... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

reklamne predmety bmwklub.sk
 
matuskoo
Autor témy
Príspevky: 116
Registrovaný: 28.10.2007
Auto: e83 35sd
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

325tds kolisaju otacky

Utorok, 30. Októbra 2007, 10:17

caute mam 325tds a ked rano na supu nastartuje tak ide 3sekundz plinulo a potom tak ako keby vynechal valec a znovu 3-4 sekundy plinulo a znovu vynecha a pri tom vynechany(len pri tom vyde cierny dym, a takto sa to opakuje az kym sa nezohreje motor,dokonca aj pocas jazdi ked drzim jeden plyn tak citm po kazdich cca 5sekundach take slabe trhnutie. trisky som si dal nastavit nahodil som a robi to stale ide auto lepsie ale stale to trhanie neviete mi povedat ci to nemoze byt cerpadlom ze mi zle davkuje alebo ja neviem co uz bol som u mechanikou 2ch a poslali ma prec ze do bmw sa nepustia a to som bol v boschi v petrzalke a potom vo vajnoroch u kiltra (vraj robi len dieslove motory. poradte niakeho dobreho mechanika ked uz nic dakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
Olda H
Príspevky: 135
Registrovaný: 2.8.2006
Auto: BMW E46 325i
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Příbor (ČR)

Utorok, 30. Októbra 2007, 16:31

No pokud jde cerny dym z vyfuku, mam dojem ze to jsou spatne vstrikovace. Ale v prvni rade bych sel na diag k BMW a mas jistotu kam nejdrive sahnout. A kdy jsi naposledy menil zhavice. Kolisani otacek je zase problem vstrikovaciho cerpadla.
 
alu
Príspevky: 219
Registrovaný: 3.5.2007
Bydlisko: Piestany | Herford

Streda, 31. Októbra 2007, 19:38

Nazdar matusko,
Ja som mal presne ten isty problem,cim bolo vonku zimsie,tym mi viacej pri studenych startoch kolisali otacky az pokym nebol motor zahriaty.Pri prevadzkovej teplote bolo vsetko OK.
Mal som to v pazi az pokym mi prvy krat od nizkych otaciek skapal na krizovatke motor.Skoro som rozbil autobus.
V BMW napojili naPC,...nic.
Vymenil som vzduchovy filter....to iste.