... všetko o BMW ...

bmwtt.sk
 
enkyBMW
Autor témy
Príspevky: 17
Registrovaný: 4.11.2008

turbo - E34 525i

Štvrtok, 6. Novembra 2008, 19:37

chcem sa poradit mam e34 525i a chem dat nan turbo len neviem ci pasuje na hlavu z 525tds alebo 524td a ci je to vobec mozne tam dat???
 
Užívateľov profilový obrázok
fioro
Príspevky: 847
Registrovaný: 11.10.2007
Auto: 156 1,9JTD
Kraj: Košický
Bydlisko: KOSICE

Piatok, 7. Novembra 2008, 13:16

ak si pamatm to co som cital , tak hlava je povodna len tusim vyfukove parohy sa pouzivali z 524td, a mozno aj kluka, nepamatam sa presne...ale urcite to nie je tak ze hop na kravu....myslim ze sys325i mal takto poskladany motor v e30...
...... Obrázok......
.............Moje sadzomety...........
BMW e34 525tds EX
Ford Transit 2,5 td EX
Opel Campo 2,5td 4x4 EX
Alfa 156 1,9 JTD
 
Užívateľov profilový obrázok
daweed
Príspevky: 580
Registrovaný: 17.9.2007
Bydlisko: BA

Piatok, 7. Novembra 2008, 13:32

Ako tieto prestavby sa robia a jak bolo spomenute, po BA jazdia alebo minimalne jazdili 2 E30ky co boli oturbene a pokial viem tak to bolo presne stylom, ze na 2.5ku sa dali zvody, turbo,... s 2.5 alebo 2.4td mno a fiaclo to. Jasan ale ze po celkovom zladeni atd co uz je zlozitejsie...

A tiez nerozumiem preco hned vsetci niekomu, kto chce davat turbo na motor pisete nech si kupi silnejsi motor a ma pokoj... Vsetko nieco stoji, turbo je mozno drahsie, ale urcite jedinecnejsie pri starych autach a nakoniec aj ovela efektivnejsie ako atmosfericky motor... Preco zacina BMW davat turba seriovo? Jasneze sa bavime o modernych motoroch ale turbo ma stale svoje caro aj v starom motore a urcite by bolo fajne keby par takychto aut jazdilo. Skvela je napriklad E30ka co bola na drifte, 2.7 stary dvojventil a turbo = 450 koni, velmi pekne a najma divoke ako ziadna Mka si myslim :)
 
Užívateľov profilový obrázok
LuCKy
Príspevky: 2235
Registrovaný: 29.1.2007
Auto: BMW 530iMola
Kraj: Žilinský

Piatok, 7. Novembra 2008, 14:00

daweed napísal:
...

A tiez nerozumiem preco hned vsetci niekomu, kto chce davat turbo na motor pisete nech si kupi silnejsi motor a ma pokoj... Vsetko nieco stoji, turbo je mozno drahsie, ale urcite jedinecnejsie pri starych autach a nakoniec aj ovela efektivnejsie ako atmosfericky motor... Preco zacina BMW davat turba seriovo? Jasneze sa bavime o modernych motoroch ale turbo ma stale svoje caro aj v starom motore a urcite by bolo fajne keby par takychto aut jazdilo. Skvela je napriklad E30ka co bola na drifte, 2.7 stary dvojventil a turbo = 450 koni, velmi pekne a najma divoke ako ziadna Mka si myslim :)


Presne tak! Už ma s prepáčením nasiera to odrádzanie ostatných a omieľanie dokola to isté ako sa to neoplatí atď...
Nech k témam prispievajú ľudia, čo sa tomu rozumejú a nech poradia, vysvetlia a pod... a nie len kydať...
Naviac, je to staré auto, starý motor tak prečo neskúšať, finančne to nie je tak náročné, keď sa niečo odpáli ako pri novších motoroch.
Ďalšia vec je, že človek to môže robiť preto, že ho to baví, že chce mať niečo individuálne, atď....

OT premazané.



LuCKy
Slovenčina pre BMW palubný počítač/navigáciu v modeloch E38, E39, E46, E53, E83. Jednotky MK3 a MK4. Na výber celkovo tri verzie pre oba typy jednotiek. Viac na našom webe www.elceka.sk/bmw-palubny-pocitac-v-slovencine
Denne svietenie, zatial len BMW do 03/2007.
-
Obrázok
-
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
PetiE34
Príspevky: 790
Registrovaný: 8.9.2008
Auto: E34 524 TD +E34+E30
Kraj: Košický
Bydlisko: KS

Piatok, 7. Novembra 2008, 17:13

=D> =D> =D> suhlasim !!! moto je: kým to neskuusis, neuvidiis!!! Aj na kamosa kazdii kidal ze zigulak neznesie turbo a predsza . Ja podporujem kazdeeeho kto experimentuje . Nepoznaaam krajsiii pohlad ked neaka nabuchana E30 necha nove sportaki na semafore staat! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Prílohy
DSC_0859.jpg
tento obrazocek som nasiel tu na fore!!!
DSC_0859.jpg (196.7 KiB) 3901 zobrazení
E34 525 tourig tds-ON AIR
E34 524 td-Sterlingsilber-Metalic
E34 525 tds
E34
E30
Kočky chcú BMW, seriem nanich ... mám BMX! 8998
 
Užívateľov profilový obrázok
Peter540
Príspevky: 399
Registrovaný: 2.8.2008
Auto: E34 540i
Kraj: Trnavský
Bydlisko: trnava

Piatok, 7. Novembra 2008, 21:48

može ist turbo s dizlaka na benzinak?dobre by bolo :P
BMW 540iA E34
BMW 525tds E34 ex
mazda 323 BG 1.7D ex
audi 80 1.8 ex
BMW 520i E34 ex
škoda forman ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Skypco
Príspevky: 885
Registrovaný: 9.5.2008
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Sobota, 8. Novembra 2008, 02:05

Takze trochu to napravime, aj ja som rad ked niaka E30 necha ovela mladsie auta za sebou...

Obrázok

...a tato nie je hocijaka, ale ma motor z M5 a je osadena megafénom (cize megaturbom) 875 koní

URL: BMW E30 turbo


PS: Aj ja som mal Favorit s turbom a ovela mladsie rocniky vtedy ostavali za mnou...[color=red]
 
Užívateľov profilový obrázok
vrabec771
Príspevky: 206
Registrovaný: 30.8.2008
Auto: e30,e30 a e30
Kraj: Trnavský

Nedeľa, 9. Novembra 2008, 21:31

turbo so zvodmi z diesla pasuje 2.4td akurat je potrebny medzikus medzi hlavu a zvody.ale je to financne fakt narocne,treba programovat rj,silnejsie brzdy ... sis 325i to ma pekne oturbene a upravene.povie ti o tom co potrebujes
 
Užívateľov profilový obrázok
xtreme
Príspevky: 3365
Registrovaný: 14.12.2006
Auto: felda, stilo
Kraj: Žilinský
Bydlisko: za/bb/ca

Nedeľa, 9. Novembra 2008, 21:56

vrabec771 napísal:
turbo so zvodmi z diesla pasuje 2.4td akurat je potrebny medzikus medzi hlavu a zvody.ale je to financne fakt narocne,treba programovat rj,silnejsie brzdy ... sis 325i to ma pekne oturbene a upravene.povie ti o tom co potrebujes


ak by niekto chcel mam zvysne turbo aj zvody aj hlavu z 524td keby sa do toho niekto chcel dat.. :idea:
.
 
Užívateľov profilový obrázok
airbone
Príspevky: 6549
Registrovaný: 5.5.2007
Auto: F25 X3
Kraj: Prešovský
Bydlisko: doma

Re: turbo - E34 525i

Pondelok, 10. Novembra 2008, 00:29

enkyBMW napísal:
chcem sa poradit mam e34 525i a chem dat nan turbo len neviem ci pasuje na hlavu z 525tds alebo 524td a ci je to vobec mozne tam dat???


Uz sa tesim na vysledok tejto prestavby. Dufam ze nas budes informovat obrazom aj pismom. :lol:
 
enkyBMW
Autor témy
Príspevky: 17
Registrovaný: 4.11.2008

Pondelok, 10. Novembra 2008, 13:35

dik za radu pokusim sa to tam naistalovat lebo videl som na nete niake videa s tym a dost ma to chytilo co to porobilo na ceste samosfor uz mam uz len ten niaky konik tomu chyba
 
Užívateľov profilový obrázok
rasto524
Príspevky: 595
Registrovaný: 7.3.2008
Auto: bmw e39 530i
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Spojene VAŽECké emiráty

Streda, 12. Novembra 2008, 21:31

ja mam tiez volne turbo z 2,4td tak tiez sa mozes ozvat
z kade si?????
bmw e39 530i "01
 
enkyBMW
Autor témy
Príspevky: 17
Registrovaný: 4.11.2008

turbo

Štvrtok, 13. Novembra 2008, 16:05

ja som z TN a mas to turbo aj zo zvodmi???
 
Užívateľov profilový obrázok
...Bellino
Príspevky: 15
Registrovaný: 15.6.2008
Auto: Bmw E36 m3 1:24
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava-Dimitrowka

Štvrtok, 13. Novembra 2008, 20:28

Ak sa do toho pustis skus vytvorit special temu a postup praac pretoze ja som tiez rozmyslal ze ked bude,m raz velky na e30 325 osadit turbomale som nerozmyslal nad timto riesenim ale kupit turbo system na e30.... link: http://www.swappedandboosted.com/index. ... &cPath=1_7 ......ak to zavada tak pardon... :arrow:
Ja nejadím rýchlo,
iba lietam nízko...
BMWtuning 4EWER
 
owlcom
Príspevky: 1
Registrovaný: 21.1.2009
Auto: 524TD E34
Kraj: Trenčiansky

Re: turbo - E34 525i

Streda, 21. Januára 2009, 19:47

Pripojím aj ja svoj názor.
Neviem či ste mali niekedy možnosť porovnať rozdiel medzi HLADKÝM motorom a TURBO motorom rovnakého typu.
Je tam viac veľmi podstatných rozdielov ktoré majú podľa mňa kľúčový význam:
Prvá vec: piesty. Tie majú u turbo motorov úplne inú konštrukciu, majú niečo ako dvojité dno, ktoré je zvlášť chladené olejom.
Druhhá vec: ostrekovacie trysky na olej, ktoré sú namontované na spodnej časti každého valca a slúžia na už spomínané ostrekovanie piestov olejom.
Tretia vec: turbo motor má olejový chladič z dôvodu vyššieho tepelného namáhania oleja. Priechod oleja chladičom je zvyčajne ovládaný zvláštnym termostatom.
Štvrtá vec: :D turbo, musí mať mazanie a niekedy aj vodné chladenie, musí byť nastavený maximálny plnaci tlak
A ešte je určite veľa iných vecí ktoré ma v rýchlosti nenapadajú, alebo o ktorých neviem, pretože nie som žiaden odborník.
Môj názor je takýto: iba namontovať na nejaký motor turbo, kde predtým nebolo myslím že vôbec nie je zložité, ale koľko taký motor vydrží je veľmi otázne. Ja by som sa s takým motorom bál ísť aj do baru na susednej ulici.

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných