Nedeľa, 7. Októbra 2007, 20:21
316i a 318i mali motory M10 a neskor M40, ak by si zhanal tak by osm ti skor odporucal M40 je novsi a je na tom lepsie technicky, do 316i davali tusim aj motory s obsahom 1,8 len im upravili vykon. Osobne som sa vozil na 316i 1,6 a 318i 1,8 M40 obidva, 316i ma cca 100HP 318i 115HP, tie udaje ale najdes hocikde na nete. E30 je lahke auto, takze 316i je tak na fakt kludne vozenie, nie je to nejake lietadlo, ale zas az tak lenive to nie je. 318i je uz zivsie, je to podla mna taky kompromis medzi usporou, poistkou a na druhej strane vykonom, vyblnut sa s tym uz da. Rozidel v spotrebe bude minimalny medzi 316 a 318, iked teraz touz skorzalezi od technicke hostavu ako od objem, predsa len je to stare auto.
2,0 je sestvalec, teda pokial by si nehcel 320is to je 4 valec 16V odvodeny z M3 motora. Spotreba u 320i je asi o liter vysia ako u 318i, ma vyssi vykon a kuptura chodu je lepsia + krasny zvuk 6-tich valcov.
Ak ti je zhruba jedno aky budes mat vykon, taksa radsej riad stavom auta, niekedy tych 20 koni navyse nestoja za vsetky tie opravy
525td ja fatna kludne vozenie, zazraky necakaj
324td mal niekedy kamrat, z 0-100 cca 11s, a octavie 1,9tdi mali co robit aby sa udrzali