mal bi som zacat ,,Ako som sa dostal k BMW,, pred znackov BMW som jazdil na Opes Senator 2.5 E (ktory som nestastnov nahodov rozbil...asi som nebol este zreli na tazke rychle auta.bola to fajnova limuzina)posla na ziletky

potom bol Fiat Croma 2.0 i a za nim Croma 2.5 ti (to bolo zihadlo na ktore dodens z laskov spominam,az na tu elektriku..robila si co chcela)no a vlastne tu som zacal hladat nieco co bi bolo spolahlive a dobre jazdilo...no to som bol pozriet v bazare u priatela,lebo som sa nudil.
akorat tam stalo (to je ten BMW touring na fote v pravo s rozbitim predkom) ono je uz na nom viac rozbiteho..

bol nalesteny,koza seda.spital som sa co zan chce.povedal 2000.- ale je tu jeden problem.alternator v spaleny..neva..na problemy horsieho razu som bol navyknuty s Fiata...

na druhy den som dosiel s nahradnym altikom,namontoval som a isli sma sa previezt..parada.a uz bolo moje

no ale pomali odchadzali diel za dielom-2x som menil tlmice predne,vyfuk..drobne upravy interieru pokazilo sa stresne okno,zacalo mikat predkom,ako zlaty klinec..priatelka zaparkovala smerom z kopca (to nemala)

rano som prisiel k autu,nieco som chcel robit v motore,potiahnem kapotu a uz som sa len mlcky prizeral ako si to sinie k murom garazu,este pol dna som si pretieral oci,predok celkom rozbity..

priatelka ked vydela co sa stalo....no vsak kupis druheee,no a tu zacina,ako som kupil toto BMW 252 iX,e34,05.93r.v. automat no nemala povedat vsak kupis druhe...hned som zacal bzikat po internete a hladat 525 i s co mozna najlepsiov vybavov..padlo viacej kandidatov 2x iX,1x i,2x limo,3x 730i - vsetko do roku 1996 r.v. moc silno nebazim po novsich modeloch...a skoncil som pri terajsej iX..no v podstate uz troska banujem ze som zobral AUTOMAT.predtym som mal okrem senatora vsetko manual.a teraz mam len problemy (nie z jazdenim) blbne prevodofka.obcas si radi ako sa jej chce.a mna to rozculuje,a hodne...no koho bi nie ,,idem do kopca-vsetko fajn,rozhodnem sa obehnut auto este pred zakrutov...zoslapnem plin a hovedo auto spravy opak ,,namiesto nizsieho prev.stupna hodi vyssii stupen,, a ocakavane vystrelenie sa zmeni na spomalenie..

no ale v podstate ho uz mam rad lebo som este nezobral do ruk 15-20 kg kladivko ako nastroj na opravu..ked som si dohodol vsetko,rano som vystartoval vlakom 320 km.bol som tam rano.majitel ma k autu moc nebral..ponukal kavu za kavickov,len taky dupot...
ked som ho prvy krat vydel pochopil som preco?!co bolo na fotke bolo trosku lepsie..
auto bolo zablatene,hrdzave a nestartovalo.mal tam aj v lepsom stave 520i,ale som nechcel.povedal som si ze dvere a co sa da vymenit vymenim s stareho auta a bude.nasadol som chlapik este dolieval palivo a ja som cumel na interier (bol v dokonale dobrom stave,vsetko OK a origos..a vsetko okrem OBC bolo funkcnee...zdvihol som kapotu,tiez slusnee,na motore bolo spiny hodne,ale dobre znamenie,ziaden olej alebo zelene flaky (znamka pouzitia sairaitov na vytesnenie motora)uz si ma ziskal..zaplatil som,spravyla sa zmluva,dostal som znacky a utekal so rychlo robit STK a emisku =150.-€ bez obhliadky...spital sa ma servysak ci chcem vediet ako je na tom auto??samo ze ano...prezrel ho,na to ze je trocha hrdze na nom..podvozok OK,,,co nie je OK- simeringi na naprave (trocha klepne ked prejdem po jame) na pravek poloosi treba novu manzetu....zadne svetla a predne smerovky vymenit (su lakovane tmavym lakom),predne gumi KO,,vyfuk deravy...to bol vypocet nedostatkov.povedal ze inac vsetko v poriadku.. a isiel som vysmiaty tankovat plnu nadrz....kvoli malemu testu na ceste domov na dialnici bez limitu

aaaa vyrazil som..auto bolo celkom v pohode.testol som...230km/h bez problemov.a potom som zbadal ze nejak blbne ukazovatel okamzitej spotreby,no po case som sa tomu prestal smiat ked som si vsimol ze s plnej nadrze mi zostala (ukazovalo) len polovycu

a domov este 170 km.rucka nadrze si veselo zavratnov rychlostov talo k nule.a aj sa stalo,po zaparkovani doma som uz nenastartoval,prezdna nadrz (320km=80L) bol som zdeseny,volal som mu,co mi to predal..no teraz ked tak nad tym rozmislam ,kludne a s usmevom bi som zvadol aj 750 iL a aspon bi som v inom vozitku jazdil.ale co uz,auto je tu a ja nim jazdim denne do prace a spet 30 ta a 30km naspet.tesi ma len to ze vyhrievanie funguje perfektne ,,tu su zimy od oktobra zacina pomali a biva tu -20C a sneh pada celu zimu,takze preto 525 iX,chcel som aj Vebasto ale nebolo.co uz,domontujem,predpripravu ma...a vypada tak akobi tu bolo ale niekto to vybral??ale zatial len lamentujem nad spotrebov,vsak slovak menej vypije ako moje auto...mojim snom je kupit si radu 8 kupe..
