... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Hyri
Príspevky: 465
Registrovaný: 3.8.2006
Bydlisko: Malacky Slovakia

Re: E46: 330 D :syčanie turba od1600 otačok do 3500 otačok

Utorok, 27. Októbra 2009, 00:51

an oventil. a zbytok , VELAA
Bmw E39 530D ///Jebat Paket
Ex Bmw E39 540iAG ///Mrdka paket
Ex Bmw E39 530D ///M Paket
Ex Bmw E36 325i Nic paket drift king :D
 
jancik321
Autor témy
Príspevky: 167
Registrovaný: 5.9.2009
Auto: bmw E61 530 D ,2005
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: E46: 330 D :syčanie turba od1600 otačok do 3500 otačok

Utorok, 27. Októbra 2009, 19:41

že čo ? nerozumiem,
 
MGSnake
Príspevky: 232
Registrovaný: 11.9.2008

Re: E46: 330 D :syčanie turba od1600 otačok do 3500 otačok

Streda, 28. Októbra 2009, 15:18

tycka na turbe nefunguje dobre a pusta podtlak naspat? somarina je to lebo podlak reguluje elektromagnet.ventil ktory ma na pripadne vypustanie podtlaku vlastny otvor. v tom to podla mna nebude
 
jancik321
Autor témy
Príspevky: 167
Registrovaný: 5.9.2009
Auto: bmw E61 530 D ,2005
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: E46: 330 D :syčanie turba od1600 otačok do 3500 otačok

Streda, 28. Októbra 2009, 20:44

no ... takze veci sa maju tak turbo ok, tyka ok, chyba bola v hadicke co sa pripaja ku gumennej hadici co ide do turba , skatka tvrdil ze tam nic nerobil , zbadal som to az neskor , ked tu trubku s hadicou nevymontujete, nemate sancu na to prist, ten sykot sa zredukoval o 70 percent je to lepsie



uz ostav v hre iba to kurenie, ten jezko co je v kabine cize riadiaca je podla tempusaka ok, chyba bude vodny ventil alebo servo motor,

ventilu sa bojim, skusim rozobrat , to cerpadielko pri nom je ok, navod som tu videl ale sposob opravy tej gumky na tom piestiku ni, to by som potreboval poradit


a este kde je presne ten motorcek co naklapa klapky a opisat ako sa dostava studeny vzduch ku sklu a na nohy , spredu na vodica a spolujazdca bavi vsetko uplne aj klima aj kurenie, ked ma niekto obrazky tych motorcekov a co je potrebne k odstrojenie a pristupu k nim , prosim napiste
 
jancik321
Autor témy
Príspevky: 167
Registrovaný: 5.9.2009
Auto: bmw E61 530 D ,2005
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: E46: 330 D :syčanie turba od1600 otačok do 3500 otačok

Štvrtok, 29. Októbra 2009, 23:46

je tu niekto kto poradí ----------?
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12256
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46: 330 D :syčanie turba od1600 otačok do 3500 otačok

Piatok, 30. Októbra 2009, 10:40

predtým ti to fungovalo ako malo????hmmmm...ak ano tak je problém iba v odvdušnení.......ak citiš jemny odpor toho kolečka,tak by nemal byt problém,lebo to lanko čo ide od neho by sa nemalo ako pokaziť.....skorej si mylsím,že to bud zle odvzdušnil,alebo tam nejaký konektor prehodil,alebo nezapojil.......nič iné ma nenapadá....kurva ved čerpadlo je na predu a čo on robil z kurenim...by som ho nakopal do gulí toho tzv. MECHANIKA!!!!!
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
jancik321
Autor témy
Príspevky: 167
Registrovaný: 5.9.2009
Auto: bmw E61 530 D ,2005
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: E46: 330 D :syčanie turba od1600 otačok do 3500 otačok

Piatok, 30. Októbra 2009, 20:48

tak ako hovoris, pretesnil cerpadlo dnes zacalo tiect , tak som sa nasral na neho vsetko mu vykrical ze to neodneisol do servisu k Pal and Pal a prisel som tam o. 14.-30 hod a odisiel pred 16.00
vymenili na cerpadle 20 dielov gumieciek a nejakych kovových tubiciek, nechal som tam 66 euro a bezal namontovat naspät, som dobitý ako kôn

a moj mechanik ktrorý dojebabral viac ako opravil u mna skoncil a mam ponaucenie lebo on zobral pred tyzdnom 100 Eciek a tvrdil ze bude ok .. a nebolo sice gumku vymenil ale za nejaku co nedrzi tlak

a tyzden som hladal zavadu s pofukovanim, nakonie to bola hadica taka tenka na kartrove plyny ci co co sa pripaja na hrubu gumenu co ide nasunut spredu do turba

a este hladam chybu v kureni , neviem ci som to dobre ovzdusnoval ale povolil som ovzdusnovak, nechal bezat motoro nasvil max stupne na digi klime ventilator na polku a dolieval do nadrzky kym nebolo dost a z ovzdusnovaka kym nesla cista tekutina.

ci sa tyka kolecky v sterovom paneli citi slaby odpor a na kolecko reaguje na teplom ide horucava a na studenom slabsie ale ide aj z inokade to fuka ked nim hybem

rano uvidim ci cerpadlo drzi a to kurenie ide ako ide na okno a nohy teplo vzdy , iba ked vypnem klimu aj display tak nic lebo zavrie vsetky klapky, to cerpadlo co je pri vodnom ventile toci, aj vetil ma ohmicku hodnotu , iba zeby bol zadrety alebo neviem co , zacinam tuto kupu lutovat lebo dalsich 210 eciek za ventil mi je luto dat a ani neviem ci je to na 100 oercent ono, v tempuse tvrdia ze jezkom to nebude , ze by aj spredu neslo regulovat teplotu a ta funguje este ma napada pozriet tie seromotorceky s klapkami a le ani neviem kde su aako vyzeraju a budem sa drzat hesla

co si sam neurobis to nemas , moj mechanik ma sklamal

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných