No ale vradme sa k podstate...
predpokladam, ze to auto chces nastriekat len preto aby si sa mohol v pohode vozit a mal pokoj od zelenych, aby to tvoje auticko moc nebilo do oci... Cize nepotrebujes superkvalitu a nastriekat to sprajmy je zbytocne zrahe...
Ako prve auto som si striekal Trabanta.. to bol zazitok = oblepeny papierovou paskou, striekal som ho syntetickou farbou takze dlho schol- a to bolo leto

a ako pistol som mal nejaku pistol z polska a ako kompresol sluzil ten z chladnicky, len som pridal tlakovaciu nadobu svojpomocne vyrobenu z hasiaceho pristroja - asi za den sa to natlakovalo
Ale to bolo velmi velmi davno a pri skromnych podmienkach, ale nastriekanie auta ma vyslo asi 100 KCS
Pokial sa chces nieco naucit a budes si aj do buducnosti sam striekat auta - ci len opravovat... alebo proste ta to bavy a chces to vediet tak chod do toho urcite a nenechaj sa odrasdit.. dnes pytaju za striakanie aj 150€ za diel

a pokial zarabas mesacne 400€ a nemas zanovne auto, tak je to lepsie si spravizt sam aj na ukor kvality... sak po com idu priemerne E30 - 700€ zachovala no nie, pytat mozu viac ale realita cien nepusti...
Popozeraj na internete, alebo najlepsie pozvi nejakeho uja striakaca na pivo a popytaj sa a uc sa radsej na tomto starom... samozrejme ak to chces vediet a budes vyuzivat aj do buducna
PS: je dolezite si vybrat farbu - URCITE NECHOD DO METALICKEHO LAKU !!! Ale najlepsia je biela. na tej najmenej vidno stekance a chyby, dokonca aj ked sa potom nieco bude opat prestrekovat tak to tak nevidno... no a ber nejaku hustejsiu farbu, akrilova je super ale veli rada steka... Neviem ci sa to da este kupit ale boli take dvojzloskove zo Smolenic za par korun - samovypalovacie... 2 roky to vydrzi a zadrzi aj pripadnu hrdzu lepsie ako Akril ...
