... všetko o BMW ...
ivaizova napísal:ponúknite- zháňam čerpadlo naftové,mam 3mes.BMW 525tds r.v.1995,a stále sa na ńom učíme ako a čo vylepšiť,lebo chceme to mať šporovo upravené,keď niekto má a vie o nejakej ponuke-ponúknite nám,prípadne poraďte!..môže byť aj čerpadlo z 525td?
 Da sa to doladiť len tak že sa pridava davka po 1mg/z a za každým sa isť povoziť a skušať ako to štartuje. Aby ste sa zbytočne netrapili ta u TDSka je najidealnejšia davka za tepla 5-7mg/z podla stavu čerpadla a motora. Kompromis dobreho štaru a aj dobreho tahu je hodnota 5mg/z.
 Da sa to doladiť len tak že sa pridava davka po 1mg/z a za každým sa isť povoziť a skušať ako to štartuje. Aby ste sa zbytočne netrapili ta u TDSka je najidealnejšia davka za tepla 5-7mg/z podla stavu čerpadla a motora. Kompromis dobreho štaru a aj dobreho tahu je hodnota 5mg/z.

luky2208 napísal:Ak sa môžem opítať čo tam na tom čerpadle chcete akože športovo vylepšiť ???
Jedna velmi dôležitá poznamka !!!! čerpadlá na TDS a TD su rôzne !!!! Je tam rozdiel v prírube čerpadla !!!! To znamená že čerpadlo s TDS sa nemusí dať založiť do TDčka a naopak. Príruba je bud malá alebo velká a aj diera v bloku motora je dvojaká !!!
Jedina akože "športova" uprava je pridať davku paliva. Auto bude trochu živšie ale bude o dosť hlužnejšie,bude trošku viac dymiť ale hlavne bude na hovno štartovať za studena a za tepla to bude utrpenieDa sa to doladiť len tak že sa pridava davka po 1mg/z a za každým sa isť povoziť a skušať ako to štartuje. Aby ste sa zbytočne netrapili ta u TDSka je najidealnejšia davka za tepla 5-7mg/z podla stavu čerpadla a motora. Kompromis dobreho štaru a aj dobreho tahu je hodnota 5mg/z.
PS: ak davku prekročíte bude motor na volnobehu kolísať. Ak bude príliš malá,motor nepôjde naštartovať.
A HLAVNE !!!!! 525 tds je rotačné čerpadlo a 525td je už ComonReil. takže uplne iný motor a vstrekovanie. Mal si na mysli asi E36ku 325tds alebo 325td
Ak potrebuješ neake skušobne čerpadlo tak zhanaš čerpadlo z : 325/525/725 tds a prírubu zistíš ked vyberieš čerpadlo.
 v tej rychlosti som si to pomýlil z 525d
 v tej rychlosti som si to pomýlil z 525d  
ivaizova napísal:zdravim,odpoviem najprv že vylepšiť športovo ale z vonku,nie čerpadlo- to zháńam,jeden mi ponukal z 525ky ale len td.inak diky za radu,že tam iné nepôjde.Iva

luky2208 napísal:Podla čisla tých čerpadiel existuje tuším až 5 druhov. Takže najlepšie by bolo to tvoje vybrať aby si vedel aku tam maš tu prírubu. Nemôžeš vedieť kto a z akeho auta tam dal blok a to nebude vedieť ani predavajuci druheho čerpadla.
ivaizova napísal:dik,ozval sa mi jeden a dala som to servisákovi, nech s nim rozpráva o tom čerpadle.je to moje auto,ale servisná knižka je v nemčine,a moc sa tomu nerozumiem,aj palivová nádrž mi neukazuje,stále svieti kontrolka aj keď je natankované,vravela som mu nech to spraví.Luky keď príde syn,chcem nech mi to sem dá,z mobilu odfotené BMW a zistiš mi presne o aký typ ide?dik
BJS napísal:A ešte sú Bosch a Lucas.
 aspon som sa sním ešte nestretol u TDS/TD. Podla čisla mu to poviem aj ja ale prirubu podla čisla neviem.  Ku každemu modelu su pisane Origo čislo+ nahrada+dalšie 2 možnosti.
  aspon som sa sním ešte nestretol u TDS/TD. Podla čisla mu to poviem aj ja ale prirubu podla čisla neviem.  Ku každemu modelu su pisane Origo čislo+ nahrada+dalšie 2 možnosti. BJS napísal:Podľa motora to nezistíš. Na boku čerpadla pod konektorom je číslo, s tým číslom treba ísť ku súdruhovi Boschovi a tam ochotne (aspoň dúfam) povedia viac.

 Podla tých 2 foto je to všetko čo o nom viem : čierna E34 tour
  Podla tých 2 foto je to všetko čo o nom viem : čierna E34 tour   a to vieš aj ty
  a to vieš aj ty