pekne plynulo tahalo az do 4500.viete mi poradit co s tym bude?este som nic nepozeral ani neodpajal egr ventil.dakujem
 
riocbr
Príspevky: 11
Registrovaný: 23.3.2010
Auto: 320d 2004
Kraj: Prešovský
Bydlisko: vranov

Re: E46 320d strata vykonu

Piatok, 7. Mája 2010, 18:22

no neviem co to moze byt ale ja som mal ten problem ale presne naopak pri nizkych otackach netahalo nic a ked prislo na 3000 tak islo normalne jak ma jazdil som natom asi 300 km a turbo odislo. #-o
 
Užívateľov profilový obrázok
wattoze
Príspevky: 254
Registrovaný: 1.4.2009
Auto: E39 530d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Re: E46 320d strata vykonu

Sobota, 8. Mája 2010, 00:08

presne moja situacia odspodu ide krasne a od 2500-3000 mrtva zona menil som zatial iba jednu podtlakovu hadicku tu najdlkšiu ktora bola najviac viditelne poškodena ale chystam sa pomenit aj tie ostatne aj ked si nemyslim ze to pomože nemohol by to byť ten ventil na turbe??
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin46
Príspevky: 2177
Registrovaný: 28.6.2007
Auto: BMW 130i +Quaife
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: E46 320d strata vykonu

Sobota, 8. Mája 2010, 00:12

tento problem ma vela chalanov na 100kW, nikto poriadne nevie cim to je, ja skorej tipujem na nejaky senzor alebo nieco elektronicke
 
Užívateľov profilový obrázok
l_Kubko_l
Príspevky: 196
Registrovaný: 17.8.2009
Auto: BMW
Kraj: Bratislavský

Re: E46 320d strata vykonu

Sobota, 8. Mája 2010, 08:00

no, ja si myslim, ze to je jedine problem s turbom, a naklapanim lopatiek...
treba si uvedomit, ze ak to turbo sluzi uz okolo 200tis km, tak je jasne, ze sa jednak riadne opotrebuje, a aj riadne zajebe, a tu myslim, ze je vas problem
treba najkor pokontrolovat hadicky ci nie su prasknute niekde, ventil ci funguje spravne, a hlavne treba to turbo odmontovat, a riadne vycistit
sak to tam musi byt ake zajebane od tych vyfukovych plynov... a potom sa ani tie lopatky nemozu spravne naklapat...
tot moj nazor :-({|=
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46 320d strata vykonu

Sobota, 8. Mája 2010, 11:57

plynule tento diesel NIKDY nebude tahat!!!...od 3000 otacok ten tah necitis, lebo uz nestupa krutiaci moment, ale klesa.. ale vykon stupa pomalicky kvoli tomu, ze narastaju otacky...

Staci si pozriet vykonovy graf a hned to musi byt jasne...


Vacsina dieslov ma tah v nizkych otackach a potom vo vysokych nie... zalezito samozrejme aj od nastavenia turba (kedy ma tlacit)

Ak Vam auto zatiahne pri 1500 otackach a potom pri 2500-3000 mate pocit, ze zacne umierat TAK MU NIC NENI

Ak sa vam to nepaci, kupte si benzin a vytacajte ho do 7000


PS: toto sa tyka aj inych turbodieslov... si popozerajte nejake grafy na nete.... vsetkym zacne padat krutak okolo 2500-3000 rpm podla toho ako su nastavene...
Ak to niekoho zaujima, moj graf najde tu (motor ma upravenu mapu): download/file.php?id=26882
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
riocbr
Príspevky: 11
Registrovaný: 23.3.2010
Auto: 320d 2004
Kraj: Prešovský
Bydlisko: vranov

Re: E46 320d strata vykonu

Sobota, 8. Mája 2010, 14:20

nesnaz sa ma tu presvedcit ze turbo diesel nema tah pri 3000otackach [-X
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46 320d strata vykonu

Sobota, 8. Mája 2010, 16:46

Ja sa nesnazim presvedcit nikoho a popravde je mi jedno co si myslis ;) ... predpokladam, ze si ani nevidel vykonovy graf zo svojho auta, len mas pocit, ze "taha"...


Ako som uz povedal... zalezi od nastaveni mapy - moze diesel potiahnut aj vo vyssich otackach, ale necipovane auta su nastavene na vysoky krutak v nizkych otackach....

Ak mi tvrdis, ze tvoje auto nestraca tah nad 3000rpm, tak ta prosim - posli graf z brzdy a potom sa mozme zacat o niecom bavit, lebo dovtedy je to len omacka
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
matko4785
Autor témy
Príspevky: 23
Registrovaný: 26.12.2008

Re: E46 320d strata vykonu

Nedeľa, 9. Mája 2010, 20:33

no urcite to tak nema byt.normalne citit ako to prestane ist.opiera ta do sedacky a zrazu nic.aj na otackomeri vidno ako ta rucicka spomali.nieco s tym urcite je.a vsimol som si ze ukazovatel momentalnej spotreby mi zacne kolisat od 3000 otacok a to medzi 20 a 16.normalne padne rucicka a zrazu zas ide na 20 a potom zas dole na 16.a neviem ako to auto ma ist lebo som ho kupil len teraz ale zda sa mi ze aj pri uplne nizkych otackach ide slabo.napr.-pohnem sa, hodim dvojecku,dam plyn na podlahu a auto nema snahu sa rozbiehat.az pri takych 1700 zacne poriadne tahat.ma to tak byt???
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46 320d strata vykonu

Nedeľa, 9. Mája 2010, 21:53

](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

aaach.. tolko blbosti popisanych na 1 kope som uz davno nevidel.... radsej to tu uz nejdem sledovat...

stacilo by pritom aspon zhruba pochopit ako funguje turbo a dieslovy motor....
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
Užívateľov profilový obrázok
wattoze
Príspevky: 254
Registrovaný: 1.4.2009
Auto: E39 530d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Zvolen

Re: E46 320d strata vykonu

Nedeľa, 9. Mája 2010, 22:26

to je jasne že TDI nieje VVT a ja a podla mna ani nikto normálny by ho netočil do 4-4500rmp ale to neznamena že by to nemalo mat tach aj nad 2500rpm neviem a nechcem sa ani hadať ako a kde klesa krutiak na tomto motore lebo som nevidel graf aky udava vyrobca ale to neznamena že ak to klesa niekde po 2500 tak je všetko v poriadku.....ak je to tak, tak si ten motor jednoznačne žiada čip a upravu mapy riadiacej jednotky ale skor to vidim na netesnosť v podtlakovom systéme ovladania lopatiek turba alebo nieaky ventil...toť moj nazor ak sa mylim opravte ma..:)
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46 320d strata vykonu

Nedeľa, 9. Mája 2010, 22:53

Preplnane motory s VGT mozu mat priebeh krutaku takmer hocijaky - podla toho v ktorych otackach chcete mat "zatah" za naprogramuje riadiaca jednotka a podla toho turbo tlaci...

Seriovo sa preplnovane diesle vacsinou nastavuju tak, ze v nizkych otackach je krutak vyssi, lebo 90% casu auto pouzivate v nizkych otackach a potrebujete znich akcelerovat...

Ked sa vam zda, ze auto vam nejde ako treba, tak mozte ist na brzdu a nechat si vykon odmerat... ale samotny fakt, ze pocitujete to, ze auto straca tah od tych 2500-2800 otacok, este neznamena, ze motoru nieco je...

Pripadne, mozte vymenit turbo.. lebo ked nevladze tlacit vo vyssich otackach, tak je zrejme na odchode ;)
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
pansc
Príspevky: 3
Registrovaný: 10.5.2010
Kraj: Žilinský

Re: E46 320d strata vykonu

Utorok, 11. Mája 2010, 13:45

Nazdarek mam taky maly problem mam E46 320d a pocas jazdy mi niekedy prestane tahat auto v 2500az 3000 otackach neviete co stym turbo je nove
 
alfi666
Príspevky: 3897
Registrovaný: 18.3.2008
Bydlisko: BA

Re: E46 320d strata vykonu

Utorok, 11. Mája 2010, 13:58

Moze byt problem s regulaciou naklapania lopatiek v turbe... bud podtlakovy okruh, alebo snimac tlaku v sani, alebo podtlakovy ventil co ovlada turbo...

takisto to moze sposobovat EGR a jeho nechcene otvaranie... atd...
No more BMW... chodim peso ;)
E61 530d titansilber - EX
E46 320d farngrün metallic - EX
 
pansc
Príspevky: 3
Registrovaný: 10.5.2010
Kraj: Žilinský

Re: E46 320d strata vykonu

Utorok, 11. Mája 2010, 21:09

alfi666 napísal:
Moze byt problem s regulaciou naklapania lopatiek v turbe... bud podtlakovy okruh, alebo snimac tlaku v sani, alebo podtlakovy ventil co ovlada turbo...

takisto to moze sposobovat EGR a jeho nechcene otvaranie... atd...

Nazdarek mozem s tym jazdit alebo to treba dat pozriet auto mam asi 3 mesiace a spravilo to 4 krat a zase to je v poho

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných